Sæsonen 2014/2015
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ifølge dem skifter Kroos i løbet af den næste uge for 25 mil €. Til jer der ikke kan spansk, er den Googles engelske oversættelse helt fin til at fange hvad der står.
HALA MADRID Y NADA MAS
The 2014/15 Liga BBVA fixture list will be finalized on Thursday 24 July.
Der er heldigvis ikke lang tid til den 24.! ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Mm: Casillas, Navas, Jesus
Hb: Carvajal, Arbeloa
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Coentrao
Cm: Alonso, Illarra
Hcm: Modric, -
Vcm: Kroos, Isco
Hw: Bale, James
Vw: Ronaldo, Jesé
Ang: Benzema
Ind: Navas, Kroos, James
Ud: Lopez, Khedira, Di Maria, Casemiro, Morata
Jeg er godt klar over, at vi står inde med en masse alsidige spillere, hvor James sikkert også kan bruges, som usynlig 9'er, og eventuelt på midtbanen. Men mangler der ikke lidt bredde?
Jeg håber som så mange andre, at dette år bliver Isco og Illarramendi's helt store genenmbrud, men jeg mener nu godt, vi kunne få brug for en ekstra mand, da næste sæson jo nok bliver vores længste siden 2003. Den dybtliggende er der styr på endnu et år, med Alonso og Illarra, men jeg sys godt nok, det ser lidt tyndt ud med Isco, som eneste backup til Modric og Kroos. Derudover, så håber jeg stadigvæk, man finder en backup til Benzema, men med store køb af Kroos og James, så må den nye angriber virkelig være indstillet på, han ikke er forrest i køen. Umiddelbart ville jeg ikke have noget imod at se Adebayor i klubben igen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
And the Award goes to.....
Cristiano Ronaldo awarded ESPY for Best International Athlete.
Real Madrid forward, Cristiano Ronaldo honoured with the ESPY for Best International Athlete by ESPN.
American sports network ESPN held their ESPY Award show, which celebrates athletes and their accomplishments in Academy Award style fashion, red carpet and all, with Real Madrid and Portuguese International forward, Cristiano Ronaldo being the lone La Liga representative to receive an award.
Cristiano was awarded the Best International Athlete award, beating out Spanish tennis star, Rafael Nadal, Women’s golfer, Inbee Park and Formula 1 champion Sebastian Vettel.
“Best International Athlete: Cristiano Ronaldo, the star forward for Portugal and Real Madrid who scored 66 goals in 56 games on his way to winning FIFA’s Ballon d’Or Award as World Player of the Year.”
Barcelona’s Leo Messi received the same award in 2012 for his performances during the 2011-12 season.
ESPN
Og hvor skal Jese bare SÅ meget blive klar hurtigst muligt. Han er for vild jo:)
Jeg er her stadig XOXO
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Ind: Navas, Kroos, James
Ud: Lopez, Khedira, Di Maria, Casemiro, Morata
Jeg er godt klar over, at vi står inde med en masse alsidige spillere, hvor James sikkert også kan bruges, som usynlig 9'er, og eventuelt på midtbanen. Men mangler der ikke lidt bredde?
Jeg håber som så mange andre, at dette år bliver Isco og Illarramendi's helt store genenmbrud, men jeg mener nu godt, vi kunne få brug for en ekstra mand, da næste sæson jo nok bliver vores længste siden 2003. Den dybtliggende er der styr på endnu et år, med Alonso og Illarra, men jeg sys godt nok, det ser lidt tyndt ud med Isco, som eneste backup til Modric og Kroos. Derudover, så håber jeg stadigvæk, man finder en backup til Benzema, men med store køb af Kroos og James, så må den nye angriber virkelig være indstillet på, han ikke er forrest i køen. Umiddelbart ville jeg ikke have noget imod at se Adebayor i klubben igen.
Efter min mening vil det svække Real Madrid at skille sig af med Di Maria og Khedira og købe James.
Illaramendi har jeg ikke meget fidus til og Alonso er efterhånden oppe i alderen og er ikke helt på toppen i de store kampe, som vi så i sidste sæson.
Bale, Ronaldo og Modric er 100% starter. Det efterlader 3 pladser i de forreste linjer. Spiller vi med 4-3-3, hvor skal en James så spille? På midtbanen eller i angrebet? Han er ikke en decideret angriber og arbejder ikke nær så meget defensivt som nogen af de andre midtbanespiller.
På midtbanen ser jeg Modric som 100 % starter og går ud fra, at Alonso og Toni Kroos som udgangspunkt starter sammen med dem. Det efterlader Illara og Isco som erstatning for de tre nævnte, hvilket slet ikke er nok. Isco er endda en offensiv midtbane type, som næsten ikke har nogen defensive evner.
Det er jo helt absurd, at Illara skal spille så vigtig en rolle, når Carlo valgte en Khedira på 60% i CHL finalen fremfor ham. Forventer folk, at han lige pludselig har transformeret over sommerferien eller hvad?
Vi har allerede Isco til den plads James spiller og endnu en ung talentfuld Jese, som også skal have spilletid når han kommer tilbage.
Di Maria modsat James kan spille flere pladser og er mere fleksibel. Han løber som gal og kæmper. Han er meget vigtigere end folk antager.
Det her er ved at udvikle sig til Galacticos tiden, hvor man skiller sig af med Malelele og erstatter med en spiller vi ikke har brug for Bekhham bare for at købe en pretty boy til markedsføringen.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fra 4-3-3 til 4-2-1-3
Casillias
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
----Modric----Toni Kroos/Alonso
James/Kroos/Isco----
Bale
Benzema/X
Ronaldo
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: Hvis Di Maria og Khedira smutter og James kommer, så må det betyde systemskifte.
Fra 4-3-3 til 4-2-1-3
Casillias
James/Kroos/Isco----
Bale
Benzema/X
Ronaldo
Øhhhh nej, det er vel ikke sikkert?
Ikke hvis James skal spille i den forreste kæde, og midtbanen består af Kroos, Alonso/Khedira og Modric.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev:
madrid2000 skrev: Hvis Di Maria og Khedira smutter og James kommer, så må det betyde systemskifte.
Fra 4-3-3 til 4-2-1-3
Casillias
James/Kroos/Isco----
Bale
Benzema/X
Ronaldo
Øhhhh nej, det er vel ikke sikkert?
Ikke hvis James skal spille i den forreste kæde, og midtbanen består af Kroos, Alonso/Khedira og Modric.
Målmænd:
Casillas, Lopez, Jesus
Forsvar (4 pladser i startopstillingen(:
Carvajal, Arbeloa, Varane, Pepe, Ramos, Nacho, Marcelo, Coentrao
Midtbane (3 pladser i statopstillingen):
Modric, Kroos, Khedira, Alonso, Isco, Ilarra
Offensiv (3 pladser i startopstillingen):
Ronaldo, Bale, James, Benzema, Jese, + eventuel angriber
Det er vel rimelig logisk?