Sæsonen 2014/2015

12 år 4 uger siden #133 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Sæsonen 2014/2015

MMM skrev: HIERRO VUELVE AL MADRID!!!! Som Zizous erstatning!

Edit: www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comu...cial-fernando-hierro

Nej nej nej.. Hvor er det bare PISSE fedt.. Jeg kan seriøst ikke være i mine læderbukser lige nu af ren begejstring :-)...

YEEEEES.....

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 12 år 4 uger siden ved Hierro 2.0.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 uger siden #134 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev:
Hmm?

Det er nok nærmere Ancelotti's taktik jeg var utilfreds med, for det er vel ham som siger til Di María, at han skal søge kanten så meget som han gjorde, og kanten er vel nøgleordet her ;D
Det har før skabt gode situationer, og specielt i 3-4 kampen imod Barcelona, og så endte han jo også ud med at lave et fremragende løb med bolden på kanten vel at mærke, som endte ud i et Bale mål :)

Mit problem med Di María på kanten er, at han modtager bolden i en position, hvor han er mandsopdækket, og han dermed mister bolden utrolig hurtigt. Dermed sagt, at han ikke skal søge kanten når han spiller inde centralt, for det er netop her han er utrolig vigtig, da han søger bagrummene backsene efterlader, men i finalen der gjorde han det bare så ofte og ineffektivt, fordi Atletí trak sig tilbage, og han konstant forsøgte sig med høje indlæg, som gang på gang blev headet væk af Godin og Miranda. Og i sådan en kamp, så mangler man bare en mand som Isco, som er med til at rykke rundt på en ellers meget kompakt central midtbane, da han netop ikke søgte kanterne, men de centrale områder.

Det er skidt formuleret, i know, men far her er sgu ved at være brugt for idag haha :D

Nu skrev jeg også, at det næsten lød som om, at du kritiserede ham ;)

Du beskrev bare lige præcis mit store problem med at spille Di Maria centralt: Han er aldrig inde på midten af banen!

Jeg glæder mig ihvertfald til at se Kroos overtage hans plads. Det kommer uden tvivl til at få vores spil til at flyde bedre og vi kommer til at true mere op igennem midten.

12 år 4 uger siden #135 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Sæsonen 2014/2015
Lidt info fra det spanske..
Cristiano Ronaldo kåret til bedste "La Liga" spiller for tredje gang i træk. 2011-12, 2012-13 og nu 2013-14..
Lionel Messi fik den i 2008-09, 2009-10, 2010-11.
Tillykke til Real Madrid for at holde Di Stéfano Trofæ'et i madrid for tredje gang i træk.
Gid Di Stéfano kunne have oplevet det.

Læs her

Lidt interressant at se historik'en ang. Di Stéfano Trofæ'et i disse statistik-tider.
I 2009-10, var CR nr 3 (Messi nr 1)
I 2010-11, var CR nr 2 (Messi nr 1)
I 2011-12, var CR nr 1 (Messi nr 2)
I 2012-13, var CR nr 1 (Messi nr 2)
I 2013-14, er CR nr 1 (Messi nr 3)

Det kan man da kalde at indhente.
Alfredo Di Stéfano Trophy
Sidste redigering: 12 år 4 uger siden ved Cristiano Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 4 uger siden #136 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015

Cristiano Ronaldo skrev: Lidt info fra det spanske..
Cristiano Ronaldo kåret til bedste "La Liga" spiller for tredje gang i træk. 2011-12, 2012-13 og nu 2013-14..
Lionel Messi fik den i 2008-09, 2009-10, 2010-11.
Tillykke til Real Madrid for at holde Di Stéfano Trofæ'et i madrid for tredje gang i træk.
Gid Di Stéfano kunne have oplevet det.

Læs her

Lidt interressant at se historik'en på ang. Di Stéfano Trofæ'et i disse statistik-tider.
I 2009-10, var CR nr 3 (Messi nr 1)
I 2010-11, var CR nr 2 (Messi nr 1)
I 2011-12, var CR nr 1 (Messi nr 2)
I 2012-13, var CR nr 1 (Messi nr 2)
I 2013-14, er CR nr 1 (Messi nr 2)

Det kan man da kalde at indhente.
Alfredo Di Stéfano Trophy

Messi er faktisk kun nr 3 i 13-14 sæsonen. Costa snupper andenpladsen:)

Jeg er her stadig XOXO

12 år 4 uger siden #137 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Sæsonen 2014/2015

JimmyBroe skrev:
Messi er faktisk kun nr 3 i 13-14 sæsonen. Costa snupper andenpladsen:)

Tak for info, det bliver lige rettet.

Go' dag til dig Jimmy:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 4 uger siden #138 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Jo jo, men kåret af hvem?! Kildekritik siger jeg bare.

Kil-de-kri-tik!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 4 uger siden #139 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Jo jo, men kåret af hvem?! Kildekritik siger jeg bare.

Kil-de-kri-tik!!!

Dario din torsk<3

Det ændre jo ikke på det faktum at han har vundet Di Stefano trofæ'et igen. Selvom det så er Madridavisen Marca der uddeler den, så er det stadig endnu en pokal til en af vores spillere. Det skal selvfølgelig belyses:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

12 år 4 uger siden #140 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015

El_Juan skrev:

MMM skrev: HIERRO VUELVE AL MADRID!!!! Som Zizous erstatning!

Edit: www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comu...cial-fernando-hierro

Den havde jeg godt nok ikke set komme! En glædelig nyhed! Jeg havde en spinkelt håb om, at han ville vende tilbage, men jeg forventede dog ikke, at det ville blive i en rolle som assistenttræner. Det er i den grad glædeligt! Velkommen tilbage til El Gran Capitan!

Siempre Madrid skrev: Det er simpelthen bedre end........hvad som helst!!!!

El Gran Capitán!!

Jeg ved godt hvem jeg foretrækker af Mauro Tassotti, Fabio Cannavaro og Fernando Hierro! Det skulle lige være, hvis det var Rául i stedet. Eftersom det vel sagtens var noget nært utænkeligt, at Hierro ville vende tilbage - og så endda i den rolle - finder jeg det dog ikke utænkeligt, at de begge er at finde i klubben inden længe! ;-)

Der gik godt nok rygter om at Hierro og Pérez endelig havde gået taget hul på bylden og sat sig ned og snakket i Lisabon - et ægte La Décima mirakel - men jeg havde godt nok ikke troet at forsoningen var kommet så langt. Jeg ville endnu hellere have ham som sportsdirektør end som assistent på bænken, men hvem kan være utilfreds nu? Jeg glæder mig som et lille barn :-D

PS. Tillykke Jimmy!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, JimmyBroe

12 år 4 uger siden #141 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
I øvrigt er der da ikke det mindste tegn på, at Real Madrid skulle blive favoriseret, når man ser på nr. 1-3 igennem årene....

Hvem skreg "kildekritik" da Messi vandt prisen tre år i træk....?;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

12 år 4 uger siden #142 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Priser uddelt af Marca, AS, EMD, Sport osv. kan jeg ikke tage alvorligt ... period.

I må hjertens gerne, men personligt så finder jeg det en kende sølle at tillægge en så lille pris nogen som helst betydning ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 4 uger siden #143 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
Jesé kan i bedste fald måske allerede være tilbage i slutningen af oktober måned:

Real Madrid will have the luxury of Jesé Rodríguez's return to action, as Ancelotti was informed the forward could be playing at the end of October. It was not long ago that there was talk of the Canarian returning at Christmas time. Jesé broke the cruciate ligament in his right knee on 18th March, but his last visit to Germany – where he was operated on by Dr. Ulrich Boenisch in the Hessingpark Clinic, Augsburg – confirmed the improvement and showed considerable signs of recovery.

Read more: Jesé to return to Real in October - MARCA.com (English version)

12 år 3 uger siden #144 af GusseG

Leveret af Kunena Forum