Sæsonen 2014/2015

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1333 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Sæsonen 2014/2015
Nej hvor jeg ikke kan foredrag bale , ikke noget personligt, men grund af hans præstationer Og Prins of Wales attitude På banen.

Når han kommer tilbage bliver vores flydende spil kraftigt reduceret ,tænk at en mand til 800 millioner ødelægger vores spil istedet for at forbedre den.
En af sæsonen bedste spiller (isco) bliver sat på bænken, nok det der har påvirket hans spil, og James bliver fjernet fra den højreside hvor han har vært så fantastisk .
Bale forbedre ikke vores spil men er ødelæggende for james og isco to af vores bedste i år , og det gå ud over holdet og spillet, og i sidste ende over resultater.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved areal001.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #1334 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Sæsonen 2014/2015

areal001 skrev: Nej hvor jeg ikke kan foredrag bale , ikke noget personligt, men grund af hans præstationer Og Prins of Wales attitude På banen.

Når han kommer tilbage bliver vores flydende spil kraftigt reduceret ,tænk at en mand til 800 millioner ødelægger vores spil istedet for at forbedre den.
En af sæsonen bedste spiller (isco) bliver sat på bænken, nok det der har påvirket hans spil, og James bliver fjernet fra den højreside hvor han har vært så fantastisk .
Bale forbedre ikke vores spil men er ødelæggende for james og isco to af vores bedste i år , og det gå ud over holdet og spillet, og i sidste ende over resultater.

Er det bare mig eller har du brug for en sut? :D (ikke ondt ment)

Hold ud du har det hårdT med Bale? Først og fremmest: Lad os starte med Isco. Har han da ikke lige fået noget spilletid, da Bale har været ude? Hvordan gik det? Godt så! Lad os tage James nu: Så du kampen i går? James er ikke afhængig af at spille på højresiden, han buldrede ikke igennem højresiden 1 eneste gang. Han var med tilbage på midten og hjalp med det opbyggende spil fra midten og ikke højresiden. Alligevel har han en fremragende kamp! Det er det, der gør ham så god! Nok omkring det. Bale: Det er sku blevet trættende at høre på snart: Bale er dårlig, kan ikke finde ud af andet end at løbe, han spiller aldrig til Ronaldo, Han tør ikke selv, han kan ikke drible, hans attitude på banen er for dårlig, og nu noget helt nyt: Prins af WALES med attitude :D

Jesus folk har så travlt med at kritisere ham.. hvad skal han gør ? Skal han drible 5-6 mand i træk hver gang han får bolden? Skal han lave Hatrick i hver kamp? Skal han ligge op til Ronaldo i hver eneste kamp? Altså vågn nu op snart. Jeg har også set hans kampe. JA han har nogen dårlige kampe, ja han har kostet os 700-800 millioner. Men er der ingen der længer lægger mærke till noget af det gode han laver? Er der ingen der ser på han mål og assist mængde som en god ting? Er det bare blevet en trend at kritiser ham, og så hopper vi resten med på det? Jeg lader den ligge her, for er sku blevet træt af at gentage mig selv gang på gang. Jeg tror godt du ved hvor jeg vil hen efterfølgende... Lad ham i det mindste komme ind efter sin skade, så kan du fortsat kritiser ham, hvis der er behov for det.

Det kan godt være jeg forsvar Bale meget lige her, jeg har også været voldsom provokerede af ham til tider, men han har også sine god kampe! Dem som nogen åbenbart ikke lægger mærke til længere... trist.
HALA MADRID!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Daniel, Pelle

11 år 3 måneder siden #1335 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Ro på basse. Nu spillede James jo faktisk på midtbanen onsdag; og det gik da meget godt?

Og Isco? Tja, hans form virker til at være med pil ned, så at Bales tilbagekomst er en større katastrofe, har jeg sgu lidt svært ved at se.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: zigriaosmani

11 år 3 måneder siden #1336 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

zigriaosmani skrev:

areal001 skrev: Nej hvor jeg ikke kan foredrag bale , ikke noget personligt, men grund af hans præstationer Og Prins of Wales attitude På banen.

Er det bare mig eller har du brug for en sut? :D (ikke ondt ment)

Hold ud du har det hårdT med Bale? Først og fremmest: Lad os starte med Isco. Har han da ikke lige fået noget spilletid, da Bale har været ude? Hvordan gik det? Godt så! Lad os tage James nu: Så du kampen i går? James er ikke afhængig af at spille på højresiden, han buldrede ikke igennem højresiden 1 eneste gang. Han var med tilbage på midten og hjalp med det opbyggende spil fra midten og ikke højresiden. Alligevel har han en fremragende kamp! Det er det, der gør ham så god! Nok omkring det. Bale: Det er sku blevet trættende at høre på snart: Bale er dårlig, kan ikke finde ud af andet end at løbe, han spiller aldrig til Ronaldo, Han tør ikke selv, han kan ikke drible, hans attitude på banen er for dårlig, og nu noget helt nyt: Prins af WALES med attitude :D

Jesus folk har så travlt med at kritisere ham.. hvad skal han gør ? Skal han drible 5-6 mand i træk hver gang han får bolden? Skal han lave Hatrick i hver kamp? Skal han ligge op til Ronaldo i hver eneste kamp? Altså vågn nu op snart. Jeg har også set hans kampe. JA han har nogen dårlige kampe, ja han har kostet os 700-800 millioner. Men er der ingen der længer lægger mærke till noget af det gode han laver? Er der ingen der ser på han mål og assist mængde som en god ting? Er det bare blevet en trend at kritiser ham, og så hopper vi resten med på det? Jeg lader den ligge her, for er sku blevet træt af at gentage mig selv gang på gang. Jeg tror godt du ved hvor jeg vil hen efterfølgende... Lad ham i det mindste komme ind efter sin skade, så kan du fortsat kritiser ham, hvis der er behov for det.

Det kan godt være jeg forsvar Bale meget lige her, jeg har også været voldsom provokerede af ham til tider, men han har også sine god kampe! Dem som nogen åbenbart ikke lægger mærke til længere... trist.
HALA MADRID!

I en tid hvor mange, uden egentlig fodboldforstand, har travlt med at svine Bale til ved enhver given lejlighed, er et sådant indlæg meget kærkomment. Mange tusind tak!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: zigriaosmani

• Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1337 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sæsonen 2014/2015
Gad vide hvad der mon skal til før Real Madrid fans accepterer Bale.

Skal han være matchvinder i en pokalfinale? Er det nok, eller skal han score det afgørende mål i en CL finale? Hvad er kravet til manden?

11 år 3 måneder siden #1338 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

AvatarEyes skrev: Gad vide hvad der mon skal til før Real Madrid fans accepterer Bale.

Skal han være matchvinder i en pokalfinale? Er det nok, eller skal han score det afgørende mål i en CL finale? Hvad er kravet til manden?

Vi kan godt tage udgangspunkt i at han scorede det afgørende mål i Champions League finalen, men inden han scorede det mål var han jo decideret pinlig at se på? Selve målet han scorede var jo heller ikke noget specielt, udover vigtigheden af selve målet.

Manden skal simpelthen hæve sit niveau og her taler jeg bare om det generelle spil, som at tæmme en bold og spille den videre til den nærmeste spiller, driblinger, skudforsøg, der har været så mange kampe nu hvor han har været total anonym.

Jeg personligt forventer meget mere af Bale end hvad han i denne sæson har præsteret, men det skal også siges at jeg stadig tror på ham.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 3 måneder siden #1339 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015

AvatarEyes skrev: Gad vide hvad der mon skal til før Real Madrid fans accepterer Bale.

Lige for tiden har jeg næsten lyst til at forsvare Bale, fordi situationen IMO har taget en fjollet drejning. Det er som om at der er opstået en idé/historie om, at Isco er en undertrykt stakkel, som hurtigst muligt skal skifte til Barcelona, hvor de vil kramme og forkæle ham, og hvor den onde onde Bale ikke spreder terror:-)

Men hvis jeg lige skal svare seriøst; så kan Bale ikke gøre noget. Han er fejlcastet, i min verden, og kan aldrig bringe det, som jeg synes holdet mangler. Men jeg har absolut intet imod Bale - jo måske når han ikke kan slå simple indlæg, og den slags - for det er jo ikke hans skyld, at han ikke er den spiller jeg vil have på højrekanten.

Bale er en verdensklassespiller, og derfor vil der også komme store kampe fra hans side. Men set i det større perspektiv, kunne jeg have ønsket mig et bedre mix af spillere, som ville have givet os et stærkere hold. Men så igen; selvfølgelig kan det her Real Madrid-hold vinde alt, når der ikke er for mange skader. Også med Bale på banen...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, AvatarEyes

11 år 3 måneder siden #1340 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Sæsonen 2014/2015

hvad skal han gør ? Skal han drible 5-6 mand i træk hver gang han får bolden? Skal han lave Hatrick i hver kamp?

Egentlig ik, det ville dog være super hvis han kunne. Jeg synes dog, at vi skal starte med det basale, bla. at tæmme og aflevere en bold.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Kroos.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, areal001

• areal001
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1341 af areal001
Besvaret af areal001 på emne Sæsonen 2014/2015
Mange af jer der forsvar bale, har måske stemt på ham som kampens flop.

Alle jer der forsvar ham, så tage lige et kig i arkivet her på siden ,og kig hvor mange gang HISTORIENS DYRESTE FODBOLDSPILLER er stemt som kampens flop her på siden, ikke af mig , DA JEG IKKE VAR BRUGER HER PÅ SIDEN DEN GANG.

lige en ting til, i fodbold sammenlignes spiller konstant, via mål, assist, betydning for holdet , osv osv,ligesom ronaldo vs Messi, eller bale vs neymar, bale når ikke neymar til sokkeholderne .

11 år 3 måneder siden #1342 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg tror ikke der er så mange der læste hvad jeg skrev. Jeg skrev: Jeg har også haft kampe med Bale hvor intet har fungeret, endda rigtig mange, hvilket gør at man bliver irreteret. Det er fuldt ud forståeligt. Han er dyr i forhold til den prisklasse han er købt for, det er også forståeligt. Jeg pointer bare en enkelt ting udfra den kommentar jeg hæftede mig ved tidligere: Bale bliver kritiseret, ikke kun 1 gang, eller 10 gang. Men det er gang på gang. Det er det jeg ikke fatter. Har han en dårlig kamp, så skal han da også kritiseres, det er til at forstå! Man vil være for naiv til at påstå, at Bale har gode kampe hver gang.

Dog fatter jeg ikke, at alt kritikken falder på ham. Når han så også endelig foretager sig noget godt, score mål eller laver assist, generelt har en reelt god kamp. Så er er der ingen der rigtig roser ham for det, i hvertfald ikke på højde med andre spiller. Jeg har fulgt tråden i langt tid også (2-3 år nu), jeg kan huske dengang siden ikke havde nogen billeder osv. Jeg har også set bedømmelserne osv. Her kunne jeg ikke være mere enig til tider. Men der er bare en tendens til falde så nemt over ham, fordi han netop har kostet os så meget. Være ærlig, Knægten er ikke en katastrofe, han arbejder hårdt, defensivt og offensivt! Det er der ingen der roser ham for, han bliver klandret for det negative hver gang. Når jeg sidder og ser kampe med venner , så hør jeg 2 forskellige ting. Når Bale mister bolden, er han bare dømt til at være katastrofe igennem hele kampen. Når så Ronaldo mister bolden: Det er fuldstændig ligegyldigt, han er den bedste alligevel. Jeg forstår også godt, der er forskel, da Ronaldo hjælper meget holdet. Men hvem i alverden fodrer ham? Det er netop Bale og de andre. Ronaldo er min ynglingspiller og det vil han altid være. Men kritikken på Bale har taget en ordentlig drejning hos nogen. Jeg kan tydelig huske for noget tid siden, da Bale scorede og løb hen mod hjørneflaget og sparkede den af helvedes til, for netop at modsvar alt den kritik der er imod ham og alt den vrede han indeholdte.

Jeg prøver som sådan ikke at forsvare Bale, men i stedet forsøger at virkeliggør den mængde kritik, som Bale gang på gang får kastet i hovedet på sig. Som jeg sagde engang og som jeg altid siger: Det er rigtig godt, at Ancelotti er træner for Real, hvis der er noget han er rigtig god til, så er det mandskabs - behandling, og her elsker jeg den ekstra støtte han giver til Bale. For der er åbenbart noget som han ser i ham, hvor det han gør er godt, noget som nogen åbenbart ikke lægger mærke til, men i stedet forventer en 10/10 fra ham hver eneste gang.

11 år 3 måneder siden #1343 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
zigriaosmani

Men det fænomen du beskriver der, altså en slags forudbestemt kritik af en spiller, er Bale efter min opfattelse ikke det eneste eksempel på.

Både Benzema, Ronaldo, Arbeloa, Illarra og Casillas har vist en del modstandere her inde, som hellere kritisere, end at se sagligt på tingene. Der er sågar nogen der vil bruge meget tid og energi på, at finde et eller andet at kritisere ovenstående spillere for, hver gang de har været på banen. De skal ned med nakken, skal de!:)

Det er måske bare noget der ligger til Real Madrids fans;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1344 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2014/2015
lur mig om ikke Bale vinder champions league for os ( igen)

Leveret af Kunena Forum