Sæsonen 2014/2015

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1405 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad der evt. ville ske, hvis resten af ligaen blev gemt væk pga strejke. Jeg fik dette svar af Madridista.dk på Facebook efter jeg havde spurgt om ligaen ville ende uden vinder, hvis strejken skulle træde i kraft:

"Nej, ifølge reglerne, så dømmes de hold som taber, som ikke møder op til kampene. Og det gør ingen af dem jo, eftersom der er strejke. Så Real Sociedad kan passende tage points fra Barcelona denne weekend og så ordner vi selv Valencia ;)"

Så hvis strejken går igennem efter denne runde, så vinder vi ligaen... Suk...

Hvordan kom du helt nøjagtig til den konklusion? Du antager måske, at I slår Valencia og Barca smider point mod Real Sociedad?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1406 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015

Storken skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvad der evt. ville ske, hvis resten af ligaen blev gemt væk pga strejke. Jeg fik dette svar af Madridista.dk på Facebook efter jeg havde spurgt om ligaen ville ende uden vinder, hvis strejken skulle træde i kraft:

"Nej, ifølge reglerne, så dømmes de hold som taber, som ikke møder op til kampene. Og det gør ingen af dem jo, eftersom der er strejke. Så Real Sociedad kan passende tage points fra Barcelona denne weekend og så ordner vi selv Valencia ;)"

Hvordan kom du helt nøjagtig til den konklusion? Du antager måske, at I slår Valencia og Barca smider point mod Real Sociedad?

Læste du ikke hvad der stod i beskeden fra Madridista.dk til mig?

Den kommer her igen: "Nej, ifølge reglerne, så dømmes de hold som taber, som ikke møder op til kampene. Og det gør ingen af dem jo, eftersom der er strejke. Så Real Sociedad kan passende tage points fra Barcelona denne weekend og så ordner vi selv Valencia ;)"

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 måned siden #1407 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

Du sidder og diskutere Ronaldo i et forum hvor han er på samtlige bannere, du kan selv regne udfaldet ud.

Florentino Pérez

11 år 1 måned siden #1408 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Billigt argument Sahinovic. Det plejer du at kunne gøre bedre.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 måned siden #1409 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev: Billigt argument Sahinovic. Det plejer du at kunne gøre bedre.

Der er ikke så meget at sige, banneret fortæller ironisk nok hvem Ronaldo er som person,- mig, mig og atter mig. Hvilket egentligt er gået hen og blevet cool nok med mig, for manden har gjort sig fortjent til det.

Hvad angår straffesparkene så synes jeg egentligt Ronaldo skal tage dem alle sammen, netop fordi han er så skarp på dem, så må han selv bestemme om han vil give nogle væk. Hvad angår frisparkene så vil jeg egentligt ikke give Ronaldo skylden, det er alene Ancelotti og ledelsens skyld, men det er jo gået op for mig at Ancelotti er i Real Madrid for at 'please', autoritet, ja den findes ikke.

Nu gider jeg ikke Messi vs Ronaldo debatten, men man kan sgu ikke andet end at trække på smilebåndet af den måde Messi fejrede Neymar's mål (det tredje mål i kampen) på mod FC Bayern.

Men igen, det er to vidt forskellige personligheder.

Florentino Pérez

11 år 1 måned siden #1410 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2014/2015

Sahinovic skrev:

Kassow-Rossing skrev: Billigt argument Sahinovic. Det plejer du at kunne gøre bedre.

Der er ikke så meget at sige, banneret fortæller ironisk nok hvem Ronaldo er som person,- mig, mig og atter mig. Hvilket egentligt er gået hen og blevet cool nok med mig, for manden har gjort sig fortjent til det.

Hvad angår straffesparkene så synes jeg egentligt Ronaldo skal tage dem alle sammen, netop fordi han er så skarp på dem, så må han selv bestemme om han vil give nogle væk. Hvad angår frisparkene så vil jeg egentligt ikke give Ronaldo skylden, det er alene Ancelotti og ledelsens skyld, men det er jo gået op for mig at Ancelotti er i Real Madrid for at 'please', autoritet, ja den findes ikke.

Nu gider jeg ikke Messi vs Ronaldo debatten, men man kan sgu ikke andet end at trække på smilebåndet af den måde Messi fejrede Neymar's mål (det tredje mål i kampen) på mod FC Bayern.

Men igen, det er to vidt forskellige personligheder.

Du kan simpelthen ikke lad være, Sahinovic :-) Nu var der en der igen igen skulle inddrage Ronaldo i en - den her gang hypotetisk situation - og vupti..så lunne du lige sende en kniv i ryggen på Ronaldo.

Gad vide om du også trækkede på smilebåndet, da du så Messi nægte at lade sig udskifte? eller når han gentagende gang ikke dukkede op til træning fordi han var utilfreds med at træneren valgte ham fra til startopstilling.

Ja, jeg er glad for at Ronaldo har med en anden personlighed (også selv om visse ting skal kritiseres) for jeg vil aldrig udstå en, der har sådan en personlighed som Messi kan have til tider.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

11 år 1 måned siden #1411 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

Kassow-Rossing skrev:

Storken skrev:

Den kommer her igen: "Nej, ifølge reglerne, så dømmes de hold som taber, som ikke møder op til kampene. Og det gør ingen af dem jo, eftersom der er strejke. Så Real Sociedad kan passende tage points fra Barcelona denne weekend og så ordner vi selv Valencia ;)"

Nu har jeg godt nok ikke sat mig ind i det her strejke, men hvorfor skulle Barcelona strejke, hvis ikke Real Madrid gør det? Du starter ud med at sige, at ingen af dem dukker op grundet strejken, men at vi alligevel dukker op sammen med Valencia som de eneste under strejken? Godt nok er det tidlig morgen, men jeg fatter da hat af dine indlæg?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1412 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

Dios skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Storken skrev:

Nu har jeg godt nok ikke sat mig ind i det her strejke, men hvorfor skulle Barcelona strejke, hvis ikke Real Madrid gør det? Du starter ud med at sige, at ingen af dem dukker op grundet strejken, men at vi alligevel dukker op sammen med Valencia som de eneste under strejken? Godt nok er det tidlig morgen, men jeg fatter da hat af dine indlæg?

Strejken træder først i kraft fra næste runde af. Den runde, hvor Barcelona ellers skulle møde Atletico Madrid på Vicente Calderon.....

11 år 1 måned siden #1413 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
Det er vel meget simpelt? Alle holdene har en kamp mindre at spille. Dvs. Vi har en kamp mindre til at vinde mesterskabet. Altså er vores drøm om La Liga-pokalen endnu længere væk end den i forvejen var.
Hvis vi altså antager at ligaen stopper den 16 maj.

Lort for os, godt for Barca.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 1 måned siden #1414 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Sæsonen 2014/2015
Vinderen af La Liga 14/15 bliver fundet på banen og ikke pga. strejken. Længere er den faktisk ikke.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1415 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Men skal vi ikke lige ha' Barcelonas kamp mod Sociedad og vores kamp mod Valencia overstået, inden vi drager nogle konklusioner. Hvis Barcelona alligevel ender, som forventet, med at vinde og vi ender med uafgjort eller tilmed nederlag mod et stærkt Valencia mandskab der åndes i nakken af Sevilla om kampen for den attraktive 4. plads, så tror jeg godt, at vi allesammen kan blive enige om, at mesterskabet alligevel ville være havnet hos catalanerne. De ville måske ikke vinde mod Atletico, selvom jeg faktisk alligevel ville sætte mine penge på det, taget form og hvad der er på spil i bettragtning, men de ville fandme ikke smide point mod Deportivo, der kæmper for at blive i ligaen, på hjemmebane foran 99.000 tilskuere, hvor man i den grad ville være meget fokuseret og ikke dumme sig, som man har set dem tidligere gøre det mod Hercules i 2010, f.eks..

11 år 1 måned siden #1416 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2014/2015

ElMadrid skrev: Vinderen af La Liga 14/15 bliver fundet på banen og ikke pga. strejken. Længere er den faktisk ikke.

Det kan ikke siges meget skarpere, tak!

Leveret af Kunena Forum