Sæsonen 2014/2015

11 år 1 måned siden #1441 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg har læst noget om, at Ancelotti skulle have fået to kampes karantæne i ligaen, efter at have lavet hånlige bevægelser overfor dommerne efter Valencia-kampen. Er der nogen, der ved mere om det, og om det overhovedet er sandt? Der står ikke noget på den officielle hjemmeside.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #1442 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Sæsonen 2014/2015
Det er rigtigt nok. Virker som en overreaktion af forbundet i mine øjne...

11 år 1 måned siden #1443 af Kroos
Besvaret af Kroos på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev:

Real HWL skrev: Nogen der ved hvordan det står til med Modric´s skade-situation? Kan han nå at blive klar til en CL finale?

Han er ude til august, som jeg har forstået det. Desværre:(

Hvor har du læst det henne?

11 år 1 måned siden #1444 af sNielsenRM
Besvaret af sNielsenRM på emne Sæsonen 2014/2015

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1445 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Sæsonen 2014/2015

Kroos skrev:

M_linding skrev:

Real HWL skrev: Nogen der ved hvordan det står til med Modric´s skade-situation? Kan han nå at blive klar til en CL finale?

Han er ude til august, som jeg har forstået det. Desværre:(

Hvor har du læst det henne?

Jeg kunne også godt tænke mig at se en kilde?
Sidst jeg læste noget gik det netop over forventning med Modric og et realistisk håb var netop at få ham klar til en eventuel Champions League finale.
Håber virkelig ikke du har ret, det betyder at han end ikke engang ville kunne deltage i hele pre-season / være med til opstarten af den nye sæson.

11 år 1 måned siden #1446 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg kan ikke huske hvor jeg har læst om det... Jeg har OGSÅ læst, at han måske kunne være klar til en finale...

Men her siger de også august: www.transfermarkt.com/real-madrid/sperre...letzungen/verein/418
Følgende bruger(e) sagde tak: Kroos

11 år 1 måned siden #1447 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Tak for denne sæson drenge.

Vi var uheldige at trække Atlético og heldige at trække Juve, og selvom vores drenge kæmpede, så holdt det ikke til sidst.

Vi vandt to titler denne sæson selvom der var folk på TV 3+ der syntes at de skulle glemmes i TV transmissionen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: røg

11 år 1 måned siden #1448 af røg
Besvaret af røg på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg har altid syntes James var en hjerneblødning af et køb. Han har ikke modbevist det. Vi skal begynde at handle klogt på transfermarkedet og bruge hovedet i stedet for pikken. Lige så snart en spiller koster nok penge, så kaster vi hele banken efter ham. Jeg håber virkelig at man vil sætte sig ned og tænke over hvilken slags klub man vil have i fremtiden. Den her konstante udskiftning i førsteholdstruppen og det elendige ry vi har fået som følge af de fuldstændige vanvittige pengesummer vi har kastet efter spillere vi ikke behøver, der ovenikøbet underpræsterer og efterlader os med få resultater at gøre godt med er ved at blive for meget. Kan vi ikke bare fokusere på at spille noget god fodbold, så vi kan vinde nogle lækre titler og have et stabilt hold, der kan sikre titler i mange år frem? Mindre fokus på at skære det overflødige fra - spillere er personer, ikke genstande - og købe nye kæmpestjerner hele tiden. Hent et par nødvendige spillere, så vi får noget bredde, og stop der. Vi har en ung og stærk trup. De kommer til at spille langt bedre næste år hvis vi har tiltro til dem i stedet for at vi punger ud fordi vi tror vi har fat i den næste fodboldmessias (no pun intended).
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved røg.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1449 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
BRAKING NEWS:
La Audiencia Nacional suspende la huelga
www.marca.com/2015/05/14/futbol/1431598787.html

Stejken er suspenderet af højesteretten.

11 år 1 måned siden #1450 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 2014/2015
Nogle der kan hente stats på hvor mange gange Ronaldo succesfuldt afdriblede en modstander i United?

Storken jeg kan huske du fandt noget med at succesraten kun lå på de 40%?

Vil gerne se sammenligning med f. eks hans succes rate i år, men kan ikke selv finde tal på det!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1451 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

ZizouMo skrev: Nogle der kan hente stats på hvor mange gange Ronaldo succesfuldt afdriblede en modstander i United?

Storken jeg kan huske du fandt noget med at succesraten kun lå på de 40%?

Vil gerne se sammenligning med f. eks hans succes rate i år, men kan ikke selv finde tal på det!!

Jeg ved ikke om du kan bruge det, men her er i hvert fald en sammenligning mellem de bedste driblere igennem de sidste to par sæsoner:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...doesn-t-make-20.html

• Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #1452 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sæsonen 2014/2015
Det kan ikke være nogen hemmelighed for folk der ser Real Madrids kampe at Ronaldo ikke kan finde ud af at drible. Det nærmeste han kommer er stillestående stepovers over i en aflevering eller snubling og så ind i benene på modstanderen eller ud over sidelinien.

Leveret af Kunena Forum