Sæsonen 2014/2015
- Raúl 7
- Gæst
Inspektøren skrev: Stort af CR7!
Ronaldo dona 7 millones de euros para las víctimas del terremoto de Nepal
www.marca.com/2015/05/09/futbol/equipos/...drid/1431185681.html
CR7 donere 7 millioner euro til ofrene fra jordskælvet i Nepal.
Pr. stunt (forbedre hans negative public image) eller ej, så er det stadig godt gået, selvom det er småpenge for ham.
Grande, CR7!
PS: Kunne ikke rigtig finde andre fora der er ikke-fodbold relateret udover Sjov og spas tråden. Men da det her ikke er spor morsomt eller spas, så poster jeg det her. Undskylder på forhånd, administratorer! :)
Haha, du formår alligevel at dreje det til noget negativt. Du er god, er du.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Zizou1981
- Gæst
Årsagerne til dette kan være mange, men et sjovt lille fact er, at vi skal tilbage til 2007/2008 for at finde en sæson, hvor vi har lukket færre mål ind end Barcelona.
Det harmonerer ikke rigtig med at vi altid griner af deres langsomme defensiv med bla Pique og Mascerano. En ting er sikkert, som hold har de åbenbart en bedre defensiv end os. Det er specielt slemt i år, hvor vi har lukket næsten dobbelt så mange mål ind som dem.
Tankevækkende..
Zizou1981 skrev: Når mesterskabet endnu en gang ender hos Barcelona, vil det samtidig betyde at vi kun har fået et mesterskab i de sidste 6 sæsoner. Det er fuldstændig uacceptabelt.
Årsagerne til dette kan være mange, men et sjovt lille fact er, at vi skal tilbage til 2007/2008 for at finde en sæson, hvor vi har lukket færre mål ind end Barcelona.
Det harmonerer ikke rigtig med at vi altid griner af deres langsomme defensiv med bla Pique og Mascerano. En ting er sikkert, som hold har de åbenbart en bedre defensiv end os. Det er specielt slemt i år, hvor vi har lukket næsten dobbelt så mange mål ind som dem.
Tankevækkende..
Jeg er helt enig. Barca har dog ikke et bedre forsvar end os, bolden er bare ikke nær så tit i deres område, som den er i vores. Simpelthen pga. det massive genpres, som deres offensive kræfter laver.
Jeg synes det er synd og skam, at Ancelotti er gået væk fra dette. Da det virkelig kørte i efteråret var vi uovervindelige. Hvorfor vi ikke praktiserer det mere, fatter jeg stadig ikke? Tænk på hvor mange sindssyge mål vi kunne afværge, hvis vi kunne generobre bolden højt på banen :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Derfor er jeg villig til at give slip på min kærlighed til Ancelotti. Det var fint, at Real Madrid vandt Champions League sidste år, og det ville være fint, hvis klubben vinder La Undecima i år. Men jeg vil hellere have spanske mesterskaber...... dem tror jeg ikke Ancelotti skaffer.
Perez har naturligvis et mancrush på Ancelotti, og derfor tror jeg også, at italieneren sidder ved roret næste sæson, men jeg ville gerne se en anden skikkelse i klubben; Zidane lyder som sød musik, men jeg er også romantikker :-)
Det er lidt samme følelse som i fjor. Real Madrid er selv skyld i, at titlen ender i Barcelona. Det er dumt, specielt to år i træk. Men cadeau til katalanerne, de har spillet en stor sæson!
sporten.tv2.dk/fodbold/2015-05-13-cristi...-til-jordskaelvsofre
Det var godt nok mange penge han vælger at donere. Sikke en flot cadeau!!!
- ChrillRM14
- Platin bruger
Deucex skrev: Det var ham der den selvcentrerede egoist, yes?!? Måske på banen, men nu ikke udenfor!
sporten.tv2.dk/fodbold/2015-05-13-cristi...-til-jordskaelvsofre
Det var godt nok mange penge han vælger at donere. Sikke en flot cadeau!!!
Det er altså enerverende, hvordan Ronaldo aldrig kan rykke ved sit image, som relativt fejlagtigt er trukket ned over hovedet på ham... Han er let at hade, men få opdager, at han faktisk er ret sympatisk, når han giver interviews og så selvfølgelig alt hans velgørenhedsarbejde
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Real HWL skrev: Nogen der ved hvordan det står til med Modric´s skade-situation? Kan han nå at blive klar til en CL finale?
Han er ude til august, som jeg har forstået det. Desværre:(
- Real madrid emil
- Gæst
- Raul7-2880
- Platin bruger
M_linding skrev:
Real HWL skrev: Nogen der ved hvordan det står til med Modric´s skade-situation? Kan han nå at blive klar til en CL finale?
Troede at han "blot" var ude i 6 uger. Da han blev skadet i midten af april, burde han være klar i starten af juni. Chl-finalen spilles d. 6 juni, så det bliver tæt...
M_linding skrev:
Øv hvor ærgerligt :(