Sæsonen 2014/2015
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
TcRedondo skrev: Hvem er det der sammenligner og hvorfor dog så ophidset ? Hvis det er mit opslag, du hentyder til, siger jeg ikke ,at de er bedst på de samme positioner, men udtaler mig bare om midtbanetruppens bredde og alsidighed i forhold til forskellige opstillinger.
Well, den Kampagne medierne alle steder er kørt, hvor man snakker som at James skulle erstatte Di Maria.
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev: El_juan
Her er du også inde på noget, som jeg har tænkt lidt over...
Flere brugere har skrevet noget i retning af: "James er en typisk 10'er" eller "Nu er Ancelotti nødt til at ændre sit system, så vi spiller med en klassisk 10'er". Og det undrer mig noget....
For ud fra det jeg har set, så er James bestemt ikke en typisk 10'er. Hans fart, driblinger og målinstinkt gør ham til alt andet end en typisk 10'er, og disse kvaliteter kommer vel ligefrem bedre til sin ret, hvis han spiller een af de tre forreste pladser.
James geniale mål imod Japan viser egentlig meget godt, hvorfor han ikke "bare" er en 10'er.
James er ikke bare en 10'er, men det er hans bedste position. Hans teknik, overblik og kølighed er hans største kvaliteter, men sammenlignet med verdens bedste kantspillere, så mangler han fart. Hvis du ser nærmere på ham så vil du hurtigt opdage, at han ikke er specielt hurtig. Han afdribler folk pga. sin snilde og teknik, men han løber kun meget sjældent fra nogen. Det betyder ikke, at han ikke vil kunne fungere på kanten, men det betyder, at han er en helt anden type spiller end både Ronaldo, Bale, Jese og Di Maria. Han søger i højere grad ned i banen og deltager i det opbyggende spil - som en ægte 10'er ville gøre det.
SR4 skrev:
TcRedondo skrev: Hvem er det der sammenligner og hvorfor dog så ophidset ? Hvis det er mit opslag, du hentyder til, siger jeg ikke ,at de er bedst på de samme positioner, men udtaler mig bare om midtbanetruppens bredde og alsidighed i forhold til forskellige opstillinger.
Well, den Kampagne medierne alle steder er kørt, hvor man snakker som at James skulle erstatte Di Maria.
Det er jo heller ikke så underligt, når et salg af Di Maria højest sandsynligt skal finansiere købet af James. Dertil er der også et sammenligningsgrundlag i forhold til deres alsidighed, hvor de begge kan dække stort set 4 pladser på holdkortet.
Det betyder jo man (bl.a. undertegnede) snart kan begynde at planlægge den årlige tur til Madrid:-)
God sommer!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
MORBO!!!!!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Despite the lengthy injury list affecting Real Madrid in Los Angeles, Carlo Ancelotti is already working on the foundations that brought him the sought-after 'La Décima'.
"Balance, balance", he shouted at his players in training. The Real Madrid coach put his full-backs' attacking play to the test and had plenty of feedback to offer. In fact he did not stop correcting his players. His idea is to keep possession while always looking to use it. He does not like his team to be predictable and wants both a fast-paced build-up with chances created regularly. Simply keeping possession is not good enough.
Read more: Can Carlo get the balance right again? - MARCA.com (English version)
Jeg havde næsten - kun næsten - glemt Ancelottis nøgleord. Balance. Jeg synes det lover - godt.
Siempre Madrid skrev: El Clásico på Estadio Santiago Bernabéu på dagen, hvor Luis Suárez får comeback.
MORBO!!!!!
Det kan CAS desværre stadig nå at forpurre. De får vel medlidenhed med Sankt Barca og den uskyldige Suarez.
Sebberg skrev:
SR4 skrev:
Det er jo heller ikke så underligt, når et salg af Di Maria højest sandsynligt skal finansiere købet af James. Dertil er der også et sammenligningsgrundlag i forhold til deres alsidighed, hvor de begge kan dække stort set 4 pladser på holdkortet.
Det kan være ligemeget med alsidigheden for her handler det konkret om, at Di Maria aldrig var tiltænkt en startplads på kanten, men på midtbanen, hvor Kroos blev hentet. DERFOR blev Di Maria overflødig, men ingen klager over købet af Kroos.
Finanseringen er vel også ligegyldig i Real's tilælde. Som der blev sagt, så har Real over 150 mio euro til rådighed til handler så hvis Di Maria var vigtig havde han blevet - Også selvom han kunne finansere James. Real sælger sjældent spilllere alene pga økonomisk gevinst og slet ikke, hvis de er af den overbevisning at det sportsligt vil betyde det ville gå den forkerte retning.
El_Juan skrev:
Despite the lengthy injury list affecting Real Madrid in Los Angeles, Carlo Ancelotti is already working on the foundations that brought him the sought-after 'La Décima'.
"Balance, balance", he shouted at his players in training. The Real Madrid coach put his full-backs' attacking play to the test and had plenty of feedback to offer. In fact he did not stop correcting his players. His idea is to keep possession while always looking to use it. He does not like his team to be predictable and wants both a fast-paced build-up with chances created regularly. Simply keeping possession is not good enough.
Read more: Can Carlo get the balance right again? - MARCA.com (English version)
Jeg havde næsten - kun næsten - glemt Ancelottis nøgleord. Balance. Jeg synes det lover - godt.
Siempre Madrid skrev: El Clásico på Estadio Santiago Bernabéu på dagen, hvor Luis Suárez får comeback.
MORBO!!!!!
Det kan CAS desværre stadig nå at forpurre. De får vel medlidenhed med Sankt Barca og den uskyldige Suarez.
Jeg forstår ikke, hvordan det kan tage CAS flere måneder at afgøre hvorvidt Barca må købe ind eller ej og dermed få udskudt sit transferban, men når det gælder om at anke Suarez' karantæne så har man allerede en afgørelse.
- KP-Real
- Gæst
-
Hvor er det bedst at købe billetter over? Og hvor skal man sidde henne på stadionet til fornuftige priser?
På forhånd tak.
Carlo Ancelotti has been bowled over by a blonde skinny lad that boarded the Real Madrid plane to the USA with eight other academy players. The Italian is very pleasantly surprised with what he has seen so far in Marcos Llorente. The name warns of great football DNA - the lad's father was in Real Madrid while Ancelotti was taking part in Milan's golden era.
[...]
Now the player is with Castilla, and if he carries on doing the stuff he's doing over in the States, he might very well end up with a place in the first team. The midfielder is 1m 83 cm tall. Despite his size, he moves very well and thinks fast in a position where you have to know what to do even before the ball arrives at your feet.
Read more: Ancelotti falls for a thoroughbred - MARCA.com (English version)