Sæsonen 2014/2015
Siempre Madrid skrev: Og Pepe.....hvis han altså har spyttet?
Man kan jo i hvert fald undre sig over, at fjerdedommeren har mere travlt med sine 15 minutters berømmelse ved at tale med Fox-News end med at gøre kampens dommer opmærksom på, at Pepe har spyttet, for så skal han naturligvis udvises.
Mig bekendt, så skete dramaet før kampen, så hvad skulle 4. dommerens ord hjælpe efter de første 45 min.? Noget andet er, så er det rent faktisk tradition, at én af dommerne, som regel 4. dommeren tager sig tid til at snakke med "pressen" om første halvleg. Eller lige pointere hvorfor de dømte som de gjorde, hvis der nu skulle være nogle mærkværdige kendelser.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
andersokis skrev: De som var nattevåkne, hvordan var kampen? Hvordan spilte Real, hvem var best, hvilke spillere gjorde det godt/dårlig? ;)
1. halvleg dominerede Real Madrid fuldstændig, og Roma rørte knapt nok bolden, men pga. det klassiske italienske filosofi, som Roma stilte op med, kom Real ikke rigtigt til chancer.
2. halvleg kom Roma mere og mere ind i kampen efter der kom færre og færre førsteholdsspillere fra Real Madrid på banen.
¡Hala Madrid!
- Bindslev
- Gæst
-
først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg rigtig godt kan lidt James. Han har simpelthen hele pakken men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken rolle/position han er tiltænkt. CR7 er ude med skade i starten af den her sæson så der kommer det til at give sig selv (tror jeg) at han spiller hans position.
Hvad så når verdens bedste fodboldspiller er klarmeldt igen??? han kommer heller ikke til at operer fra Bales position (tror iøvrigt at han går helt bananas i hans 2 sæson her)
hvis "king Carlo" fortsætter med den meget succesfulde 4-3-3 fra sidste sæson kan jeg bare ikke se hvor han skal glide ind??
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en mand til 600 mio bliver "breddespiller" så mit bud er et systemskifte så der bliver plads til ham
HVOR TROR I JAMES SKAL SPILLE???
HALA MADRID!!!!
- JJ-86
- Gæst
-
Bindslev skrev: KÆRE MADRIDISTAS
først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg rigtig godt kan lidt James. Han har simpelthen hele pakken men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken rolle/position han er tiltænkt. CR7 er ude med skade i starten af den her sæson så der kommer det til at give sig selv (tror jeg) at han spiller hans position.
Hvad så når verdens bedste fodboldspiller er klarmeldt igen??? han kommer heller ikke til at operer fra Bales position (tror iøvrigt at han går helt bananas i hans 2 sæson her)
hvis "king Carlo" fortsætter med den meget succesfulde 4-3-3 fra sidste sæson kan jeg bare ikke se hvor han skal glide ind??
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en mand til 600 mio bliver "breddespiller" så mit bud er et systemskifte så der bliver plads til ham
HVOR TROR I JAMES SKAL SPILLE???
HALA MADRID!!!!
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...2015?start=156#52388
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...2015?start=192#52478
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Tror du Real Madrid vinder kampen mod Manchester United i morgen aften?
Ja/Nej
2. Hvis vi taber kampen, er det slemt for vores udsigter til de seks titler i den kommende sæson eller kan vi feje det ind under gulvtæppet?
Ja/nej + evt. uddybelse
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
2) Om vi taber imorgen spiller lige lukt nul rolle på vores udsigter til disse 2 pokaler i indledning af sæsonen. Fordi de seneste kampe samt vores kommende kamp mod United gælder om at udrydde potentielle børnesygdomme inden det går løst for alvor. - Vinder vi spanske og europæiske supercup samtid med at vi får fuldt point i de første kampe i La Liga må det betyder at alt blev gjort rigtigt i optakten, og så er det helt uden betydning af at vi måtte havde tabt alle kampene i USA.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg vil se Khedira, Kroos, Modric næste sæson. BASTA.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg er ikke for alvor bekymret, vi har før set yderst sløve Real Madrid-spillere i optaktskampene, som alligevel har fået glimrende sæsoner. Det kan de nævnte også nå endnu. Jeg er egentlig mest bekymret for Isco, jeg kan simpelthen ikke se, hvor han passer ind i Ancelottis system. Som falsk 9'er mangler han uendeligt meget. Som central midtbane mangler han fysik, løbevillighed og defensiv placeringsevne, som kantspiller er han for langsom og få dårlig til at flytte bolden med driblinger.
Isco er en fremragende fodboldspiller, men i 4-3-3 er han på alle måder ordinær. Man bør overveje at udleje ham og se, om han kan få en god sæson, så vi kan sælge til en høj pris næste sommer.