Sæsonen 2014/2015

12 år 1 uge siden #265 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev: Og Pepe.....hvis han altså har spyttet?

Man kan jo i hvert fald undre sig over, at fjerdedommeren har mere travlt med sine 15 minutters berømmelse ved at tale med Fox-News end med at gøre kampens dommer opmærksom på, at Pepe har spyttet, for så skal han naturligvis udvises.

Mig bekendt, så skete dramaet før kampen, så hvad skulle 4. dommerens ord hjælpe efter de første 45 min.? Noget andet er, så er det rent faktisk tradition, at én af dommerne, som regel 4. dommeren tager sig tid til at snakke med "pressen" om første halvleg. Eller lige pointere hvorfor de dømte som de gjorde, hvis der nu skulle være nogle mærkværdige kendelser.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #266 af andreashn
Besvaret af andreashn på emne Sæsonen 2014/2015

andersokis skrev: De som var nattevåkne, hvordan var kampen? Hvordan spilte Real, hvem var best, hvilke spillere gjorde det godt/dårlig? ;)

1. halvleg dominerede Real Madrid fuldstændig, og Roma rørte knapt nok bolden, men pga. det klassiske italienske filosofi, som Roma stilte op med, kom Real ikke rigtigt til chancer.

2. halvleg kom Roma mere og mere ind i kampen efter der kom færre og færre førsteholdsspillere fra Real Madrid på banen.

¡Hala Madrid!

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #267 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Sæsonen 2014/2015
KÆRE MADRIDISTAS

først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg rigtig godt kan lidt James. Han har simpelthen hele pakken men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken rolle/position han er tiltænkt. CR7 er ude med skade i starten af den her sæson så der kommer det til at give sig selv (tror jeg) at han spiller hans position.

Hvad så når verdens bedste fodboldspiller er klarmeldt igen??? han kommer heller ikke til at operer fra Bales position (tror iøvrigt at han går helt bananas i hans 2 sæson her)

hvis "king Carlo" fortsætter med den meget succesfulde 4-3-3 fra sidste sæson kan jeg bare ikke se hvor han skal glide ind??

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en mand til 600 mio bliver "breddespiller" så mit bud er et systemskifte så der bliver plads til ham

HVOR TROR I JAMES SKAL SPILLE???

HALA MADRID!!!!

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 uge siden #268 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Sæsonen 2014/2015
Bindslev - Min personlige holdning til det er, at vi i år har 6 pokaler at spille om, som betyder at der en mulighed for at vi får flere kampe i forhold til sidste år. Det betyder at Ronaldo og Bale skal have hvile i nogle af kampene. Jeg mener at "King Carlo" vil lave rotation, som betyder at James vil få spilletid som kantspiller. Jeg tror ikke James skal bruges på midtbanen, men intet er umuligt. Vi har jo set i sidste sæson, at Di Maria som VAR kantspiller, spillede på midtbanen. Men King Carlo, har dog forskellige alternativer i forbindelse med formationer, men vi må se, når sæsonen starter hvad der sker :)

12 år 1 uge siden #269 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015

Bindslev skrev: KÆRE MADRIDISTAS

først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg rigtig godt kan lidt James. Han har simpelthen hele pakken men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken rolle/position han er tiltænkt. CR7 er ude med skade i starten af den her sæson så der kommer det til at give sig selv (tror jeg) at han spiller hans position.

Hvad så når verdens bedste fodboldspiller er klarmeldt igen??? han kommer heller ikke til at operer fra Bales position (tror iøvrigt at han går helt bananas i hans 2 sæson her)

hvis "king Carlo" fortsætter med den meget succesfulde 4-3-3 fra sidste sæson kan jeg bare ikke se hvor han skal glide ind??

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en mand til 600 mio bliver "breddespiller" så mit bud er et systemskifte så der bliver plads til ham

HVOR TROR I JAMES SKAL SPILLE???

HALA MADRID!!!!

www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...2015?start=156#52388
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...2015?start=192#52478

12 år 1 uge siden #270 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 2014/2015
Madrids Højesteret har sat en foreløbig stopper for den planlagte udvidelse og renovering af Bernabéu, eftersigende som følge af den statstøttesag Kommisionen har rejst på baggrund af det gamle Ciudad Deportiva salg. Det forventes af klubben anker afgørelsen. Mere her, på spansk: ccaa.elpais.com/ccaa/2014/08/01/madrid/1406887027_531369.html
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

12 år 1 uge siden #271 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2014/2015
Hej Madridistaer. Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille meningsmåling:

1. Tror du Real Madrid vinder kampen mod Manchester United i morgen aften?
Ja/Nej

2. Hvis vi taber kampen, er det slemt for vores udsigter til de seks titler i den kommende sæson eller kan vi feje det ind under gulvtæppet?
Ja/nej + evt. uddybelse

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

12 år 1 uge siden #272 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 2014/2015
1) svært at spå om da undertegnet ikke kender Uniteds forfatning på daværende tidspunkt.

2) Om vi taber imorgen spiller lige lukt nul rolle på vores udsigter til disse 2 pokaler i indledning af sæsonen. Fordi de seneste kampe samt vores kommende kamp mod United gælder om at udrydde potentielle børnesygdomme inden det går løst for alvor. - Vinder vi spanske og europæiske supercup samtid med at vi får fuldt point i de første kampe i La Liga må det betyder at alt blev gjort rigtigt i optakten, og så er det helt uden betydning af at vi måtte havde tabt alle kampene i USA.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

12 år 1 uge siden #273 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2014/2015
Hent Keylor Navas inden Super Cup finalen, så han kan stå der. Casillas sejler.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 1 uge siden #274 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015
Ved godt det er træningskampe og det er tid til, at eksperimentere. Men det her har været en ynk at se på. Jeg håber virkelig snart at se nogle af profilerne i gear (der var nok med i aften!). Ramos, Iker, Alonso, Isco. Fandme en sløj omgang!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

12 år 1 uge siden #275 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2014/2015
Enig. Alonso ligner i særlig grad en mand som bør være at finde på bænken næste sæson og herefter på alderdomshjemmet. Han er SÅ sløv og jeg får uheldige flashbacks til Spaniens ydmygende VM-præstation hver eneste gang manden lunter langsomt efter en bold, taber sin position, modtager bolden og tænker 4 sekunder over hvor den skal ekspederes hen, osv.. Han er et far-cry fra den gamle Alonso.

Jeg vil se Khedira, Kroos, Modric næste sæson. BASTA.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved nono.

12 år 1 uge siden #276 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015
Spørgsmålet var, om ikke et par af de hårdere belastede spillere fra sidste sæson skulle have haft længere ferie. Desværre bliver det umuliggjort af de to Super Cups.

Jeg er ikke for alvor bekymret, vi har før set yderst sløve Real Madrid-spillere i optaktskampene, som alligevel har fået glimrende sæsoner. Det kan de nævnte også nå endnu. Jeg er egentlig mest bekymret for Isco, jeg kan simpelthen ikke se, hvor han passer ind i Ancelottis system. Som falsk 9'er mangler han uendeligt meget. Som central midtbane mangler han fysik, løbevillighed og defensiv placeringsevne, som kantspiller er han for langsom og få dårlig til at flytte bolden med driblinger.

Isco er en fremragende fodboldspiller, men i 4-3-3 er han på alle måder ordinær. Man bør overveje at udleje ham og se, om han kan få en god sæson, så vi kan sælge til en høj pris næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, BBB, MMM

Leveret af Kunena Forum