Sæsonen 2014/2015

12 år 1 uge siden #277 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2014/2015
Og så lige en helt anden ting. Illarra lignede i går en spiller, som er ved at finde sig til rette i Madrid. Han virkede hurtigere end hele sidste sæson, bød ind med flere forsøg på kreative afleveringer og stod generelt habilt på midtbanen.

Der er stadig lang vej, men foruden Bale(der får en kanon-sæson), var Illarra og Pepe de eneste som kunne være deres indsatser bekendt i går.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 uge siden #278 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2014/2015
Fuldstændig enig i, at Ilarra løb med en stor del af den positive opmærksomhed igår: Mere speed, hurtigere i tanken og langt større mod på bolden, end vi tidligere har set.

Spørgsmålet er så, om dette skyldes at kampen blot var en venskabskamp uden det store pres?

12 år 1 uge siden #279 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2014/2015
@ Kongen

Synes du har en pointe omkring den længde ferie eksempelvis VM-spillerne har fået. Der er nok fysiologer og mediciner der ved hvor lang tid der skal restitueres, men virker for en udenforstående som om nogle er slidte, måske både mentalt og fysisk.

Skid da hul i der supercups, lad sultne og friske spillere kaste sig over de opgaver og så giv dem der behøver det, ekstra ferie
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved 2:18.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

12 år 1 uge siden #280 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2014/2015

raul7=kongen skrev: Jeg er egentlig mest bekymret for Isco, jeg kan simpelthen ikke se, hvor han passer ind i Ancelottis system. Som falsk 9'er mangler han uendeligt meget. Som central midtbane mangler han fysik, løbevillighed og defensiv placeringsevne, som kantspiller er han for langsom og få dårlig til at flytte bolden med driblinger.

Isco er en fremragende fodboldspiller, men i 4-3-3 er han på alle måder ordinær. Man bør overveje at udleje ham og se, om han kan få en god sæson, så vi kan sælge til en høj pris næste sommer.

Jeg er meget enig. Mon ikke Pellegrini stadig gerne vil betale for at få ham til City? Evt. leje i første omgang.

12 år 1 uge siden #281 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015

raul7=kongen skrev: Og så lige en helt anden ting. Illarra lignede i går en spiller, som er ved at finde sig til rette i Madrid. Han virkede hurtigere end hele sidste sæson, bød ind med flere forsøg på kreative afleveringer og stod generelt habilt på midtbanen.

Der er stadig lang vej, men foruden Bale(der får en kanon-sæson), var Illarra og Pepe de eneste som kunne være deres indsatser bekendt i går.

Dog blunder Pepe gevaldigt ved 3-1 målet.
Det virkede generelt tydeligt på holdet at det var en træningskamp. Der manglede den sidste intensitet.

12 år 1 uge siden #282 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

2:18 skrev: @ Kongen

Synes du har en pointe omkring den længde ferie eksempelvis VM-spillerne har fået. Der er nok fysiologer og mediciner der ved hvor lang tid der skal restitueres, men virker for en udenforstående som om nogle er slidte, måske både mentalt og fysisk.

Skid da hul i der supercups, lad sultne og friske spillere kaste sig over de opgaver og så giv dem der behøver det, ekstra ferie

Fuldstændig uenig. De Super Cup-kampe er ekstremt vigtige i forhold til fremtiden, hvis der skal tales om, at Real Madrid er ved at indlede en æra.

Alt andet end tre titler inden jul er uacceptabelt, så man skal ind i de kampe med fuldt skrald.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Henrik--, Sahinovic

12 år 1 uge siden #283 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2014/2015
Siempre: Enig.

Jeg forventer, at man manifesterer sig som Europas bedste hold i de to (tre) Super Cup kampe.

Jeg lægger ikke for meget i træningskampene, men jeg må alligevel indrømme, at jeg er lidt skuffet over, at forsvaret i går ikke kunne sætte sig mere 'op til kampen'. Det var tydeligt, at de sejlede fuldstændig rundt i anden halvleg (som jeg så).

12 år 1 uge siden #284 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Sæsonen 2014/2015
Er efterhånden enig i, at Casillas måske bør begynde et nyt eventyr.
Ikke kun fordi hans niveau er og har været faldende, men især fordi han i denne sæson ikke kan tillade sig at begå nogen fejl overhovedet, før at hans situation igen skal tages op til overvejelse.

Målmandsposten er den mest udsatte i topfodbold, fordi det ser så dumt ud og koster, når man fjumrer.

I aftes kan man godt sige, at han ser uheldig ud ved alle tre scoringer - man kan lige så vel hævde, at forsvaret sejler i alle tre situationer, hvor afleveringerne sker uden markering, så ManU uden at være presset kan lægge den lige ind i hovedet eller fødderne på en fri medspiller.
Problemet er, at vi tidligere var vant til at Iker reddede Madrid fra disse mål og det tidligere tårnhøje niveau er nu en hæmsko for ham og hele Madrid, hvis man skal være lidt sortsynet.

At man så investerer i Navas, forstår jeg ikke helt, selv om jeg også er imponeret over hans præstationer for både Levante og Costa Rica under VM. Men stadig betragter jeg ham som nogenlunde ligeværdig med både Diego Lopez og Casillas.

Skal man investere i en målmand, bør det derfor være Cech, Neuer eller Courtois. Neuer er nok totalt urealistisk, men den af de to andre, der ikke skal stå i Chelsea, kunne måske være et emne, selv om Courtous næppe kommer til at optræde i Real Madrid nogensinde pga. hans Atletico-æra.

12 år 1 uge siden #285 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 2014/2015
@ Siempre - Seeberg
Så er vi nok bare uenige om hvad der vigtigt. For mig findes der to vigtige titler og en trøstepræmie i cup'en (sat på spidsen), alt det andet det er pynt . Ingen tvivl om at det er dejligt at vinde, men hellere undgå skader og jeg ser som sagt gerne spillere blive sparet.
Det er langt vigtigere at C. A. føler han ser fremgang og får bragt holdet videre og fjernet noget af den skrøbelighed der trods en klart godkendt sæson sidste år, stadig præger holdet. Hvis de ting lykkedes allerede i løbet af den næste måned, betyder det nok at I får jeres våde drøm om en spansk super cup titel opfyldt:)

For mig er det sidst i maj det bestemmes hvem der er bedst i Europa, ikke i starten af august.

Synes det kunne være fedt at holdet blev stærkere og netop som du siger Siempre får skabt et hold der kan gøre de næste år til en Madrid æra, selvfølgeligt titelmæssigt, men også spillemæssigt. Synes der er plads til forbedringer i forhold til det sidste parameter.
Sidste redigering: 12 år 1 uge siden ved 2:18. Begrundelse: modificering

12 år 6 dage siden #286 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 2014/2015
Så blev Keylor Navas officielt ny målmand i Real Madrid

Får en kontrakt af 6 års varighed og bliver præsenteret 5 august kl. 13.00
Sidste redigering: 12 år 6 dage siden ved anes.

12 år 6 dage siden #287 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 2014/2015
Vigtigt. Mon ikke at han kommer til at være førstemålmand i ligaen og i Champions League, og så kan Diego Lopez/Casillas få Copa del Rey.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 dage siden #288 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015

anes skrev: Så blev Keylor Navas officielt ny målmand i Real Madrid

Får en kontrakt af 6 års varighed og bliver præsenteret 5 august kl. 13.00

zzzz. Jeg håbede ellers lige på Courtois eller Neuer, men sådan er det. Man kan jo heller ikke få alle ønsker opfyldt.

Leveret af Kunena Forum