Sæsonen 2014/2015
Bindslev skrev: KÆRE MADRIDISTAS
først og fremmest vil jeg gerne sige at jeg rigtig godt kan lidt James. Han har simpelthen hele pakken men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken rolle/position han er tiltænkt. CR7 er ude med skade i starten af den her sæson så der kommer det til at give sig selv (tror jeg) at han spiller hans position.
Hvad så når verdens bedste fodboldspiller er klarmeldt igen??? han kommer heller ikke til at operer fra Bales position (tror iøvrigt at han går helt bananas i hans 2 sæson her)
hvis "king Carlo" fortsætter med den meget succesfulde 4-3-3 fra sidste sæson kan jeg bare ikke se hvor han skal glide ind??
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at en mand til 600 mio bliver "breddespiller" så mit bud er et systemskifte så der bliver plads til ham
HVOR TROR I JAMES SKAL SPILLE???
HALA MADRID!!!!
I min optik gør det ikke så meget hvilken position du vil skrive ud for ham. Sidste sæson viste os at selv verdens bedste atlet gennem tiderne har brug for pause. En spiller som James har den fordel, at han potentielt kan glide ind på de fleste forreste pladser.
Det er en fordel for nogen og en ulempe for andre, men jeg mener James niveau gør ham til minimum til 2. valg på alle pladser untagen CR7's og Bale's pladser og han skal derfor ikke frygte at ende som ham der der blir på bænken som ham man smider ind, hvis man løber ind i en skade. Men han vil sikkert komme til at ligge på mange forskellige pladser i løbet af sæson. Heldigvis regner jeg med at Carlo er opmærksom på hvor mange kampe vi skal spille i år, hvorfor han også vil starte rotation tidligere end vi plejer.
Rotation tidligt på sæsonen har også fordel(efter min optik), at flere spillerkombinationer er afprøvet og men vil derfor ikke være ligeså sårbar over for karantæner og skader, når man kommer senere hen på sæsoner. Og da flere spillere er vandt til at spille sammen, så er en udskiftning senere i den pågældende kamp ikke nødvendigvis en nedgradering, da alle vandt til at spille sammen.
Så hvor tror jeg Jamesas Rodriguezas skal spille? I dont give a F....... F... Bare han er på en af de offensive pladser, når han er inde.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Forsik
- Gæst
-
Dette er et af mine første indlæg, så bær over med mig, hvis jeg skriver i den forkerte tråd mm :-)
Med to små børn, nåede jeg ikke at se kampen i nat, men kan forstå at der var noget tumult med Pepe og Keita. Nogle der har link eller ved noget mere omkring det? Hvis Keita havde kastet en vandflaske på Pepe allerede inden start af kampen, ville han så ikke kunne have fået rødt kort? Eller er det først når dommeren har fløjtet igang at det kan ske? Og hvad havde Pepe gjort?
/Forsik
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
www.marca.com/2014/07/30/futbol/equipos/...drid/1406684660.html
Keita giver ikke hånd til Pepe, og kaster senere en flaske efter ham. Ifølge amerikanske reportere har pepe spyttet keita i hoved!?ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article4943369.ece
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Casper HN
- Gæst
-
Pepe spytter ifølge fox-news rapporteren, der har det fra 4. dommeren (ikke usædvanligt i USA at 4. dommeren snakker med tv i pausen), Keita i hovedet.
Keita kaster flaske.
Naturligvis ikke pga. hudfarve el.l., men simpelhen fordi han opfører sig som en abe... Pinligt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Man kan jo i hvert fald undre sig over, at fjerdedommeren har mere travlt med sine 15 minutters berømmelse ved at tale med Fox-News end med at gøre kampens dommer opmærksom på, at Pepe har spyttet, for så skal han naturligvis udvises.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- andersokis
- Gæst
-