Sæsonen 2014/2015
- andersokis
- Gæst
-
Ganske merkbart at mange av spillerne var urutinerte, og Inter klarte alt for lett å presse Real til å spile ballen ut av banen, mye slurv, men det må da forventes ;)
Alt i alt supert å se gjengen tilbake på banen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forsvaret er komplet: Carvajal, Arbeloa, Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Marcelo, Coentrao, Llorente
Midtbanen ser også komplet ud: Alonso, Illarra, Modric, Kroos (Di Maria), Khedira, Isco, Omar (Casemiro)
Og Angrebet ser ud til at blive: Ronaldo, Bale, Benzema, Jese, James (Morata)
Kroos for Di Maria, Omar for Casemiro og James for Morata. Med mulighed for at anvende Llorente og andre af de stærkeste Castilla-spillere.
andersokis skrev: Første treningskamp, hva syns dere? Synes Illarra og Carvajal gjorde en god jobb, Isco sammen med Bale var banens beste, mens Medran til en viss grad sammen med De Tomas var de beste blant de yngre, og så må man så klart nevne Jesus, han ser ut som en finfin backup til Navas om noen år.
Ganske merkbart at mange av spillerne var urutinerte, og Inter klarte alt for lett å presse Real til å spile ballen ut av banen, mye slurv, men det må da forventes ;)
Alt i alt supert å se gjengen tilbake på banen.
Jeg fik ikke meget ud af at se kampen, der var alt for mange Castilla drenge med, og det kunne jo tydeligt ses på spillet. Jeg synes dog alle førsteholdsspillerne gjorde det fint, bortset fra Carvajal, som lod sig rive med af den onde stemning i kampen. Jeg synes heller ikke at Real Madrid får særligt meget ud af sådan en kamp, når man tænker på at de fleste af dem der spillede, ikke er i betragtning til førsteholdet. Jeg ved godt de får set de unge spillere an, men med vores trup i år, er der i hvert fald ingen plads at finde til de unge midtbanespillere (som er der de største talenter er).
Glæder mig til kampen mod Roma og United, da vi har flere førsteholdspillere med, dog ærgerligt vi må undvære Benz, Varane, Ronaldo, Kroos, khedira, James (og Di Maria). Ser frem til de vender tilbage fra USA, så hele truppen er samlet.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Elkrimi skrev: Ancelotti udtalte efter kampen i nat, at man IKKE vil hente en ny ni'er. Da man mener at Benzema og Isco som falsk 9'er er fint. Mon ikke han også regner James som en mulighed.
Det havde da også været dumt at sige andet, hvis man tager højde for eventuelle forhandlinger med andre klubber - for ikke at tale om, hvad man havde vist sine nuværende spillere af tiltro, hvis man mislykkes med at hente en angriber.
Nuvel, jeg tror ikke Ancelotti er desperat efter en angriber, men jeg tror nu heller ikke han vil klage, hvis han får en brik mere at spille med.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Elkrimi skrev: Ancelotti udtalte efter kampen i nat, at man IKKE vil hente en ny ni'er. Da man mener at Benzema og Isco som falsk 9'er er fint. Mon ikke han også regner James som en mulighed.
Det havde da også været dumt at sige andet, hvis man tager højde for eventuelle forhandlinger med andre klubber - for ikke at tale om, hvad man havde vist sine nuværende spillere af tiltro, hvis man mislykkes med at hente en angriber.
Nuvel, jeg tror ikke Ancelotti er desperat efter en angriber, men jeg tror nu heller ikke han vil klage, hvis han får en brik mere at spille med.
Forudsætningerne for især Jamses, Jesé og Isco vil være bedst, hvis vi ikke hentede en ny angriber i hvert fald. Fantastisk med en masse alsidige spillere!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Real Madrid skrev:
raul7=kongen skrev:
Forudsætningerne for især Jamses, Jesé og Isco vil være bedst, hvis vi ikke hentede en ny angriber i hvert fald. Fantastisk med en masse alsidige spillere!
Det er jeg ikke nødvendigvis overbevist om. Jeg mindes i øvrigt, at det utallige gange er understreget, at Isco er Ancelottis nye Seedorf. Det stemmer ikke overens med, at han pludselig er potentiel angriber. Slet ikke, når man tager i betragtning, hvor meget tid man allerede har lagt i en omskoling.
Vi spiller op mod 65 kampe i næste sæson, Cristiano var tydeligt træt i slutningen af sæsonen og Bale har jo altid sine skader. Jesé er tidligst tilbage et stykke inde i sæsonen og Benzema kan jo ikke spille alle kampe. Der skal nok blive tid til alle mand, med mindre de underpræsterer gevaldigt. Jeg er sikker på, at Ancelotti vil rotere mere i den kommende sæson, efter spillerne kørte død i april/maj i ligaen.
raul7=kongen skrev: Jeg mindes i øvrigt, at det utallige gange er understreget, at Isco er Ancelottis nye Seedorf. Det stemmer ikke overens med, at han pludselig er potentiel angriber. Slet ikke, når man tager i betragtning, hvor meget tid man allerede har lagt i en omskoling.
Såvel som Ancelotti har udtalt, at Isco er hans "nye Seedorf, såvel har Ancelotti ligeledes før udtalt - allerede i sidste sæson - at Isco netop var og er en potentiel angriber, eller rettere falsk 9'er, om man vil. Så jo, det stemmer egentlig fint overens, om end Ancelotti ikke har lagt skjul på, hvor han primært ser Isco, men det er ikke ensbetydende med, at han ikke kan bruges i en anden rolle hvis det er nødvendigt.
Her er Ancelottis udtalelse fra efter kampen:
Madrid played this match without a centre-forward from the first team. Are you worried about that ahead of the coming season? Will you bring someone in?
With this squad we can play well with a variety of options. First of all we have Benzema, who is very reliable. Isco can play as a false nine. It’s not such a big deal to have a centre-forward who scores lots of goals. We need a player to put the ball in for Bale or Cristiano. We’re not going to look for another striker, because we don’t need one.
I nat lå Isco i øvrigt med udgangspunkt i venstre side i en 4-4-2. Og med Ancelottis udtalelse in mente, kan det vel lige så vel være en kantspiller man kigger efter som en angriber. Under alle omstændigheder en offensivspiller.
I 4-4-2'eren spiller han jo alligevel på top, mens han altid ligger i feltet med backs omkring i det angribende positionsspil.
Beklager hvis det er drøftet, netop kommet hjem fra ferie. Wuhu
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Ovenstående giver et par plausible forklaringer på, hvorfor Carlo faktisk godt kan stille sig tilfreds med den nuværende trup. Naturligvis kan vi argumentere for, at vi mangler en decideret erstatning for Morata, men James er så polyvalent, at han sagtens kan dække pladsen fremme omend det spillemæssige udgangspunkt naturligvis bliver en smule anderledes.
Beklager, at artiklen er på spansk...!!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: futbol.as.com/futbol/2014/07/28/primera/1406509801_815682.html
Ovenstående giver et par plausible forklaringer på, hvorfor Carlo faktisk godt kan stille sig tilfreds med den nuværende trup. Naturligvis kan vi argumentere for, at vi mangler en decideret erstatning for Morata, men James er så polyvalent, at han sagtens kan dække pladsen fremme omend det spillemæssige udgangspunkt naturligvis bliver en smule anderledes.
Beklager, at artiklen er på spansk...!!
www.sportskeeda.com/football/how-james-r...ncelotti-real-madrid
Her er en artikel på engelsk, der ligeledes belyser Ancelottis enorme muligheder med James i truppen. Netop fordi han er så alsidig i sin formåen på grønsværen.
Jeg glæder mig til at se, hvad det hele ender med lidt inde i sæsonen. Vi skal heller ikke glemme, at Isco også kan varetage positionen som den falske 9'er, ligesom han bare bliver bedre og bedre på den centrale midtbane i Ancelottis taktiske system.
Daniel skrev: www.sportskeeda.com/football/how-james-r...ncelotti-real-madrid
Her er en artikel på engelsk, der ligeledes belyser Ancelottis enorme muligheder med James i truppen. Netop fordi han er så alsidig i sin formåen på grønsværen.
Jeg glæder mig til at se, hvad det hele ender med lidt inde i sæsonen. Vi skal heller ikke glemme, at Isco også kan varetage positionen som den falske 9'er, ligesom han bare bliver bedre og bedre på den centrale midtbane i Ancelottis taktiske system.
Fin artikel. Indholdet af den virker godt nok bekendt. Nogle af de nøjagtig samme ting, som jeg var inde på i et tidligere indlæg herinde. Og apropos Isco som falsk 9'er:
Carlo Ancelotti wants Isco to fill any gaps that there might be in Real Madrid's attack. The manager made it very clear that he is not going to sign a new number nine, even though only Karim Benzema fits the true description of a born centre-forward.
Isco is still trying to find his place in the Real Madrid side. He came from Málaga to the Santiago Bernabéu to play, and he is still struggling to do this one year on. His problem is that he has not found his true position in Ancelotti's scheme of things. If, last season, the manager had the idea of repeating what he had done with Seedorf at Milan, repositioning him further back, this season he is thinking of using him as a false nine.
Read more: Isco's new job - MARCA.com (English version)