Sæsonen 2014/2015
- KP-Real
- Gæst
-
Jeg har tidligere fået hjælp herinde angående praktiske ting omkring en tur til Madrid. Håber der er nogle som kan hjælpe mig igen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
KP-Real skrev: Hej
Jeg har tidligere fået hjælp herinde angående praktiske ting omkring en tur til Madrid. Håber der er nogle som kan hjælpe mig igen
Du er nok nødt til lige at hjælpe os lidt her? Hvad er det helt præcis du vil vide?
Jeg er her stadig XOXO
- KP-Real
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Du er nok nødt til lige at hjælpe os lidt her? Hvad er det helt præcis du vil vide?
Hov kan se den sidste linje ikke kom med
- KP-Real
- Gæst
-
KP-Real skrev:
JimmyBroe skrev:
Hov kan se den sidste linje ikke kom med
Forstår ikke hvorfor den sletter den nederste af mine indlæg.
Men prøver lige igen:-)
Vi er 4 som vil ned og se hjemmekampen d. 13 september mod Atletico Madrid og ville høre hvor det er bedst at købe billetter til kampen henne? Er det Real Madrids egen hjemmeside? og hvor er det bedst at sidde henne på stadion til en rimelig fornuftig pris.
På forhånd tak:-)
KP-Real skrev: Forstår ikke hvorfor den sletter den nederste af mine indlæg.
Men prøver lige igen:-)
Vi er 4 som vil ned og se hjemmekampen d. 13 september mod Atletico Madrid og ville høre hvor det er bedst at købe billetter til kampen henne? Er det Real Madrids egen hjemmeside? og hvor er det bedst at sidde henne på stadion til en rimelig fornuftig pris.
På forhånd tak:-)
Jeg er sikker på, at der er en anden tråd - hvis ikke mere end én - herinde på forum, som rent faktisk omhandler dette emne. Modsat denne tråd. Jeg håber du finder hvad du søger.
Her er et par af de omtalte og allerede eksisterende tråde:
Billetter til Real kampe
Billetter til Real kampe
Turen går til Madrid
Turen går til Madrid...
Held og lykke med det! :-)
Paris Saint-Germain president Nasser Al-Khelaïfi has ruled out the signing of Ángel di María due to the size of the fee demanded by Real Madrid.
Speaking at a press conference on Thursday, Al-Khelaïfi was quoted saying by Get Football News:
"We spoke with Real Madrid about the possibility of signing Angel Di Maria, but it was too expensive."
Hans oprindelige udtalelse på fransk:
"Je suis très heureux de l'arrivée de David Luiz. On a parlé avec le Real pour Di María mais il était trop cher"
Den danske udgave af historien findes her . Ligeledes historien om, at Di María angiveligt ser ud til at fortsætte i Real Madrid, som kan læses her . Og den oprindelige version af og kilde til den historie:
Ángel Di María was widely expected to be a long way away from the Bernabéu by now, but the midfielder is still around and is knuckling down as ever under Carlo Ancelotti, who is delighted with the Argentine's attitude.
There is no telling how long Di María will stick around for. If PSG manage to raise funds by selling one of their big names - Edinson Cavani, Ezequiel Lavezzi and Javier Pastore have all been linked with an exit - they will immediately reinvest that money to bring in 'El Fideo'. Several Premier League clubs are also trying to woo the Argentine.
Read more: Di María back in Real picture, but for how long? - MARCA.com (English version)
- Inspektøren
- Gæst
-
Ronaldo-Benzema-Bale
Di Maria-Khedira-Modric
Coentrao-Pepe/Ramos-Varane-Carvajal
Navas/Lopez
Hvis han bliver i klubben har vi bredde og kvalitet nok til at stille to verdensklasse midtbaner:
Modric-Alonso-Di Maria
Khedira-Illarra-Kroos
Hvilket næppe er tilfredsstillende for spillerne.
- El Madridista
-
- Senior bruger
-
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
El Madridista skrev: Nogen der ved hvor/om man kan se Real Madrids trænings-sessioner i fuld længde?
Det kan man ikke. Nogle gange er de dog åbne i måske 15 minutter, hvor pressen kan følge med.
Det var den fornylig, hvor disse videoer blev lavet.
Navas/Casillas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Khedira - Kroos/Di Maria/Isco - Alonso/Illara
Bale/Jese - Benzema/James - Ronaldo
Der er jo ingen der har den trup vi har lige pt. og det er et flot arbejde Florentino og co. har udført i dette pre-season - lynhurtige verdensklasse signings.
Florentino Pérez
- MadridistaPOR
- Gæst
-
Lille klip med en forsmag af en af kroos' mange kvaliteter, nemlig pasninger.
Glæder mig virkelig meget til at se Kroos i den hvide trøje.
Hans sammenspil med modric kommer til at blive magisk.
Hala Madrid...