VM 2014

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #301 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014
Jeg har igennem lang tid været blandt de største fans af Suarez på dette forum. Jeg anderkender, at han tidligere har lavet dumme ting, men han virkede som en mand, der havde lært af sine fejl, men kampen i dag viser, at jeg i den grad tog fejl.

Suarez person har ikke klasse til at spille i Real Madrid, og så er det egentlig lige meget, hvad han laver på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #302 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne VM 2014

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev: Er det bare mig som er træt af alt den hype omkring Neymar. Flemming Toft får jo løg saft på inderlåret hver gang manden rør ved bolden og de to mål han lavede i går var verdensklasse og helt vildt.

Det var en fin inderside og det andet heldigt igennem benene som han selvfølgelig planlagde. Er sku lidt for meget galde efter min smag.

Håber Chile vinder den kamp, så vi slipper for det fremover.

Nu ser jeg kampene på de tyske kanaler så har ikke lyttet til Flemming Toft, heldigvis. Men jeg kan godt forstå hans begestrejning for Neymar i dette VM, for udover Neymar (og Pirlo) er der jo ikke rigtigt andre spillere som stråler så meget, og specielt ikke de helt store stjerner Ronaldo og Messi.

Så jeg nyder Neymar og alt hype omkring ham, nu hvor det ikke er for Barcelona men Brasilien.

Der er en, som helt sikkert ikke har set Holland og især Arjen Robben spille, for wow, hvor har den mand spillet fantastisk. Skulle prisen, som bedste spiller ved denne slutrunde, tildeles i dag, så skulle den helt klart gives til Robben. Tre mål og en assist i tre kampe + fantastisk spil. Ja, hvad ellers kan man bede om?

Eksempel på fantastisk spil fra Robben:

Giver dig fuldstændigt ret angående Robben, og har faktisk overhovedet ikke fulgt Holland da jeg simpelthen ikke kan fordrage dem.

Florentino Pérez

11 år 11 måneder siden #303 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne VM 2014
Seneste nyt om Suarez:
The Mirror
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Cristiano Ronaldo.

11 år 11 måneder siden #304 af Kaká8
Besvaret af Kaká8 på emne VM 2014
Er det kun mig synes Cuadrado fra Columbia spiller vildt godt? Næsten alle hans afleveringer lykkedes og de sætter virkelig holdet igang. Hvis han er tilfreds med en reserverolle i Madrid, siger jeg bare KØB KØB KØB ;-)

HALA MADRID Y NADA MAS
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Kaká8. Begrundelse: Stavefejl

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #305 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne VM 2014

Kaká8 skrev: Er det kun mig synes Cuadrado fra Columbia spiller vildt godt? Næsten alle hans afleveringer lykkedes og de sætter virkelig holdet igang. Hvis han er tilfreds med en reserverolle i Madrid, siger jeg bare KØB KØB KØB ;-)

Det er ikke ligefrem en ukendt spiller, du fremhæver. Fiorentina har lige købt Udineses andel af ham for mellem 10 og 15 mio €, så han er bestemt ikke en billig mand.

For mig at se, så er han uhyggeligt hurtig og god med bolden i fødderne, men spiller ikke specielt klogt. Det er i mine øjne ikke værd at betale så meget for. Slet ikke hvis Griezman er tilgængelig for et lavere beløb.

11 år 11 måneder siden #306 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne VM 2014
Jeg ved ikke helt, om jeg ville have været det bid foruden...

Sure, jeg var lige begyndt at kunne lide manden efter hans gode præstationer for Liverpool og hans følelsesmæssige interview efter England-kampen, men at se ham sidde på græsset og tage sig til tænderne, som var han offeret, gør det næsten det hele værd.

Brillant Luis, brillant.

Som jeg læste en skrive: "Even his teeth dive".

Ubegribeligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• ChrisRM12
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #307 af ChrisRM12
Besvaret af ChrisRM12 på emne VM 2014
Cuadrado er sgu okay, men hold kæft hvor er James Rodriguez fantastisk?! KØb, køb, køb! 1 halvleg og 1 mål og 2 assists :O Hvis Di Maria smutter, så har vi den perfekte replacement i den colombianske offensiv-spiller her

11 år 11 måneder siden #308 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne VM 2014
Hvis det kan give otte spilledages karantæne at brække næsen på Amunikes søn, så står Suarez da til livstid for sin handling i går ;-)

Han bliver nok ikke udelukket i to år, men mon ikke at man enes om, at han er færdig ved dette VM og så en række kvalifikationskampe for Uruguay.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #309 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne VM 2014
Det er FIFA; jeg tror ikke på, at de har nosser til at vise nogen som helst form for konsekvens, men jeg lever da i håbet.
Pepe fik ufatteligt nok kun en dag for at nikke en skalle, så Suárez slipper vel med tre?

Endnu større frygt. Florentino har alle dage forstået at sætte tænderne i en god aftale, og er der altså mulighed for at gafle en menu med Suárez til rene buffet-priser. Liverpool vil jo nok gerne vise handlekraft og sælge deres bedste stykke kød, mens Florentino øjner mulighed for et prisnedslag på grund af den overvejende risikoen ved at smage et stykke med uruguaysk.
Dette vil kort sagt betyde, at Pérez kan påkalde sig retten til at få sænket prisen på spilleren, og den slags har Pérez alle dage haft veludviklede smagsløg for.

Så jeg kalder den her. Suárez havner i Madrid, men til en pris der omtrent halvdelen af, hvad han ville have kostet, hvis han ikke havde spist for meget af den italienske ret med canneloni og Chiellini.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 11 måneder siden #310 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2014
Forhåbentlig udelukkes han fra landsholdsfodbold i mindst 10 kampe, samt 10-15 klubfodbold.

Var ellers begyndt at få sympati for manden og ønskede ham inderligt til Real, men efter det igår kan vi se at han muligvis aldrig vil blive helt "normal".. -kan se det for mig; i en Classico hvor Pique markere ham lidt for tæt, sætter han pludselig tænderne i hans hals. Skal vi have sådan en - NEJ TAK!

Sats på en Aguero, evt. Balotelli eller Zlatan. De kan være kontroversielle, men er langt fra psykopatiske som Suarez!

11 år 11 måneder siden #311 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne VM 2014
spørgsmålet er om Florentino tør tage de mange risici med ham i klubben: Der vil utvivlsomt være mere at "bide i" i La Liga ift. Premier League.

Derudover er der klubbens image..at tilføre en spiller der altid er mand for en karantæne pga. svinestreger vil være noget af et sats. Tror han vil være den slags spillere der i spansk liga, kan give dommerne gigt af at svinge kort i hovedet på ham (i sidste sæson blev der givet næsten dobbelt så mange kort i La liga som der blev givet i Premier League).
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved mohbar. Begrundelse: statistik

11 år 11 måneder siden #312 af baggins
Besvaret af baggins på emne VM 2014
At Pepe stadig er i Madrid efter alle hans episoder undrer mig hver jeg ser ham spiller. Og at Suarez stadig er et transfermål for Perez efter tre episoder, hvor han har bidt en modstander, samt racistiske udtagelser, undre mig nærmest endnu mere.
De to spillere, som kan være nogle af de bedste på deres position, er ikke mere værd end en serie 6-spiller, når de begynder på sådan nogle ting.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Leveret af Kunena Forum