Rygtebørsen XVIII

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3997 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Rygtebørsen XVIII

DarioGomez skrev:

baggins skrev:

Elkrimi skrev: Suarez eller Pogba til sommer?

Pogba's agent afviser ikke et skifte:
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...agrees?ICID=HP_TS_11

hvis man ser tilbage på Perez tid som præsident, så udelukker den ene ikke den anden. Pogba kunne jeg måske godt se i madrid-trøje, men jeg håber virkelig ikke Suarez skifter - han har de fodboldmæssige kvaliter, men ikke de personlige.

Jeg har været MEGET efter Suarez, ikke på grund af hans fodboldtalenter de er uomtvistelige, og han er Premier Leagues suverænt bedste angriber, men derimod på grund af personligheden, men jeg må nok tage min kritik op til revision.

Suarez dummede sig usigeligt meget, da han bed Ivanovic og han fik som fortjent, men det lader til at episoden har modnet ham, for siden da har han hold kæft, spillet fodbold og ofret ALT for klubben, og det er vel sådan set den type spiller, alle klubber gerne vil have.
Så den der med personligheden er dårlig, køber jeg altså ikke mere, for han virker mere moden og mere fokuseret end længe set.

Dermed ikke sagt, at jeg gerne vil have,a t vi bruger en millard på ham. Jeg er godt tilfreds med Karim, og jeg mener sådan set blot, at vi skal hente en dygtig angriber, der modsat Morata har talentet til at være i klubben, og som desuden også har noget mere tyngde i luftspillet, og derved vil blive et alternativt våben i løste kampe.
Jeg har tidligere nævnt Mandzukic og med Lewandowskis ankomst til Bayern, så er han ikke usandsynlig.

Og drop nu den snak om Pogba, han er god, men slet, slet ikke alle de penge værd - og med Khediras genkomst så er vi godt dækket ind på midtbanen.

Jeg havde samme indtryk af Suarez som DarioGomez.. Først kan man ikke lide ham, så tager han sig sammen! og så laver han sørme den her:
for 3 uger siden.

Det er svært at vurdere om man skal kunne lide ham eller ej synes jeg. Der er virkelig mange for og i mod ;-)
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved StefanR.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #3998 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XVIII

StefanR skrev:

DarioGomez skrev:

baggins skrev:

Elkrimi skrev: Suarez eller Pogba til sommer?

Pogba's agent afviser ikke et skifte:
www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...agrees?ICID=HP_TS_11

hvis man ser tilbage på Perez tid som præsident, så udelukker den ene ikke den anden. Pogba kunne jeg måske godt se i madrid-trøje, men jeg håber virkelig ikke Suarez skifter - han har de fodboldmæssige kvaliter, men ikke de personlige.

Jeg har været MEGET efter Suarez, ikke på grund af hans fodboldtalenter de er uomtvistelige, og han er Premier Leagues suverænt bedste angriber, men derimod på grund af personligheden, men jeg må nok tage min kritik op til revision.

Suarez dummede sig usigeligt meget, da han bed Ivanovic og han fik som fortjent, men det lader til at episoden har modnet ham, for siden da har han hold kæft, spillet fodbold og ofret ALT for klubben, og det er vel sådan set den type spiller, alle klubber gerne vil have.
Så den der med personligheden er dårlig, køber jeg altså ikke mere, for han virker mere moden og mere fokuseret end længe set.

Dermed ikke sagt, at jeg gerne vil have,a t vi bruger en millard på ham. Jeg er godt tilfreds med Karim, og jeg mener sådan set blot, at vi skal hente en dygtig angriber, der modsat Morata har talentet til at være i klubben, og som desuden også har noget mere tyngde i luftspillet, og derved vil blive et alternativt våben i løste kampe.
Jeg har tidligere nævnt Mandzukic og med Lewandowskis ankomst til Bayern, så er han ikke usandsynlig.

Og drop nu den snak om Pogba, han er god, men slet, slet ikke alle de penge værd - og med Khediras genkomst så er vi godt dækket ind på midtbanen.

Jeg havde samme indtryk af Suarez som DarioGomez.. Først kan man ikke lide ham, så tager han sig sammen! og så laver han sørme den her:
for 3 uger siden.

Det er svært at vurdere om man skal kunne lide ham eller ej synes jeg. Der er virkelig mange for og i mod ;-)

Hehe - sjovt, men hvis vi skulle udelukke spillere, som filmede, så ville vi godt nok skulle tynde gevaldigt ud i vores egen trup.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #3999 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Rygtebørsen XVIII
Suarez har virkelig taget sig sammen. Klippet som bliver bragt fra en af de senere kampe, bliver han jo reelt ramt. Hvad gør han forkert? Han bliver uretfærdigt bortdømt, men vælger at komme på benene igen.
Han har ikke lavet ballade i lang tid, og kan en del på egen hånd, samtidig med at han også kan finde ud af at spille sine medspillere. Jeg kunne sagtens forestille mig ham i Real. En ting er sikkert, jeg er træt af Benzema og hans svingende præstationer, så der skal en ny angriber til, og det er tydeligt at Morata ikke er afløseren.

12 år 3 måneder siden #4000 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII
Der er flere grunde til, at jeg ikke syntes at Suarez passer ind personlighedsmæssigt i Madrid:
1. Suarez filmer som bare pokker. Filmeri er noget af det værste jeg ved, indenfor fodbolden, og vi har desvære nok spillere der gør det i forvejen. jeg nævner Pepe, Ronaldo, di Maria, Bale - med andre ord, en spiller der filmer er en for meget, og vi absolut ikke brug for flere.
2. Suarez er en tikkende bombe på banen. For hvordan i alverden kan man finde på at bide en modstander. jeg fatter det ikke. Pepe er også en tikkende bombe. Og selvom han har spillet godt i denne sæson, så har jeg ment at han skulle være sendt ud af klubben siden Getafe-episoden.
3. Suarez er blvet dømt 8 dages karrentæne for racisme. Uanset hvad Suarez siger, så kan han ikke ændre på det - han er dømt, og må derfor være skyldig. Og Madrid skal ligesom alle andre klubber hæve sig langt over det. Og hvis jeg havde været Liverpool-fan (er det langt fra), så ville jeg også havde Suarez solgt, efter sådan episode.

Suarez til Madrid = Nej tak!

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

12 år 3 måneder siden #4001 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XVIII

baggins skrev: Der er flere grunde til, at jeg ikke syntes at Suarez passer ind personlighedsmæssigt i Madrid:

1. Suarez filmer som bare pokker. Filmeri er noget af det værste jeg ved, indenfor fodbolden, og vi har desvære nok spillere der gør det i forvejen. jeg nævner Pepe, Ronaldo, di Maria, Bale - med andre ord, en spiller der filmer er en for meget, og vi absolut ikke brug for flere.
2. Suarez er en tikkende bombe på banen. For hvordan i alverden kan man finde på at bide en modstander. jeg fatter det ikke. Pepe er også en tikkende bombe. Og selvom han har spillet godt i denne sæson, så har jeg ment at han skulle være sendt ud af klubben siden Getafe-episoden.
3. Suarez er blvet dømt 8 dages karrentæne for racisme. Uanset hvad Suarez siger, så kan han ikke ændre på det - han er dømt, og må derfor være skyldig. Og Madrid skal ligesom alle andre klubber hæve sig langt over det. Og hvis jeg havde været Liverpool-fan (er det langt fra), så ville jeg også havde Suarez solgt, efter sådan episode.

Suarez til Madrid = Nej tak!

1. Film kan man ikke gå udenom. Det er meget sjældent man finder en angriber, wing eller kantspiller der ikke filmer. Hvis ikke det sker i hver kamp, så sker det hver 3.-4. kamp.

2. Suarez er ikke en tikkende bombe. En tikkende bombe er for mig en spiller, der af og til er involveret i voldsomme aktioner. Jeg har siden Suarez havde sin karantæne ikke set noget i den retning fra hans side af.

3. Der findes ingen fejlfrie mennesker og det samme gælder hvis man er fodboldspiller. Som menneske får man sin straf i forhold til straffeloven og som fodboldspiller får man sin straf i forhold til fodboldloven.

Suarez gjorde noget dumt og fik sin straf for det. Han har siden fortrudt det og derfor mener jeg ikke man skal hænge sig ved det.

Jeg er desuden glad for at Pepe ikke er blevet solgt, for i denne sæson har han været en af vores mest stabile spillere på holdet.

Det skal siges at jeg hverken har sympatier for Liverpool eller elsker Suarez. Men det Suarez laver på fodboldbanen er klasse, ekstraordinært og Real Madrid værdigt. Derfor ser jeg på ham som et muligt emne for Real Madrid, selvom Benzema stadigvæk er min 1. prioritet oppe i angrebet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 3 måneder siden #4002 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XVIII
Er det film, hvis man kaster sig efter at være blevet ramt?

12 år 3 måneder siden #4003 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XVIII

BBB skrev: Er det film, hvis man kaster sig efter at være blevet ramt?

Film er meget simpelt:
Enten at spilleren ikke bliver ramt, men alligevel kaster sig for at vinde et frispark eller et straffe - hvilket også kan føre til kort til modstanden.
Eller at spilleren bliver ramt, en smule, og derefter kaster sig ned og tager sig til det ramte sted, så man skulle tro at man kunne dø af det - altså total over dramatisering, så dommeren giver kort eller at man vinder et straffespark eller et frispark et vigtigt sted

Fodbold er en kontaktsport, og spillerne kan få knobs. Der skal selvfølige være en grænse, så spillerne ikke stempler til højre og venstre - det skal dommerne styre. Udviklingen går bare i en retning, hvor den mindste berøring bliver set som et overfald.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #4004 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XVIII
Efter kampen idag må Suarez meget gerne komme til Madrid.

Eller skal der bare ledes efter en anden top angriber til supplere Benzema. Når Benzema ikke fungerer - så hjælper det altså ikke med en elendig Morata på banen…..
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Cristiano.

12 år 3 måneder siden #4005 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XVIII
Jøsses hvor jeg dog savner noget power på den centrale midt - de her boldflyttere vi har i Xabi, Illarra (orker hverken ham eller hans navn længere) og til dels Modric, de har altså intet at byde på i sådan nogle kampe som idag hvor der mangler fart og individuel kvalitet foran dem. Modric er normalt fremragende, men de to andre ku jeg godt undvære, omend Xabi i nogle kampe byder ind med noget erfaring og ro. I kampe hvor der ska fightes og det gælder om attitude og power, der er de 3 centrale idag, 4 inkl Isco, bare ik typerne der bringer hverken power eller attitude som ka rive holdet op og føre an når det gælder.

Jeg mangler én (eller to) kriger(e) som har fysik, dynamik, power OG kvalitet - dem er der ik mange af, men kigger man mod Torino, så løber der to styks rundt i Vidal og Pogba. Bare én af dem ville være fantastisk at smide kassen efter imo - og så ku vi endda sende Illarra med som drikkepenge - jeg har hørt de mangler en bolddreng.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

12 år 3 måneder siden #4006 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Rygtebørsen XVIII

Cristiano skrev: Efter kampen idag må Suarez meget gerne komme til Madrid.

Eller skal der bare ledes efter en anden top angriber til supplere Benzema. Når Benzema ikke fungerer - så hjælper det altså ikke med en elendig Morata på banen…..

Kunne selvf. Være spændende med en Suarez, men min største bekymring er ikke angrebspladsen. Jeg synes til gengæld vores midtbane alt for let forsvinder i kampene og med isco der ikke slår igennem og elemelendig eller hvad han hedder er der ikke mange alternativer pt. Tror helt sikkert der kommer et topnavn til her over sommeren.

12 år 3 måneder siden #4007 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XVIII
Det bedste der kunne ske denne sommer, ville være at Illarramendi blev solgt. Nøøøjjj hvor håber jeg at det sker, men det er desværre ikke så sandsynligt..
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

12 år 3 måneder siden #4008 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XVIII
Sælg Nacho, Sælg Marcelo, Sælg Illarra, Sælg Isco, Sælge Morata, Sælg Benzema.

Efter gårsdagens kamp er der rigeligt med spillere at afhænde, men når de første irrationelle tanker har lagt sig, så er det jo slet ikke den vej, vi skal gå.

Det er tydeligt, at truppen skal have nogle velvalgte justeringer og her ser jeg gerne, at man henter nogle spillere, som kan bringe noget attitude ind på holdet og som kan være en støtte for de mange unge spillere, som vi trods alt har i truppen. Derfor skal vi have nogle veletablerede spillere, som har prøvet noget og som har rutinen til dels at holde hovedet koldt selv, men også videreformidle roen til de unge spillere på holdet.

Sagt med andre ord: Til sommer vil jeg hellere have en på 32 år end to på 16 år.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum