Rygtebørsen XVIII
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: @Siempre fiel.
Det vigtigste i en debat er vel, at man læser hinandens indlæg, så selvfølgelig holder jeg da øje med hvad du skriver :) Vi kan jo ikke allesammen bare skrive og svare i øst og vest når man debattere ;D
Jeg synes personligt man skal give karakterer efter hvordan man synes spillerne har klaret sig. Grunden til jeg nævnte jeg kun læste 6-8 brugere givninger er, fordi resten per automatik giver Lopez/Casillas (alt efter hvem man holder med), Illarra og Benzema 1 eller 2 til hver kamp. Man er utilfreds og det er helt fint, men funktionen dør bare relativ hurtig. Hvis man er pisse hamrende ligeglad, så forstår jeg ikke hvorfor man ikke tager et stykke papir derhjemme, og laver sin perfekte holdopstilling med 8 nye spillere efter hver kamp, og giver alle spillerne pånær Ronaldo 1.
Jeg har også i rigtig mange år ville skille mig af med Alonso, men derfor giver jeg ham jo ikke 1 eller 2 bare, fordi jeg mener vi kan få bedre? Og det samme gjorde sig gældende med Di María. Jeg føler bare man bliver nødt til at bedømme hvad spilleren levere udfra den rolle spilleren har fået.
Sådan som jeg ser det, så er Illarra blevet en besættelse for dig :) Kan du overhovedet skrive et indlæg uden at svine ham til? :)
Det er egentlig heller ikke en sviner jeg prøver at give dig, men mere min frustration over, at skulle sidde på min klamme fedtede Iphone, og scrolle igennem alle dine intetsigende indlæg om Illarra :)
Tror jeg har svaret adskillige gange nu hvorfor jeg for første gang nogensinde brugte karaktergivningen som et statement for min skuffelse i stedet for at gi "seriøse" karakterer - morer mig/undres stadig over hvilken vild effekt det åbenbart afstedkommer - af alle steder troede jeg faktisk her man ku finde ligesindede der ka forstå at filmen knækker og man bare har fået nok og derfor giver en mindre faktuel vurdering - var slet ik klar over alvorligheden bag min forbrydelse. Jeg undskylder ærbødigst - og vil gerne påpege at jeg heller ik har givet Lopez, Benzema, Alonso eller Illarra karakterer ud fra om jeg ka li de eller ej - men ud fra hvorn jeg har vurderet deres indsatser (selvfølgelig med mine egne subjektive briller på). Hvis jeg generelt ligger lidt lavere på karaktergivningen på de spillere, så giver det jo så bare mening for det er jeg netop derfor jeg måske ik er så glad for disse spillere og ik fordi jeg har noget imod dem personligt - kender dem jo sjovt nok ik.
Og jeg er da ked af at du ska scrolle over mine intetsigende indlæg - dt er bare uendeligt svært at skrive indlæg efter hva ale andre finder interessant og gider læser. Nogle er her på forummet forat diskutere forskellene på en 4-3-3 og 4-2-2 og andre er her fori større grad at lufte frustration og dele glæde med nogenlunde ligesindede - jeg er fra sidstnævnte kategori.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre fiel skrev: Nogle er her på forummet forat diskutere forskellene på en 4-3-3 og 4-2-2
To røde kort er mit bud.
Måske vi kunne komme tilbage til "rygtebørsen"?
Tror jeg har svaret adskillige gange nu hvorfor jeg for første gang nogensinde brugte karaktergivningen som et statement for min skuffelse i stedet for at gi "seriøse" karakterer - morer mig/undres stadig over hvilken vild effekt det åbenbart afstedkommer - af alle steder troede jeg faktisk her man ku finde ligesindede der ka forstå at filmen knækker og man bare har fået nok og derfor giver en mindre faktuel vurdering - var slet ik klar over alvorligheden bag min forbrydelse. Jeg undskylder ærbødigst - og vil gerne påpege at jeg heller ik har givet Lopez, Benzema, Alonso eller Illarra karakterer ud fra om jeg ka li de eller ej - men ud fra hvorn jeg har vurderet deres indsatser (selvfølgelig med mine egne subjektive briller på). Hvis jeg generelt ligger lidt lavere på karaktergivningen på de spillere, så giver det jo så bare mening for det er jeg netop derfor jeg måske ik er så glad for disse spillere og ik fordi jeg har noget imod dem personligt - kender dem jo sjovt nok ik.
Og jeg er da ked af at du ska scrolle over mine intetsigende indlæg - dt er bare uendeligt svært at skrive indlæg efter hva ale andre finder interessant og gider læser. Nogle er her på forummet forat diskutere forskellene på en 4-3-3 og 4-2-2 og andre er her fori større grad at lufte frustration og dele glæde med nogenlunde ligesindede - jeg er fra sidstnævnte kategori.
Og al det kan faktisk forkortes ned til, at alle dine indlæg dybest set er frustrationer, og det også er derfor du oftest/altid er pessimistisk, "sur" og tvær. Det er der intet galt i, og slet ikke da jeg på ingen måder styre dette forum, og heldigvis for det :).
Jeg selv lufter mine aggressioner og frustrationer andre steder ned herinde, da jeg ved hvor irriterende det er og læse, og jeg skal på ingen måder gøre mig hellig, for jeg var selv så negativ under Mourinho, og faktisk størstdelen af sidste årti, men man bliver heldigvis lidt ældre, og modnes måske på en bedre måde. Det er jo ikke oz allesammen som kan blive ved med at hænge fast i de gode gamle ofir-chat-slangs :D
Der er ingen grund til at overdrive i den sammenhæng, da du nu kender min holdning til karaktergivningen, og nej jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man i frustration kan give alle 1-taller efter igår, og slet ikke som statement som du så fint kalder det :) For i bund og grund hjælper det jo intet andet end vi nu har, lad os bare sige 10 indlæg fra igår af, som omhandler det samme om hvor dårlig en fodboldspiller du synes Illarra er. Det bliver bare for trivielt til min smag, og derfor skrev jeg også som jeg gjorde, men igen så er du din egen herre, og du kan skide os allesammen et stykke, hvis du har lyst :D.
Du må godt skrive du hentyder til mig istedet for at pakke det så fint ind :) Jeg er her primært for at blive klogere på andre synspunkter og holdninger, for inderst inde ved jeg jo godt, at i alle andre er tosser, og jeg er den eneste som har ret ;D Specielt når det hele drejer sig om subjektive holdninger :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg må erkende baseret på de seneste kampe, at vi mangler punch helt fremme og med Jese's usikre fremtid har vi brug for en kvalitetsspiller.
Og så må vi "leve" med Alonso, Modric, Di Maria, Khedira, Illarra, Casemiro og Isco centralt.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Siempre fiel skrev:
Og al det kan faktisk forkortes ned til, at alle dine indlæg dybest set er frustrationer, og det også er derfor du oftest/altid er pessimistisk, "sur" og tvær. Det er der intet galt i, og slet ikke da jeg på ingen måder styre dette forum, og heldigvis for det :).
Jeg selv lufter mine aggressioner og frustrationer andre steder ned herinde, da jeg ved hvor irriterende det er og læse, og jeg skal på ingen måder gøre mig hellig, for jeg var selv så negativ under Mourinho, og faktisk størstdelen af sidste årti, men man bliver heldigvis lidt ældre, og modnes måske på en bedre måde. Det er jo ikke oz allesammen som kan blive ved med at hænge fast i de gode gamle ofir-chat-slangs :D
Der er ingen grund til at overdrive i den sammenhæng, da du nu kender min holdning til karaktergivningen, og nej jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man i frustration kan give alle 1-taller efter igår, og slet ikke som statement som du så fint kalder det :) For i bund og grund hjælper det jo intet andet end vi nu har, lad os bare sige 10 indlæg fra igår af, som omhandler det samme om hvor dårlig en fodboldspiller du synes Illarra er. Det bliver bare for trivielt til min smag, og derfor skrev jeg også som jeg gjorde, men igen så er du din egen herre, og du kan skide os allesammen et stykke, hvis du har lyst :D.
Du må godt skrive du hentyder til mig istedet for at pakke det så fint ind :) Jeg er her primært for at blive klogere på andre synspunkter og holdninger, for inderst inde ved jeg jo godt, at i alle andre er tosser, og jeg er den eneste som har ret ;D Specielt når det hele drejer sig om subjektive holdninger :)
Super, du fatter ik hvordan i alverden man dog ka finde på at give alle 1-taller og dermed underminere noget så helligt som karaktergivningen - jeg fatter ik hvordan man ka gå så meget op i noget så uvigtigt som at jeg har tilladt mig at gøre det én gang - eller at jeg for nemhedens skyld har forkortet også til oz - og at man orker at være så selvhøjtidelig - gab!
Super, du fatter ik hvordan i alverden man dog ka finde på at give alle 1-taller og dermed underminere noget så helligt som karaktergivningen - jeg fatter ik hvordan man ka gå så meget op i noget så uvigtigt som at jeg har tilladt mig at gøre det én gang - eller at jeg for nemhedens skyld har forkortet også til oz - og at man orker at være så selvhøjtidelig - gab!
Noget siger mig du ikke får nok kram i løbet af en dag? Slap nu af med den negative tone. Du læser jo ikke hvad jeg skriver. Jeg gav selv Di María og Morata 1-taller imod Valladolid, men ikke fordi jeg var frustreret eller pigeformærmet, men fordi de ikke leverede bedre IMO. Nu er det jo heller ikke fordi jeg banker dig i hovedet med en hammer, hvis du uddeler karakterer efter dine frustrationer. Som sagt så bestemmer du selv, men nu var det også bare et ønske fra min side af, og længere er den egentlig ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Normalt høster du min respekt, men i dette tilfælde må du lige ranke ryggen op. Det er ikke meget, der skal køre rundt deroppe, før man ved, at man - frustrationer eller ej - selvfølgelig ikke skal give en uhensigtsmæssig karaktergivning. De karakterer skal i sidste ende danne billede af hele sæsonen, og så nytter det ikke noget, at du i din pigefornærmede stund har kastede 1-taller ud. Jo vist, som du selv siger, så ændrer det nok ikke noget med den ene karaktergivning, men det er mere princippet i det, hvis der er flere, der gør som dig.
Sæt en film på, løb en tur eller prygl aben (måske få en anden til det), når vi har tabt en kamp. Det får tankerne hen på noget andet!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han kommer ikke!
Francois Gallardo har været ude og fortælle, at han med sikkerhed spiller i Real Madrid i den kommende sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hva gammelfar, har du været for tidligt oppe?? Du modsiger lidt dig selv :D hva skal man mon tro på? :-)Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Francois Gallardo har været ude og fortælle, at han med sikkerhed spiller i Real Madrid i den kommende sæson.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raul-rik skrev:
Hva gammelfar, har du været for tidligt oppe?? Du modsiger lidt dig selv :D hva skal man mon tro på? :-)Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Overhovedet ikke, du fangede den bare ikke, og det er helt forståeligt, hvis man ikke lige kender Francois Gallardo.
Af en eller anden grund får han konstant taletid i spansk presse, selv om hans historier får Baron Von Münchhausen til at blegne fuldstændigt.
Han har vel omkring 4-5 transfer-rygter om ugen, som kæmper om at være mest vanvittige. Derfor kan man næsten regne med, at kommer det ud af hans mund, så bliver det ikke en realitet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Det er vel det eneste, som Suarez-tilhængerne IKKE håbede på.
FUCK!
Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Før eller siden må han vel ramme rigtigt, bare én enkelt gang ;-)