Rygtebørsen XVIII
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Francois Gallardo har været ude og fortælle, at han med sikkerhed spiller i Real Madrid i den kommende sæson.
Før eller siden må han vel ramme rigtigt, bare én enkelt gang ;-)
Så skal det næsten være med, at Lionel Messi forlader Barcelona til sommer, selv om de næsten pleaser ham så meget, at han bare MÅ blive.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev:
Siempre Madrid skrev: Til alle jer, der håber på Luis Suarez.
Han kommer ikke!
Francois Gallardo har været ude og fortælle, at han med sikkerhed spiller i Real Madrid i den kommende sæson.
Før eller siden må han vel ramme rigtigt, bare én enkelt gang ;-)
Tænkte det samme!
Suarez har spillet sig ud i Liverpool, det er tid til en ny udfordring og mon ikke han også har en drøm om at spille i et spansk-talende land?
LFC får det svært i ligaen i den kommende sæson - selvom de måske får et par gode forstærkning (ergo de vinder heller ikke næste år). 1) Chelsea og United vil formentlig være stærkere 2) Deres deltagelse i CL vil uden tvivl være en prioritet og det er før set hvordan det kan påvirke en smal trup.... Bare ikke Atletico's ;)
Det er oplagt med et skifte (70 mio pund), som sagtens kan forsvares at betale.
www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/r...teste-suarez-klausul
bleacherreport.com/articles/2002603-imag...ether-at-real-madrid
Edit: Tastefejl /ikke vågen
Jeg synes ikke helt, jeg kender ham godt nok til at vende tommelfingeren op eller ned, men hvad mener folk herinde, han har Madrid potentiale?
Kan han tage et trin op til Madrid i stil med Modric/Bale, eller er han bare en stjerne på et sub tophold, der risikerer at fejle i en større klub, som Illarramendi muligvis er i fare for at gøre.
Chamartin skrev: Rygterne om Ivan Rakitic fra Sevilla er taget til de seneste dage.
Jeg synes ikke helt, jeg kender ham godt nok til at vende tommelfingeren op eller ned, men hvad mener folk herinde, han har Madrid potentiale?
Kan han tage et trin op til Madrid i stil med Modric/Bale, eller er han bare en stjerne på et sub tophold, der risikerer at fejle i en større klub, som Illarramendi muligvis er i fare for at gøre.
Han spiller fast sammen med Modric på Kroatiens midtbane, så self kan han noget. Men han ender på bænken nok, men forhåbentlig foran elendige llarramendi:).
Noget helt andet.. Cavani er meget utilfreds i PSG og kan måske fås billigt som tilføjelse til Benzema. Hovedstødsstærk, farlig og hjælper meget defensivt. Kunne være spændende med ham i truppen når Benzema har brug for en pause.
New Porto coach Lopetegui wants to sign Illlarramendi. (A Bola)
www.bernabeudigital.com/futbol/lopetegui...mendi-al-oporto-7775
Steen skrev:
New Porto coach Lopetegui wants to sign Illlarramendi. (A Bola)
www.bernabeudigital.com/futbol/lopetegui...mendi-al-oporto-7775
Svært at tro på, men håber at det er sandt. om de så skulle betale halvdelen, nej hvis de så skulle betale det kvarte, så skulle de sælge ham uden så meget som at kunne nå at blinke.
Kan måske virke hårdt, men når Xabi er skadet vil jeg gerne føle mig tryg ved hans erstatning. Det kan jeg ikke med Illaramendi desværre.
¡Hasta la Victoria Siempre!
Chamartin skrev: Rygterne om Ivan Rakitic fra Sevilla er taget til de seneste dage.
Han kunne være en god signing, men han er klart bedst på den offensive midtbane, og vil derfor lide samme skæbne som Isco. Egentlig er jeg også rigtig tilfreds med vores nuværende midtbane, for jeg ser ikke helt Isco som fast starter endnu, men han kunne være en forfriskning. Specielt fordi jeg personligt savner nogle offensive løb fra Isco's side af, og blive spilbar imellem kæderne, hvor Rakitic er rigtig god.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Dios skrev:
Han kunne være en god signing, men han er klart bedst på den offensive midtbane, og vil derfor lide samme skæbne som Isco. Egentlig er jeg også rigtig tilfreds med vores nuværende midtbane, for jeg ser ikke helt Isco som fast starter endnu, men han kunne være en forfriskning. Specielt fordi jeg personligt savner nogle offensive løb fra Isco's side af, og blive spilbar imellem kæderne, hvor Rakitic er rigtig god.
Derudover er Rakitic et tilpas stort navn til at skulle til en storklub, omvendt er han ikke et stort nok navn til at skulle starte. Derfor vil Rakitic være et fremragende køb, da han netop kan give truppen den alsidighed og dybde, som har manglet i foråret. Jeg vil af mange grunde hellere se Rakitic til klubben end Suarez eller en anden stor stjerne.
- Redondo
- Gæst
-
Han (Raketic) er i hvert fald også typen, som prøver at filme sig til frispark. Husker vores lortekamp mod dem, hvor han kastede sig rundt, heldigvis uden held.Jeg vil af mange grunde hellere se Rakitic til klubben end Suarez eller en anden stor stjerne.
Klart hellere Suarez, som også knokler for holdet og scorer en masser kasser
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Redondo skrev:
Han (Raketic) er i hvert fald også typen, som prøver at filme sig til frispark. Husker vores lortekamp mod dem, hvor han kastede sig rundt, heldigvis uden held.Jeg vil af mange grunde hellere se Rakitic til klubben end Suarez eller en anden stor stjerne.
Klart hellere Suarez, som også knokler for holdet og scorer en masser kasser
Og det var så overhovedet ikke pointen.
raul7=kongen skrev:
Dios skrev:
Derudover er Rakitic et tilpas stort navn til at skulle til en storklub, omvendt er han ikke et stort nok navn til at skulle starte. Derfor vil Rakitic være et fremragende køb, da han netop kan give truppen den alsidighed og dybde, som har manglet i foråret. Jeg vil af mange grunde hellere se Rakitic til klubben end Suarez eller en anden stor stjerne.
Jeg er helt enig, men 7 mand til 3 pladser er vel ikke holdbart? Jeg ser ikke, at Illarra, Khedira, Modric, Isco og Di María sælges, da de alle har mange af de kvaliteter, som gør vi er kommet så langt indtil videre. Rakitic vil helt klart pynte, men jeg kan bare ikke finde plads til ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.