Om Vores Rivaler IX
- Brylle
- Gæst
-
Han kunne have startet med at bidrage i dag. Den første piller han måske på en god dag men mål nummer to er jo helt forfærdeligt af ham. Godt nok bliver der slet ikke dækket op, men hvis hans niveau ikke er til at tage det hovedstød, så hellere Navas som trods alt er fantastisk i de store kampe.Steen skrev: Nå, De Gea. Vil du virkelig fortsætte der?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Det ved jeg nu ikke. Navas har alligevel altid slået til i de store kampe. De Gea er sikkert en lille smule bedre, men i dag viser han det i hvert fald ikke.Steen skrev: Hold nu op Brylle. Selvfølgelig skulle han have reddet den i dag, men han har reddet dem i samtlige øvrige kampe, og slået flere rekorder med redningerne. Dette har han gjort i 4 år nu. Det er useriøst, at sammenligne ham med Keylor Navas. Keylor er ikke forfærdelig, men han er bare ikke i nærheden af De Gea.
Navas er en fin målmand, han har bare fået alt for lang tid i Real Madrid. Men det kan man sige om flere Real Madrid spillere.
Steen skrev: Hold nu op Brylle. Selvfølgelig skulle han have reddet den i dag, men han har reddet dem i samtlige øvrige kampe, og slået flere rekorder med redningerne. Dette har han gjort i 4 år nu. Det er useriøst, at sammenligne ham med Keylor Navas. Keylor er ikke forfærdelig, men han er bare ikke i nærheden af De Gea.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke rekorder det er han har slået med sine redninger?
Hjem med ham!
nono skrev: Jeg vil langt hellere have Courtois. Han er ligeså god, billigere, langt mere sympatisk og så er han en proven winner der savner Madrid.
Hjem med ham!
Er mest til De Gea af de to, men hvis han ikke er tilgængelig til sommer er Courtois et absolut must. Billigere, som du siger, men også lige det at han er 2 år yngre.
I det tilfælde kan han tage Hazard i hånden og drible sydpå.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
MadridistaPorVida skrev: De Gea er overvurderet
Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.
At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Kan vi ikke lige også klemme Modric ind :PDios skrev:
Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.
At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.
Dios skrev:
Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar ogDe GeaNeuer. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Fixed ;-)
- Aouassar
- Gæst
-
For mig står Chelsea-Barca kampen på Stamford som det klareste i erindringen.
Jeg nævnte det her for sjovt til en ven (Barca fan) og han var dybt alvorlig da han sagde at Bayern kampene sidste år er større skandaler?? Wtf...
Aouassar skrev: Har nogle af jer været vidne til en større europæisk skandale i fodboldens verden hvor dommeren har afgjort en chl kamp ene mand?
For mig står Chelsea-Barca kampen på Stamford som det klareste i erindringen.
Jeg nævnte det her for sjovt til en ven (Barca fan) og han var dybt alvorlig da han sagde at Bayern kampene sidste år er større skandaler?? Wtf...
Sådan er det desværre men Barcelona fans, det er yderst sjældent de er selvkritiske og kan se udover deres eget "dna". Tror mellem venner, arbejdskollegaerne og bekendte at jeg har mødt 5-6 stykker ud af 100+ som godt kunne tage brillerne af og se det med andre øjne.