Om Vores Rivaler IX
Lars1991 skrev: Vi kan godt blive enige om at Courtois ikke skal til Real Madrid, ikke?
Ja, puha han ser skidt ud i dag. :-/
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ærligt så synes jeg han ofte kan virke anonym og manglende den afgørende x faktor som vi oplever Neymar Ronaldo Messi mfl har
SeQueda skrev:
Lars1991 skrev: Vi kan godt blive enige om at Courtois ikke skal til Real Madrid, ikke?
Ja, puha han ser skidt ud i dag. :-/
Ser man mere end bare 2 Chelsea kampe om året, så ville man vide, at det har været hans niveau i utrolig langtid. Vi taler ikke om et decideret formdyk, som vi har set det med mange af vores spillere. Courtois laver for mange fejl, og laver ikke redningerne som giver point på daglig basis længere. Han er utrolig ordinær i sit spil, og i mine øjne ikke bedre end Navas på hans normale dage.
Argumentet går på, at Courtois er billigere og yngre end De Gea, men så kan vi ligeså godt beholde Mayoral da han er yngre og billigere end Benzema. Argumenterne giver bare ingen mening.
@Taxii89.
Willian har altid været en spændende spiller, som i den grad præstere som en af de eneste for Chelsea pt. men nej det er ikke hans normale niveau. Han er utrolig ustabil, og ikke en spiller man burde satse på. Her taler alderen ham ned ift. pris og hvad man ellers kan få :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
mohbar skrev: Synes folk virkelig at Hazard kan blive den næste superstar hos os....
Ærligt så synes jeg han ofte kan virke anonym og manglende den afgørende x faktor som vi oplever Neymar Ronaldo Messi mfl har
Jeg er til dels enig. Jeg så flere situationer hvor jeg tænkte "Hvis Bale lavede det der, ville han være blevet svinet til efter kampen".Men det handler måske mere om at folk(inklusiv mig selv) er lidt for hårde ved Bale nogengange end noget andet.
Jeg ser dog stadig gerne Hazard i Real Madrid, og meget gerne i stedet for Bale. Men han kommer ikke til at være en der forvandler vores hold. Som f.eks. Neymar ville kunne gøre.
Steen skrev:
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.
Den er nu ellers fræk med en 4-3-2-1 (med offensiven i frie roller)
Ronaldo
Neymar Hazard
Kroos Modric
Case
Så finder man heller ikke en bedre offensiv, det der ville være det bedste historien har set! Desværre tror jeg ikke, at klubben kan bruge omkring €120M på Hazard i år og €200-300 på Neymar næste år.
Synes bestemt ikke 350 millioner over 2 aar virker specielt umuligt, taget i betragtning hvordan alle andre klubebr spenderer, hvor meget Real Madrid tjener, hvor lidt vi har brugt de seneste aar, samt hvad var vi har af salgsobjekter.
Omkring det med målmænd: Selvom jeg faktisk er glad for Navas for det meste, så HENT DE GEA!
Hazard har lige præcis det vi tit mangler oppe foran - kreativitet og gennembrudsstyrke. Ronaldo og en ny angrebsmakker ville score et hav af mål med Hazard ved deres side.
De Gea er De Gea og det ypperste vi får på hans position.
@fiatten
Vinicius Junior er blot 17 år, hvordan kan han være overvurderet og hvordan ved vi han aldrig bliver til noget. Han er jo blot et upoleret talent og jeg tror folk generelt bare er skræmte af hans pris.
Bliver en Ødegaard? Ødegaard klarer det faktisk ganske fint i Heerenveen, spiller fast og udvikler sig. Han er stadig kun 19 år, så der er stadig en del år til at bygge på hans åbenlyse talent.
Jeg er selv skeptisk omkring disse spillere, men jeg bygger det på pris (Vinicius) og store forventninger til dem, men jeg er da villig til at give dem en chance.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Personligt så kan jeg simpelthen ikke fordrage Neymar. Men hvis vi kan få ham – så SKAL vi absolut skaffe ham!
Mht Hazard er det lidt en anden sag. Han virker ret sympatisk (lidt introvert) men jeg er bange for at han har de samme kompetencer som vi har hos både Isco og især Asensio. Det vil hæmme især Asensio, der viser ret gode takter. Jeg synes heller ikke at Hazard har det der skal til for at kunne afgøre kampe, på samme vis som feks. Neymar, Ronaldo, Messi mfl.
Så konklusionen er: Bliver Neymar i PSG er det bare øv. Skifter han til en anden klub end Real Madrid - fordi vi ikke går efter ham - er det en historisk skandale!
mohbar skrev: Hvis vi skal have en af de to Hazard eller Neymar, er der ingen tvivl om at vi skal gå all in for Neymar. For nok er han noget af en Diva, men han er så spektulær at han simpelthen skal til Real Madrid så vi som klub kan sige at vi har haft Neymar, og han kan udleve sit enorme talent.
De største spillere skal til Madrid, så de kan sige, at de har spillet i Madrid. Vi skal sgu ikke have en spiller for at sige, at vi har haft ham. Det er sådan noget der kan ske i Manchester City, PSG eller en anden ligegyldig klub.
Jeg synes bestemt ikke Ødegaard har gjort det fint. Jovist, han spiller fast og udvikler sig nok, men 2 mål og 1 assist i over 20 kampe. Det er ikke SÅ imponerende, synes jeg. Synes generelt, at det var den forkerte klub at sende ham til. Heerenveen bruger jo det meste af tiden på at forsvare (baseret på 3 kampe jeg har set), og det er ikke sådan en klub han udvikler sine offensive evner, som jo er dér han har sine kompetencer. Og så fylder han 20 i år, og han har ikke efter min mening vist småtegn på at han kan begå sig i Real Madrid - ikke endda som udskifter. Jeg ser ham som laangt fra Dani Ceballos, som er 21.