Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #5293 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

MadridistaPorVida skrev: De Gea er overvurderet

Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.

At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.

Utroligt, at vi næsten ALTID er enige. Men ja, det er seriøst blasfemi at sammenligne Navas her.

Hvad angår Neuer, så har jeg det lidt svært med ham. Det er som om, at han omkring 2013-2014 pludselig fik prædikatet som gudernes målmand, hvilket sikkert også skete på baggrund af hans offensive stil, der trækker overskrifter. Han er jo en fantastisk målmand, men for mig er De Gea et niveau højere, og det er jo helt vildt så mange redninger, han laver, hvor man sidder og tænker: Hvordan fanden når han den der.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #5294 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev:

Dios skrev:

MadridistaPorVida skrev: De Gea er overvurderet

Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.

At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.

Kan vi ikke lige også klemme Modric ind :P

Jeg synes Modric er verdens bedste midtbanespiller, men der er ikke skide stor forskel på Modric og Kroos f.eks. og derfor skal han ikke med IMO :) Ligesom jeg også synes Ramos og Marcelo er de 2 bedste på deres positioner, så er afstanden til deres konkurrenter minimal ift. de 4 tidligere nævnt kontra deres konkurrenter.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #5295 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Jeg vil langt hellere have Courtois. Han er ligeså god, billigere, langt mere sympatisk og så er han en proven winner der savner Madrid.

Hjem med ham!

Nu gider jeg ikke have Courtois :D

8 år 3 måneder siden #5296 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Det er skræmmende så ringe engelske hold er, og endnu mere skræmmende, hvor gode diverse eksperter forsøger at gøre dem sæson efter sæson.

Spillere som Hazard og DDG må da snart indse ovenstående og søge videre..... til Madrid, tak!
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, R7CR7GB11, Kimbo, Jbner

8 år 3 måneder siden #5297 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hazard er bare en gudsbenådet fodboldspiller. Hold nu op hvor ville jeg gerne se ham i en Real trøje.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

8 år 3 måneder siden #5298 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.

8 år 3 måneder siden #5299 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Man sidder lidt med en ambivalent følelse...
Gu' vil man der gerne have Barcelona ekspederet ud, omvendt nyder jeg at endnu et La Liga hold prygler et et storhold fra premiere League.

8 år 3 måneder siden #5300 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.

Den er nu ellers fræk med en 4-3-2-1 (med offensiven i frie roller)

Ronaldo
Neymar Hazard
Kroos Modric
Case

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, R7CR7GB11

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 3 måneder siden #5301 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lidt ligeglad med spansk vs engelsk deltagelse... de skal bare ud og det kan ikke gå for hurtigt.
En god potion dygtighed men en endnu større potion held er det der får dem videre i denne sæson...
så er det nok op til os at få dem ud.

8 år 3 måneder siden #5302 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev:

Steen skrev: Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.

Den er nu ellers fræk med en 4-3-2-1 (med offensiven i frie roller)

Ronaldo
Neymar Hazard
Kroos Modric
Case

Så finder man heller ikke en bedre offensiv, det der ville være det bedste historien har set! Desværre tror jeg ikke, at klubben kan bruge omkring €120M på Hazard i år og €200-300 på Neymar næste år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

8 år 3 måneder siden #5303 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan godt blive enige om at Courtois ikke skal til Real Madrid, ikke? Han lever højt på sine fantastiske præstationer i Atletico Madrid og hans første sæson i Chelsea.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Chamartin, elle44, Fondo_Sur

8 år 3 måneder siden #5304 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev: Vi kan godt blive enige om at Courtois ikke skal til Real Madrid, ikke? Han lever højt på sine fantastiske præstationer i Atletico Madrid og hans første sæson i Chelsea.

Jeg ærgrer mig over, jeg ikke fik kommenteret på Courtois i tråden her tidligere i dag.
Han er mindst et niveau under De Gea og på ingen måde bedre end Keylor Navas.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved Chamartin.

Leveret af Kunena Forum