Om Vores Rivaler IX
Dios skrev:
MadridistaPorVida skrev: De Gea er overvurderet
Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.
At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.
Utroligt, at vi næsten ALTID er enige. Men ja, det er seriøst blasfemi at sammenligne Navas her.
Hvad angår Neuer, så har jeg det lidt svært med ham. Det er som om, at han omkring 2013-2014 pludselig fik prædikatet som gudernes målmand, hvilket sikkert også skete på baggrund af hans offensive stil, der trækker overskrifter. Han er jo en fantastisk målmand, men for mig er De Gea et niveau højere, og det er jo helt vildt så mange redninger, han laver, hvor man sidder og tænker: Hvordan fanden når han den der.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madrid1998 skrev:
Kan vi ikke lige også klemme Modric ind :PDios skrev:
MadridistaPorVida skrev: De Gea er overvurderet
Der findes få spillere i verden, som bare er langt bedre end de andre, og det er Ronaldo, Messi, Neymar og De Gea. De er på det absolut højeste niveau, og her efter kommer alle de andre så. Og for guds skyld, så lad nu vær med at tro jeg sammenligner de 3 forreste med De Gea, for det gør jeg ikke! :)
Så kan man tale om personlige præferencer om man er til Hazard eller Neymar, men faktum er, at alle de 4 spillere er på et langt højere niveau end resten af deres konkurrenter.
At sige De Gea er overvurderet svarer jo til, at sige Ronaldo og Messi er overvurderet. Det giver simpelthen ingen mening.
Jeg synes Modric er verdens bedste midtbanespiller, men der er ikke skide stor forskel på Modric og Kroos f.eks. og derfor skal han ikke med IMO :) Ligesom jeg også synes Ramos og Marcelo er de 2 bedste på deres positioner, så er afstanden til deres konkurrenter minimal ift. de 4 tidligere nævnt kontra deres konkurrenter.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Brylle
- Gæst
-
Nu gider jeg ikke have Courtois :Dnono skrev: Jeg vil langt hellere have Courtois. Han er ligeså god, billigere, langt mere sympatisk og så er han en proven winner der savner Madrid.
Hjem med ham!
Spillere som Hazard og DDG må da snart indse ovenstående og søge videre..... til Madrid, tak!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Gu' vil man der gerne have Barcelona ekspederet ud, omvendt nyder jeg at endnu et La Liga hold prygler et et storhold fra premiere League.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Steen skrev: Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.
Den er nu ellers fræk med en 4-3-2-1 (med offensiven i frie roller)
Ronaldo
Neymar Hazard
Kroos Modric
Case
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Aouassar
- Gæst
-
En god potion dygtighed men en endnu større potion held er det der får dem videre i denne sæson...
så er det nok op til os at få dem ud.
Real Madrid skrev:
Steen skrev: Problemet ved at hente Hazard er, at man så ikke får Neymar. Ifølge Marca må Neymar gerne skifte væk i 2019. Jeg foretrækker at vente et år på Neymar, fremfor at hente Hazard.
Den er nu ellers fræk med en 4-3-2-1 (med offensiven i frie roller)
Ronaldo
Neymar Hazard
Kroos Modric
Case
Så finder man heller ikke en bedre offensiv, det der ville være det bedste historien har set! Desværre tror jeg ikke, at klubben kan bruge omkring €120M på Hazard i år og €200-300 på Neymar næste år.
Lars1991 skrev: Vi kan godt blive enige om at Courtois ikke skal til Real Madrid, ikke? Han lever højt på sine fantastiske præstationer i Atletico Madrid og hans første sæson i Chelsea.
Jeg ærgrer mig over, jeg ikke fik kommenteret på Courtois i tråden her tidligere i dag.
Han er mindst et niveau under De Gea og på ingen måde bedre end Keylor Navas.