Om Vores Rivaler IX

8 år 4 måneder siden #5317 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev: Mou skulle have ledet Brexit forhandlingerne. Det kostede ham kun 300 millioner Euro at forlade Europa :-)

Med forlov.......den passer lige ind på vores Facebook-gruppe ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 måneder siden #5318 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

fiatten skrev: Vinicius synes jeg også er utrolig overvurderet.. Jeg er SIKKER på han bliver en "ødegaard".

Det er fandme god spas, at du lige naar at smide den tanke paa banen blot timer inden han blev skiftet ind i Copa Libertadores og afgoerer kampen med to maal paa 8 minutter.

8 år 4 måneder siden #5319 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle have ventet 1 uge til hypen er faldet ned. Haha :D :D
Går mere op i Kontinuitet end enkeltkamps-performancer. Men det er fandeme stærkt gået af ham!

8 år 4 måneder siden #5320 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis man ser opspillet til de to scoringer, så vil man faktisk se, hvor ringe han er. Han spiller uden hjernen, og foretager den ene dumme beslutning efter den anden.

Ved den første scoringer kan han ikke tæmme en simpel bold, for derefter at lave et uforståeligt langt træk, som modstanderen mirakuløst retter af, så den ender for hans fødder. Hans skud bliver endda blokeret, men ender alligevel i nettet. Det samme ser vi ved det andet mål, hvor han igen ikke kan tæmme en bold. Derefter formår han at lave den dummeste aflevering, jeg har set i meget, meget lang tid. Igen bliver han reddet af en medspiller, der på utrolig flot vis lægger den af til ham.

Få gange har jeg set en så ringe spiller blive hypet så meget op. Øvrige ''wonderkids'' formåede i det mindste at leve op til hypen i deres unge dage. End ikke dette formår han.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5321 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Man skal godt nok holde ret så stædigt fast i sin holdning, hvis man skal høvle en spiller ned for at sætte tre mand og sparke to bolde sikkert ind med det "dårlige ben" som han tydeligvis også har godt styr på. Jeg glæder mig til at se ham i klubben. Der går helt sikkert noget tid før han er klar, men med den power og den fart plus hans kunnen med bolden, så tror jeg ikke det bliver helt skidt. Han bør nok udlejes et enkelt år til en spansk klub så han kan spille kontinuerligt og lære ligaen at kende.

EDIT: Og så afgør han endda det hele på 8 minutter kan jeg læse. Og så endda i en alder af 17 år hvor han går ind og tager ansvar. Set udefra ligner det at han har rykket sig rigtig meget på kort tid. Det lover godt!
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Brylle.

8 år 4 måneder siden #5322 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Brylle skrev: Man skal godt nok holde ret så stædigt fast i sin holdning, hvis man skal høvle en spiller ned for at sætte tre mand og sparke to bolde sikkert ind med det "dårlige ben" som han tydeligvis også har godt styr på.

Jeg har da netop lige vist dig, at han kun afdriblede én spiller, og hans første mål blev rettet af. Mærkværdigt, at kalde det for en sikker scoring..

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5323 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Brylle skrev: Man skal godt nok holde ret så stædigt fast i sin holdning, hvis man skal høvle en spiller ned for at sætte tre mand og sparke to bolde sikkert ind med det "dårlige ben" som han tydeligvis også har godt styr på.

Jeg har da netop lige vist dig, at han kun afdriblede én spiller, og hans første mål blev rettet af. Mærkværdigt, at kalde det for en sikker scoring..

Tja han kan stort set sparke lige hvor han vil pga sit gode forarbejde. Jeg synes det er en rigtig god indsats. Hans eksplosive aktion inden da gør at han sætter to mand af selvom han får ramt en modspiller. Det er ikke tilfældigt at bolden ryger den vej. Det er egentlig sådan noget vores hold savner nogle gange. Spillere der kan komme ind i det tempo og true mod feltet samt sætte folk af. Det må man sige at han kan og når han samtidig sparker så fint, så er det en bonus.
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Brylle.

• Aouassar
  • Gæst
  • Gæst
8 år 4 måneder siden #5324 af Aouassar
Besvaret af Aouassar på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan heller ikke se det forkerte i det her. Drengen er stadig kun 17 år. Han prøver sig selv af og finder sine styrker og svagheder i processen. Jeg synes det friskt at klubben prøver at fremtidssikre en evt klassespiller. Fejler det så fejler det. Så må man bare prøve igen..

8 år 4 måneder siden #5325 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Kom så Milan...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #5326 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Omg... Donnarumma...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 4 måneder siden #5327 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Der er otte forskellige nationer tilbage i Europa League, det er alligevel lidt sjovt og pudsigt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 8 år 4 måneder siden ved Real Madrid.

8 år 4 måneder siden #5328 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Ved den første scoringer kan han ikke tæmme en simpel bold, for derefter at lave et uforståeligt langt træk, som modstanderen mirakuløst retter af, så den ender for hans fødder. Hans skud bliver endda blokeret, men ender alligevel i nettet. Det samme ser vi ved det andet mål, hvor han igen ikke kan tæmme en bold. Derefter formår han at lave den dummeste aflevering, jeg har set i meget, meget lang tid. Igen bliver han reddet af en medspiller, der på utrolig flot vis lægger den af til ham.

Man kan også se det som at han ved det første mål snyder forsvarsspilleren så meget, at selvom han heldigt rammer bolden, så er det ikke nok til at stoppe Vinicius.

Jeg bliver heller ikke vildt imponeret, men det er fordi jeg holder ham op mod spillere, der er 10 år ældre.

Leveret af Kunena Forum