Om Vores Rivaler IX

10 år 10 måneder siden #637 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.

For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.

''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.

Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.

Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!

Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?

Mener du dybt seriøst at Neymar er mere usympatisk end spillere som Raúl García, Ashley Young og Nigel de Jong - bare lige for at tage nogle af de værste jeg har nævnt?!

Foretrækker? Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med foretrækker, eftersom vi var igang med at debattere om de mest usympatiske spillere på en fodboldbane.

Ja jeg synes, at Neymar er (langt) mere usympatisk end ovennævnte spillere. Det har jeg vist sagt flere gange.

Foretrækker= synes bedre om, kan bedre lide, har mere sympati for, bryder sig mere om, finder mere sympatisk...

Som fan af fodbold, så foretrækker jeg da klart Neymar fremfor Sergio Ramos, så kan du bare brølle Barcelona-fan så højt du nu engang har lyst til. Niveaumæssigt når Sergio Ramos ikke Neymar til sokkeholderne, han er simpelthen for uintelligent en fodboldspiller til nogensinde at blive det og det gør det så heller ikke meget bedre, at Sergio Ramos er en helt igennem svinsk spiller.

Jamen så fik vi da i hvert fald slået det fast med syvtommersøm :-)

Gu vil jeg da ej brøle "Barcelonafan". Det er der jo så mange andre på dette forum, der har gjort, og endnu flere har sikkert tænkt det. Jeg går da ud fra, at når du siger, at du er fan af Real Madrid, jamen så er du også det. Jeg forstår bare ikke, hvorfor du er det. Du virker ikke til at have ret meget til overs for ret mange af vores spillere, mens du gang på gang lovpriser vores største rivals ditto. Du bryder dig vist heller ikke sønderligt om ledelsen og der har da vist også været en træner eller to i nyere tid, som du ikke kan fordrage. Du siger, du er fan af god fodbold, men det er åbenlyst at rivalen gennemgående har spillet bedre fodbold end os i hvert fald de sidste 7 års tid.
Så af ren nysgerrighed, hvad er det, der gør, at du er fan af Real Madrid? Hvorfor foretrækker du den klub fremfor eksempelvis Barcelona? Det vil virkelig oprigtigt interessere mig at høre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #638 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

FanOfMagicalTeams skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ser Neymar som en knægt med hjertet på det rette sted, men nej hvor ville det glæde mig hvis UEFA gik ind og straffede ham for alt det film.

For min skyld kunne Neymar i sin fritid komme med udtalelser, der ville få Dalai Lama til at minde om Joseph Stalin. Han ville i mine øjne stadig være den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde. Hvordan man kan have den mindste sympati for ham uden at være enten brasilianer eller hardcore Barcelonafan med skyklapper på, må være et mysterium af de større.

''...den fodboldspiller med den klammeste og mest usympatiske attitude siden....nogensinde'' - og du taler om folk med skyklapper på? Lol.

Jamen du kan da "lolle" alt det du vil min ven. Det er nu min oprigtige mening. Men jeg vil da vældig gerne høre, hvem du synes er mere usympatisk på en fodboldbane end Neymar. Og her snakker jeg ikke om spillere som har enkelte usympatiske episoder bag sig såsom Joey Barton, Eric Cantona med mange mange flere. Jeg snakker om spillere, hvor det er helt gennemgående, at de virker usympatiske i alt hvad de foretager sig på en fodboldbane. Som en anden nævner, så er Alba nok den aktive spiller, som kommer tættest på, selvom jeg stadig bryder mig mindre om Neymar.

Men du nævner bare i flæng dem, hvis attitude du bryder dig mindre om end Neymar. Kom frisk.

Pepe… Diego Costa…. Luiz Adriano… Der er alligevel en del hvis man tænker over det…

Så har man vist diskvalificeret sig selv til at få et svar :)

At manden ikke længere er decideret voldelig gør vel ikke at han er sympatisk. Jeg syntes stadig han har en træls person forstået på den måde at han spiller ekstremt hårdt - ofte uden hensyn til sine modstandere - men ved det mindste kontakt på hans person smider han sig stadig og ligner en der er blevet skudt. Jeg gør ham muligvis værre end han er, grundet hans fortid, som så til gengæld også er så beskidt at han imo (til trods for at være periodisk FANTASTISK dygtig) ikke burde have fået muligheden for at "forbedre" sin person hos kongeklubben af så mange omgange.

10 år 10 måneder siden #639 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX
Gribben, skal lige forstå det korrekt. Hvis man startede med at være fan af et hold og de så falder i niveau, lidt alla Liverpool. Samtidig stiger konkurrentens niveau i nogle år, skal man så bare begynde at være fan er konkurrenten? Troede det var noget med i medgang og modgang?

Skyklapper? Det lige det med at man ikke skal kaste med sten hvis man selv bor i et glas hus.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Vellerbak09.

10 år 10 måneder siden #640 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Find jer et rum og få det ordnet privat. Man bliver sku så træt af Barcelona snak fra Sahinovic og alt det neymar bøvl. Videre om vores rivaler...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, R7CR7GB11

10 år 10 måneder siden #641 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Diego Costa, Jordi Alba, Raúl García, Nigel de Jong, Luis Suárez, Ramires, Ashley Young, Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Radja Nainggolan og sikkert mange flere som jeg lige på nuværende tidspunkt ikke kan huske. Hvad du forbinder med usympatisk, er mig en kæmpe gåde at finde ud af, eftersom du mener at Neymar er den mest usympatiske spiller - nogensinde!

Tjah, det er jo subjektivt hvordan man opfatter det at være usympatisk. Jeg kan i hvert fald hurtigt konkludere at vores opfattelser er meget ulig hinanden :)

Af dem nu nævner kan jeg kun til dels følge Costa og Alba, men du har jo ret til din holdning.

Forresten jeg skal lige forstå det rigtigt: Du, som selvudnævnt madridista, aktiv på et Real Madrid forum, fan af Real Madrid siden 1999 osv osv, foretrækker altså Neymar, én af stjernespillerne fra vores største konkurrent, fremfor Sergio Ramos, et af de største klubikoner i din hjerteklub i nyere tid. Er det korrekt forstået?

Mener du dybt seriøst at Neymar er mere usympatisk end spillere som Raúl García, Ashley Young og Nigel de Jong - bare lige for at tage nogle af de værste jeg har nævnt?!

Foretrækker? Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener med foretrækker, eftersom vi var igang med at debattere om de mest usympatiske spillere på en fodboldbane.

Ja jeg synes, at Neymar er (langt) mere usympatisk end ovennævnte spillere. Det har jeg vist sagt flere gange.

Foretrækker= synes bedre om, kan bedre lide, har mere sympati for, bryder sig mere om, finder mere sympatisk...

Som fan af fodbold, så foretrækker jeg da klart Neymar fremfor Sergio Ramos, så kan du bare brølle Barcelona-fan så højt du nu engang har lyst til. Niveaumæssigt når Sergio Ramos ikke Neymar til sokkeholderne, han er simpelthen for uintelligent en fodboldspiller til nogensinde at blive det og det gør det så heller ikke meget bedre, at Sergio Ramos er en helt igennem svinsk spiller.

Som fan af fodbold fortrækker du en prinsesse i forsvaret frem for en mand? Eller hvordan skal det forstås?

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #642 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu er der El Derbi i weekenden, men var der nogle som lagde mærke til at Atl.Madrid tabte på hjemmebane?
Jeg så lige startopstillingen, og det ligner stærkeste opstilling.(de manglede dog Koke, som var ude med en skade). Er de i en dårlig fase eller er de ikke så stærke som sidste sæson?
Vi har også tidligeret set at de ikke spillede op mod Barcelona, som de gjorde i sidste sæson.

10 år 10 måneder siden #643 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

JJ-86 skrev: Nu er der El Derbi i weekenden, men var der nogle som lagde mærke til at Atl.Madrid tabte på hjemmebane?
Jeg så lige startopstillingen, og det ligner stærkeste opstilling.(de manglede dog Koke, som var ude med en skade). Er de i en dårlig fase eller er de ikke så stærke som sidste sæson?
Vi har også tidligeret set at de ikke spillede op mod Barcelona, som de gjorde i sidste sæson.

De spillede jo ikke op mod Barca i sidste sæson, de tabte rub og stub :-)
Da de mødte Barca for nogle runder siden, bragte Fernando Torres dem foran på et heldigt og ufortjent mål, men Barca vandt alligevel kampen. Jeg så den og tro mig, Barca rundbarberede Atletico i samtlige 90 minutter.
Er det så ens betydende med, at Atletico er blevet et dårligt hold lige pludselig? Slet ikke. Jeg tror stadig, at vi får enorme problemer mod dem, da de har en tendens til at gå all in på den hadefulde måde i El Derbi. Der er slet ikke samme intensitet, som når de møder Barca.

Jeg tror - desværre - på endnu en 0 løsning, hvor ingen af holdene får scoret. Atletico fordi de ikke vil investere nok, og Real Madrid fordi, de ikke kan mod et hold, der står så godt og kompakt.

Er der nogen, som ved, om James, Bale og Ramos er tilbage?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #644 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

JJ-86 skrev: Nu er der El Derbi i weekenden, men var der nogle som lagde mærke til at Atl.Madrid tabte på hjemmebane?

De spillede jo ikke op mod Barca i sidste sæson, de tabte rub og stub :-)
Da de mødte Barca for nogle runder siden, bragte Fernando Torres dem foran på et heldigt og ufortjent mål, men Barca vandt alligevel kampen. Jeg så den og tro mig, Barca rundbarberede Atletico i samtlige 90 minutter.
Er det så ens betydende med, at Atletico er blevet et dårligt hold lige pludselig? Slet ikke. Jeg tror stadig, at vi får enorme problemer mod dem, da de har en tendens til at gå all in på den hadefulde måde i El Derbi. Der er slet ikke samme intensitet, som når de møder Barca.

Jeg tror - desværre - på endnu en 0 løsning, hvor ingen af holdene får scoret. Atletico fordi de ikke vil investere nok, og Real Madrid fordi, de ikke kan mod et hold, der står så godt og kompakt.

Er der nogen, som ved, om James, Bale og Ramos er tilbage?

Ja, de tre forventes tilbage og de vil da pynte i stedet for Nacho, Kovacic og Isco.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #645 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Sahinovic skrev:

Gribben skrev:

Jamen så fik vi da i hvert fald slået det fast med syvtommersøm :-)

Gu vil jeg da ej brøle "Barcelonafan". Det er der jo så mange andre på dette forum, der har gjort, og endnu flere har sikkert tænkt det. Jeg går da ud fra, at når du siger, at du er fan af Real Madrid, jamen så er du også det. Jeg forstår bare ikke, hvorfor du er det. Du virker ikke til at have ret meget til overs for ret mange af vores spillere, mens du gang på gang lovpriser vores største rivals ditto. Du bryder dig vist heller ikke sønderligt om ledelsen og der har da vist også været en træner eller to i nyere tid, som du ikke kan fordrage. Du siger, du er fan af god fodbold, men det er åbenlyst at rivalen gennemgående har spillet bedre fodbold end os i hvert fald de sidste 7 års tid.
Så af ren nysgerrighed, hvad er det, der gør, at du er fan af Real Madrid? Hvorfor foretrækker du den klub fremfor eksempelvis Barcelona? Det vil virkelig oprigtigt interessere mig at høre.

De har også spillet bedre og høstet mange flere titler end os de sidste 7 års tid, men selvom det er et faktum så er der sikkert et par stykker herinde, som ikke lige synes at dette passer :'-D

Som et eksempel, så kritiserede jeg, samt mange andre ledelsen da Ancelotti blev fyret - men du er måske bare helt enig i alt hvad de foretager sig og ikke selv kan tænke dig frem til eventuelt andre muligheder? At jeg konstant kritisere dem passer heller ikke, da jeg blandt andet har været ude at forsvare Florentino Perez efter De Gea handlen og ikke mindst Kovačić handlen.

Del Bosque æraen var hvad der gjorde mig til en Real Madrid fan, efter Del Bosque fyringen - som i sig selv var et stort cirkusshow - har det hele været et stort galehus, dog er det begyndt at komme på benene igen efter Ancelotti formåede at stabilisere det og nu kan Benítez forhåbentligt fuldføre det.

Real HWL:

Som fan af fodbold fortrækker du en prinsesse i forsvaret frem for en mand? Eller hvordan skal det forstås?

Om jeg foretrækker en prinsesse i forsvaret? Er Ramos nu blevet en prinsesse eller hvad er det du prøver på at skrive? (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #646 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX
Gribben og Sahinovic.

Hvis I vil fortsætte det der pjat yderligere bedes I gøre det privat. Vi andre gider ikke læse om det.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #647 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Krohn-Dehliiiiii

10 år 10 måneder siden #648 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Krohn Delhi spiller fantastisk. Barca ude og hænge.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum