Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #649 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Og igen! Krohn Delhi viser for alvor at han fortjener en start plads.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #650 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Puha, ser tyndt ud for Barca's vedkommende. De kan komme rigtig svækket ud af dette efterår, både pointmæssigt og iht. truppens forfatning.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #651 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Agüero - 5 mål.....

Set gennem sæsonen indtil videre, så har De Bruyne da godt nok været en ret vild signing, der da har været sit tunge prisskilt værd O.o

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #652 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Agüero - 5 mål.....

lige så snart Sterling røg ud gik det amok

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #653 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
FC Barcelona kan ende med et nederlag, så bliver det satme vigtigt at vi får alle tre point med hjem imorgen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #654 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX
Uuuuha, det er svært at følge nu, bliver så sur hvis én af jer jinxer det her nu!

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #655 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan også sagtens leve med uafgjort mellem Sevilla og Barcelona. Vi skal stadig "bare" selv vinde for at gå forbi dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #656 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev: Vi kan også sagtens leve med uafgjort mellem Sevilla og Barcelona. Vi skal stadig "bare" selv vinde for at gå forbi dem.


Hvorfor nøjes? Det jo trods alt bare holdet der kun knap kan score på straffe og så endda har problemer med at få tap-in ind ;)

Gad vide hvilken spiller som altid kritiseres for at scorer på netop disse ting?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #657 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da op hvor er Barca bare i en rædderlig forfatning lige nu og på flere måder ser det jo ikke lige frem ud til, at dette vil ændre sig sådan lige foreløbig. Som Barac-fan ville jeg godt nok have svedige håndflader over den næste tid.

Til Storken: Husk nu, der er altid en vej ud. Jeg rækker nok engang en hånd ud til dig; vi er så glade for dig her på forum, umiddelbart tror jeg ikke, at nogle vil indvende noget, hvis du skifter side. I hvert fald vil jeg, på den her side, tage imod dig med åbne arme.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jarlens

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #658 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Vigtig Michael!
Altid dejlig at se Barca tabe, dog venter jeg med at juble indtil i morgen, har dog en dårlig fornemmelse...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #659 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne, når Barcelona taber point, men......

Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.

Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!

Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #660 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX
Vi vinder i morgen. 1-2, vores mål signeres naturligvis af Benzema og Cristiano, og dermed kunne sidstnævnte altså ikke vælge en bedre kontekst, at sætte rekorden som mest scorende Real-spiller i. Kampen kommer i øvrigt til at blive meget lig det først opgør, vi spillede mod dem i sidste sæsons CL.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum