Om Vores Rivaler IX
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Set gennem sæsonen indtil videre, så har De Bruyne da godt nok været en ret vild signing, der da har været sit tunge prisskilt værd O.o
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
lige så snart Sterling røg ud gik det amokChrillRM14 skrev: Agüero - 5 mål.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev: Vi kan også sagtens leve med uafgjort mellem Sevilla og Barcelona. Vi skal stadig "bare" selv vinde for at gå forbi dem.
Hvorfor nøjes? Det jo trods alt bare holdet der kun knap kan score på straffe og så endda har problemer med at få tap-in ind ;)
Gad vide hvilken spiller som altid kritiseres for at scorer på netop disse ting?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Til Storken: Husk nu, der er altid en vej ud. Jeg rækker nok engang en hånd ud til dig; vi er så glade for dig her på forum, umiddelbart tror jeg ikke, at nogle vil indvende noget, hvis du skifter side. I hvert fald vil jeg, på den her side, tage imod dig med åbne arme.
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Offline
- Platin bruger
-
Altid dejlig at se Barca tabe, dog venter jeg med at juble indtil i morgen, har dog en dårlig fornemmelse...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.
Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!
Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
