Om Vores Rivaler IX
- FanOfMagicalTeams
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Daniel skrev: Selvfølgelig kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne, når Barcelona taber point, men......
Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.
Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!
Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....
Det virker bare ikke til at der er nogle nemme kampe for Barca i den her periode. Der er ingen midtbane, ingen bænk, ingen der når først på boldene i løbedueller og så er der ikke nogen der træder i karakter. Man kan også stille store spørgsmålstegn ved træneren… Jeg tror i højere grad det er Msn's fortjeneste at de vandt alt det de vandt sidste sæson end det er Enrique.. Herudover er flere spillere deciderede elendige i forhold til sidste år. Eksempelvis Rakitic fejler helt.
Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
MEN! de sidste to sæsoner har vist, at Real og Barcas form i efteråret har været helt og aldeles "ligegyldig" for det samlede udfald. Vi har tabt momentum de seneste to år i foråret + skader, hvilket har været den direkte årsag til det tabte mesterskab på trods af komfortable forspring ved vinteren, så sålænge vi er mindst á point med dem til januar, så skal vi bare undgå at begå samme fejltagelser for tredje år i træk...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Det er næsten helt uforklarligt, det der sker for Chelsea pt. :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
FanOfMagicalTeams skrev:
Daniel skrev: Selvfølgelig kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne, når Barcelona taber point, men......
Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.
Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!
Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....
Det virker bare ikke til at der er nogle nemme kampe for Barca i den her periode. Der er ingen midtbane, ingen bænk, ingen der når først på boldene i løbedueller og så er der ikke nogen der træder i karakter. Man kan også stille store spørgsmålstegn ved træneren… Jeg tror i højere grad det er Msn's fortjeneste at de vandt alt det de vandt sidste sæson end det er Enrique.. Herudover er flere spillere deciderede elendige i forhold til sidste år. Eksempelvis Rakitic fejler helt.
Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)
Må du spørge Alves om ;)
Ej ja det er faktisk meget irreterende og ligefør det burde taksere et gult kort.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)
Rødt kort og videre. Det er hårdt, men det hører ingen steder hjemme hvis du spørger mig. Nu så jeg ikke selve situationen i Sevilla kampen, men husker tydeligt en lignende situation med Reyes for Arsenal tilbage i 06, mener jeg? Hvor Reyes rullede ind på banen efter at have været udenfor sidelinjen. Jeg gik amok, og det er så usportsligt som det overhovedet kan blive.
Jeg er ikke fan, og den eneste måde man kan komme det til livs er simpelthen, at straffe det hårdt. Det samme gør sig egentlig gældende med film.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!
Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
