Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #661 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Selvfølgelig kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne, når Barcelona taber point, men......

Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.

Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!

Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....


Det virker bare ikke til at der er nogle nemme kampe for Barca i den her periode. Der er ingen midtbane, ingen bænk, ingen der når først på boldene i løbedueller og så er der ikke nogen der træder i karakter. Man kan også stille store spørgsmålstegn ved træneren… Jeg tror i højere grad det er Msn's fortjeneste at de vandt alt det de vandt sidste sæson end det er Enrique.. Herudover er flere spillere deciderede elendige i forhold til sidste år. Eksempelvis Rakitic fejler helt.

Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #662 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes nu bestemt også man skal vente med at kaste armene i vejret, inden morgendagens kamp er blevet spillet færdig.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #663 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Taget alt i betragtning er det en del af spillet. Et par minutter tilbage med en føring der hang i en tynd tråd, sparsom point høst, spiller imod titel udfordrerne, fik en støvle i hovedet, etc. Det hører selvfølgelig ikke hjemme, men det gav et hårdt presset Sevilla mandskab muligheden for at trække vejret og tage toppen af presset fra Barcelona.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #664 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Tøset ? ? ?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #665 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Uanset om man er typen, der ser bærret som halvt tomt i stedet for halvt fyldt, så er et pointtab jo trods alt det bedste, der kunne ske. Desuden har Barca en tradition for at tabe dumme point mod mindre hold, hvilket har været tendensen i noget tid/sæsoner, så det kan sgu sagtens blive en hård oktober for dem, selvom den på papiret ser fornuftig og overkommelig ud. På trods af den formodede professionalisme, så må man sagtens kalkulere med, at momentum kan blive ødelagt og selvtilliden kan svigte.

MEN! de sidste to sæsoner har vist, at Real og Barcas form i efteråret har været helt og aldeles "ligegyldig" for det samlede udfald. Vi har tabt momentum de seneste to år i foråret + skader, hvilket har været den direkte årsag til det tabte mesterskab på trods af komfortable forspring ved vinteren, så sålænge vi er mindst á point med dem til januar, så skal vi bare undgå at begå samme fejltagelser for tredje år i træk...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #666 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
The Special One virker fuldstændig handlingslammet btw - det er godt nok det dårligste bold, holdet har spillet på det ellers ret solide fort, Stamford Bridge, siden før Mourinhos første tid...

Det er næsten helt uforklarligt, det der sker for Chelsea pt. :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #667 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Mourinhos interview efter Chelseas nederlag må vel gå over i historien som et af de mest absurde, virkelighedsfjerne samt selviscenesættende. Tænk sig at give dommerne skylden for, at det går klubben skidt, når modstanderen i den kamp, man lige har spillet, nok blev snydt for to straffespark. Og så må man ikke glemme den lille stikpille, han får sendt i retning af Chelseas ledelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #668 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

Daniel skrev: Selvfølgelig kan man ikke lade være med at gnide sig i hænderne, når Barcelona taber point, men......

Sevilla på Pizjuán er vel sagtens en udebane, hvor man inden sæsonen har kalkuleret med en form for uvished. Lidt i lighed med Mestalla, San Mamés og Vicente Calderón Bernabéu/Camp Nou. Det er absolut ikke en katastrofe for Barcelona, at de tabte tre point her til aften, om end fcbarcelona.dk's brugere absolut ikke er enige. De overvandt trods alt udfordringerne på de to sidstnævnte stadions.

Vinder Real Madrid i morgen, er man kun to point foran Barcelona, og det er HVIS Real Madrid vinder. Gutterne har trods alt ikke momentum mod Atletico Madrid, og jeg er mere usikker end sikker. Jeg irriterer mig mere over Granada-kampen og Malaga-kampen, end jeg glæder mig over Barcelona tabte point i dag eksempelvis. DET var dumme pointtab!

Måske lidt negativt, men summersummarum er, at det er glædeligt, at Barcelona tabte point, om end ikke en katastrofe. De har nemme kampe nu her.....


Det virker bare ikke til at der er nogle nemme kampe for Barca i den her periode. Der er ingen midtbane, ingen bænk, ingen der når først på boldene i løbedueller og så er der ikke nogen der træder i karakter. Man kan også stille store spørgsmålstegn ved træneren… Jeg tror i højere grad det er Msn's fortjeneste at de vandt alt det de vandt sidste sæson end det er Enrique.. Herudover er flere spillere deciderede elendige i forhold til sidste år. Eksempelvis Rakitic fejler helt.

Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)



Må du spørge Alves om ;)

Ej ja det er faktisk meget irreterende og ligefør det burde taksere et gult kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #669 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX
Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #670 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
FanOfMagicalTeams skrev:

Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)


Rødt kort og videre. Det er hårdt, men det hører ingen steder hjemme hvis du spørger mig. Nu så jeg ikke selve situationen i Sevilla kampen, men husker tydeligt en lignende situation med Reyes for Arsenal tilbage i 06, mener jeg? Hvor Reyes rullede ind på banen efter at have været udenfor sidelinjen. Jeg gik amok, og det er så usportsligt som det overhovedet kan blive.
Jeg er ikke fan, og den eneste måde man kan komme det til livs er simpelthen, at straffe det hårdt. Det samme gør sig egentlig gældende med film.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #671 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
At sidde til ølsmagning med alle drengene, hvoraf 4 er hardcore Barca-fans, og se Krohn-dejlig gøre det til 1-0. Pænt god underholdning!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #672 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!


Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum