Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #673 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: FanOfMagicalTeams skrev:

Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)


Rødt kort og videre. Det er hårdt, men det hører ingen steder hjemme hvis du spørger mig. Nu så jeg ikke selve situationen i Sevilla kampen, men husker tydeligt en lignende situation med Reyes for Arsenal tilbage i 06, mener jeg? Hvor Reyes rullede ind på banen efter at have været udenfor sidelinjen. Jeg gik amok, og det er så usportsligt som det overhovedet kan blive.
Jeg er ikke fan, og den eneste måde man kan komme det til livs er simpelthen, at straffe det hårdt. Det samme gør sig egentlig gældende med film.


I England må man ikke komme på banen igen, hvis man er blevet båret ud, der er lige været stor saga omkring det med Eva Caneiro, Mourinho og Hazard.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #674 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!


Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.


Så han kan bænke Ramos og hvor Nacho efterfølgende starter inde eftersom Ramos kun er vores 4.bedste på positionen? :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #675 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX
Nøj hvor er jeg egentlig glad for, at Alexis Sanchez ikke længere spiller i Barcelona.

Hvor har Arsenal egentlig bare et fedt hold, på papiret, og hvor er det flot, når det køre for dem... Forstår dog ikke, hvorfor det ikke gør det mere kontinuerligt?

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #676 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX

FranciscoISCO skrev: Nøj hvor er jeg egentlig glad for, at Alexis Sanchez ikke længere spiller i Barcelona.

Hvor har Arsenal egentlig bare et fedt hold, på papiret, og hvor er det flot, når det køre for dem... Forstår dog ikke, hvorfor det ikke gør det mere kontinuerligt?


Selvom godt forsvarsspil er en mangelvare i England, så er det alligevel sjældent at Arsenal får så gode betingelser, som de gør i dag.. Derfor;)

Alexis dribler jo ikke, men snubler sig forbi et par sløve United-spillere. Men det passer mig glimrende, da jeg ønsker LVG alt muligt uheld og ulykke...:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #677 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev:

Sahinovic skrev:

SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!


Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.


Så han kan bænke Ramos og hvor Nacho efterfølgende starter inde eftersom Ramos kun er vores 4.bedste på positionen? :D


Ja og sætte Keylor Navas på bænken, for så at bruge vores tredje målmand.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #678 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
De spiller tit rigtig flot fodbold, men du er også nødt til at have nogle gode folk i defensiven. Wenger er vist den eneste der ikke har indset at Arsenal skal bruge en god midterforsvarer og en stærk def. midt. Og har manglet det de sidste 10 år. Inden de får det, vinder de ikke PL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #679 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Pt. er der ingen der når Bayerns niveau. Det er dem man skal måle sig på i Europa
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #680 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern snupper hele pisset i år - inkl. CL. Ham Douglas Costa er jeg lidt misundelig over, at vi ikke har på vores holdkort.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #681 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Bayern snupper hele pisset i år - inkl. CL. Ham Douglas Costa er jeg lidt misundelig over, at vi ikke har på vores holdkort.

enig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #682 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #683 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)

det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #684 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

Neye skrev:

Raúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)

det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nu


Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum