Om Vores Rivaler IX
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Dios skrev: FanOfMagicalTeams skrev:
Hvad er jeres holdning til at lade sig bære fra banen og så rejse sig når man kommer ud og løbe direkte ind igen? Det er simpelthen noget af det klammeste jeg længe har set ifb. med fodbold. Fint nok at man trækker tiden lidt, men det der er sgu for tøset :S (Sevilla spiller)
Rødt kort og videre. Det er hårdt, men det hører ingen steder hjemme hvis du spørger mig. Nu så jeg ikke selve situationen i Sevilla kampen, men husker tydeligt en lignende situation med Reyes for Arsenal tilbage i 06, mener jeg? Hvor Reyes rullede ind på banen efter at have været udenfor sidelinjen. Jeg gik amok, og det er så usportsligt som det overhovedet kan blive.
Jeg er ikke fan, og den eneste måde man kan komme det til livs er simpelthen, at straffe det hårdt. Det samme gør sig egentlig gældende med film.
I England må man ikke komme på banen igen, hvis man er blevet båret ud, der er lige været stor saga omkring det med Eva Caneiro, Mourinho og Hazard.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!
Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.
Så han kan bænke Ramos og hvor Nacho efterfølgende starter inde eftersom Ramos kun er vores 4.bedste på positionen? :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Hvor har Arsenal egentlig bare et fedt hold, på papiret, og hvor er det flot, når det køre for dem... Forstår dog ikke, hvorfor det ikke gør det mere kontinuerligt?
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
FranciscoISCO skrev: Nøj hvor er jeg egentlig glad for, at Alexis Sanchez ikke længere spiller i Barcelona.
Hvor har Arsenal egentlig bare et fedt hold, på papiret, og hvor er det flot, når det køre for dem... Forstår dog ikke, hvorfor det ikke gør det mere kontinuerligt?
Selvom godt forsvarsspil er en mangelvare i England, så er det alligevel sjældent at Arsenal får så gode betingelser, som de gør i dag.. Derfor;)
Alexis dribler jo ikke, men snubler sig forbi et par sløve United-spillere. Men det passer mig glimrende, da jeg ønsker LVG alt muligt uheld og ulykke...:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev:
Sahinovic skrev:
SR4 skrev: Mourinho er ikke i Chelsea til vinter. Nu får jeg et ban af Siempre!
Fint, så kan han komme tilbage til Real Madrid igen.
Så han kan bænke Ramos og hvor Nacho efterfølgende starter inde eftersom Ramos kun er vores 4.bedste på positionen? :D
Ja og sætte Keylor Navas på bænken, for så at bruge vores tredje målmand.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
enigPelle skrev: Bayern snupper hele pisset i år - inkl. CL. Ham Douglas Costa er jeg lidt misundelig over, at vi ikke har på vores holdkort.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nuRaúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Offline
- Platin bruger
-
Neye skrev:
det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nuRaúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)
Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
