Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #685 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

FranciscoISCO skrev:

Neye skrev:

Raúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)

det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nu


Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?

præcis men ikke desto mindre var de virkelig hårdt ramt sidste år
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #686 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Villarreal taber idag. Nok så vigtigt, da det betyder at vi kan spille os alene på førstepladsen med en sejr nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #687 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

FranciscoISCO skrev:

Neye skrev:

Raúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)

det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nu


Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?


Jeg har ikke set Bayern spille må jeg indrømme. Hvorledes har de en stærk bredde? Har Douglas Costa ikke bare overtaget den aldrende Riberys plads? Hvem har de på bænken hvis en midterforsvarer går i stykker eller hvis en af de offensive bliver skadet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #688 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Smut du ind på bold.dk og se Bayerns hold, skræmmende bredde de har, sidder den ene verdensmester efter den anden. Hvis de holdes skadesfri vinder de alt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #689 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Smut du ind på bold.dk og se Bayerns hold, skræmmende bredde de har, sidder den ene verdensmester efter den anden. Hvis de holdes skadesfri vinder de alt.


Jeg har ikke været på bold.dk siden jeg var teenager må jeg indrømme. Er det en god side, kommer du der meget? Tak for det gode svar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #690 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev:

asp3200 skrev: Smut du ind på bold.dk og se Bayerns hold, skræmmende bredde de har, sidder den ene verdensmester efter den anden. Hvis de holdes skadesfri vinder de alt.


Jeg har ikke været på bold.dk siden jeg var teenager må jeg indrømme. Er det en god side, kommer du der meget? Tak for det gode svar.


Det jeg mente var at de har en udemærket liste over alle holds trup så du kunne se bredden. Jeg tænker ikke på bold.dks forum som du nok hentyder til som en lille forkælet teenager.

Bold.dk er en fin side, hvis man ignorerer forummet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #691 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX
www.theguardian.com/football/blog/2015/o...ester-united-swagger

The whole thing had a kind of fantasy Wenger-world feel to it, a sort of sweatily enticing dream. Arsène, wake up. The game’s about to start. No ... No we’re 3-0 up already. Özil’s playing like a god. Arsène. Arsène, stop babbling into your pillow.


Brilliant ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #692 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
www.mirror.co.uk/sport/football/news/lio...rges-against-6584464

Hey Kassow, var det ikke dig der havde travlt og var så super sikker på at Messi havde snydt med skatten? Anklagerne er ihvertfald frafaldet, god bedring (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #693 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Hej Sahinovic

Nej jeg var, ligesom alle andre, ikke 100 % sikker på at han ville blive dømt for skattebedrageri, men jeg var 100 % sikker på, ligesom alle andre, at han var anklaget. Om Messi personligt har snydt eller fået sin far til det, er vel heller ikke særlig relevant. Absolut ingen kan smide selveste Messi i fængsel.

God bedring.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #694 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Om Vores Rivaler IX
Kassow og Sahinovic, sku i ikke snart finde et værelse? Bare en tanke...

Tror vi andre har forstået i er uenige om alt! Håber pausen vil komme jer til gode... Og i fremtiden, så bare drop med at argumenterer hinandens opslag, for i får det værste frem i hinanden...
Sidste redigering: 10 år 8 måneder siden ved Vellerbak09.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #695 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Vellerbak09 skrev: Kassow og Sahinovic, sku i ikke snart finde et værelse? Bare en tanke...

Tror vi andre har forstået i er uenige om alt! Håber pausen vil komme jer til gode... Og i fremtiden, så bare drop med at argumenterer hinandens opslag, for i får det værste frem i hinanden...


Og så er den vist også lukket :)
Videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vellerbak09

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #696 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum