Om Vores Rivaler IX
præcis men ikke desto mindre var de virkelig hårdt ramt sidste årFranciscoISCO skrev:
Neye skrev:
det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nuRaúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)
Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
FranciscoISCO skrev:
Neye skrev:
det kommer an på skadessituationen og om de kan holde sig skarpe så længe. Men ok jeg har aldrig set Bayern så stærke som lige nuRaúl 7 skrev: Bayern tromler over alle i Bundesligaen. Det er der ikke noget nyt i. Hver sæson tror man at Bayern snupper det hele, men mon ikke de ender med at tabe i semi-finalen eller finalen som de plejer? De evige toere ;)
Men det er vel netop deri en Bayerns allerstørste styrker ligger? Med den bredde de har i deres trup, ja så bliver de vel ikke ramt ligeså hårdt af skader, som de andre store hold gør?
Jeg har ikke set Bayern spille må jeg indrømme. Hvorledes har de en stærk bredde? Har Douglas Costa ikke bare overtaget den aldrende Riberys plads? Hvem har de på bænken hvis en midterforsvarer går i stykker eller hvis en af de offensive bliver skadet?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
asp3200 skrev: Smut du ind på bold.dk og se Bayerns hold, skræmmende bredde de har, sidder den ene verdensmester efter den anden. Hvis de holdes skadesfri vinder de alt.
Jeg har ikke været på bold.dk siden jeg var teenager må jeg indrømme. Er det en god side, kommer du der meget? Tak for det gode svar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev:
asp3200 skrev: Smut du ind på bold.dk og se Bayerns hold, skræmmende bredde de har, sidder den ene verdensmester efter den anden. Hvis de holdes skadesfri vinder de alt.
Jeg har ikke været på bold.dk siden jeg var teenager må jeg indrømme. Er det en god side, kommer du der meget? Tak for det gode svar.
Det jeg mente var at de har en udemærket liste over alle holds trup så du kunne se bredden. Jeg tænker ikke på bold.dks forum som du nok hentyder til som en lille forkælet teenager.
Bold.dk er en fin side, hvis man ignorerer forummet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
The whole thing had a kind of fantasy Wenger-world feel to it, a sort of sweatily enticing dream. Arsène, wake up. The game’s about to start. No ... No we’re 3-0 up already. Özil’s playing like a god. Arsène. Arsène, stop babbling into your pillow.
Brilliant ;)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hey Kassow, var det ikke dig der havde travlt og var så super sikker på at Messi havde snydt med skatten? Anklagerne er ihvertfald frafaldet, god bedring (-:
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Nej jeg var, ligesom alle andre, ikke 100 % sikker på at han ville blive dømt for skattebedrageri, men jeg var 100 % sikker på, ligesom alle andre, at han var anklaget. Om Messi personligt har snydt eller fået sin far til det, er vel heller ikke særlig relevant. Absolut ingen kan smide selveste Messi i fængsel.
God bedring.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Vellerbak09
- Offline
- Forum begynder
-
Tror vi andre har forstået i er uenige om alt! Håber pausen vil komme jer til gode... Og i fremtiden, så bare drop med at argumenterer hinandens opslag, for i får det værste frem i hinanden...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Offline
- Administrator
-
Vellerbak09 skrev: Kassow og Sahinovic, sku i ikke snart finde et værelse? Bare en tanke...
Tror vi andre har forstået i er uenige om alt! Håber pausen vil komme jer til gode... Og i fremtiden, så bare drop med at argumenterer hinandens opslag, for i får det værste frem i hinanden...
Og så er den vist også lukket :)
Videre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
