Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Med de spillere han har til rådighed, skal I ikke forvente for meget. Det kan omvendt blive spændende, hvis han får hentet nogle af hans tidligere spillere til vinter - til at starte med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Fondo_Sur skrev:
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Med de spillere han har til rådighed, skal I ikke forvente for meget. Det kan omvendt blive spændende, hvis han får hentet nogle af hans tidligere spillere til vinter - til at starte med.
Både ja og nej.
Klopp er fantastisk til at få noget ud af selv de mindste talenter, så selvom vi godt kan blive enige om, at man på papiret har bedre spillere til rådighed i Dortmund, så skal man ikke udelukke, at nogle spillere blomstrer op.
På den anden side, så skal man nok mest af alt forvente, at det er hans transfers, der komme til at sætte dagsordenen i klubben. Henter han de rigtige spillere ind, måske endda fra Dortmund, så kan Liverpool næste sæson blive spændende.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Moohh
- Gæst
-
ChrillRM14 skrev:
Fondo_Sur skrev:
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Med de spillere han har til rådighed, skal I ikke forvente for meget. Det kan omvendt blive spændende, hvis han får hentet nogle af hans tidligere spillere til vinter - til at starte med.
Både ja og nej.
Klopp er fantastisk til at få noget ud af selv de mindste talenter, så selvom vi godt kan blive enige om, at man på papiret har bedre spillere til rådighed i Dortmund, så skal man ikke udelukke, at nogle spillere blomstrer op.
På den anden side, så skal man nok mest af alt forvente, at det er hans transfers, der komme til at sætte dagsordenen i klubben. Henter han de rigtige spillere ind, måske endda fra Dortmund, så kan Liverpool næste sæson blive spændende.
Altså jeg vil umiddelbart mene Liverpool er fornuftigt besat på alle pladser. Mignolet på mål er ikke prangende, men det var Weidenfeller heller ikke. Han har to lynhurtige og ultra offensive backs i Alberto Moreno og Nathaniel Clyne. Dygtige midterforsvarere som tidligere har vist at de kan præstere bedre end de har gjort i deres tid i Liverpool. Det samme gælder sådan set deres midtbane. På de offensive pladser har han Philippe Coutinho, som godt kunne blive Liverpools Mario Götze, sammen med Adam Lallana og Roberto Firmino. Igen, spillere der i den grad har underpræsteret indtil videre. Og med angribere som Benteke og Sturridge skal de nok kunne få gang i målscoringen. Sjovt, Benteke faktisk også har nogle af de træk Lewandowski havde. Jeg synes i hvert fald det er et spændende match. Men selvfølgelig ville spillerkøb være afgørende også, hvor jeg tror han vil hente en spiller som Gundogan og måske kunne lokke lidt større spillere som Reus og Hummels.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev:
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Med de spillere han har til rådighed, skal I ikke forvente for meget. Det kan omvendt blive spændende, hvis han får hentet nogle af hans tidligere spillere til vinter - til at starte med.
Det er jeg ikke enig i. Syntes der er massere af kvalitet i truppen han kan arbejde med.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev:
Fondo_Sur skrev:
Real HWL skrev:
ChrillRM14 skrev:
Real HWL skrev: Så burde den være sikker. Liverpools nye manager bliver Klopp. hvis han kan få det samme ud af Liverpool som han gjorde med Dortmund, så går Liverpool nogen spændende år i møde.
Det kan blive SÅ fedt med Klopp. Han kan i bedste fald bringe en hel ny dimension til en liga, som jeg synes har brug for at blive rusket op i. Spillet i den engelske liga kan i øjeblikket blive alt for afventende og trivielt, så noget aggressivitet, voldsomt genpres og fantastisk løbevilje er noget, som ville klæde ligaen. Det kan blive virkelig interessant at se, hvordan han vil forandre Liverpool.
Jeg glæder mig også til at se hvad han kan udrette i Liverpool. Jeg er stor fan af Klopp og hans fodbold filosofi. Som du selv nævner, genpres og evnen til at få sine spillere til at give sig 100%. Det var i hvert fald ikke kedeligt at se Dortmund under hans ledelse. Anfield kommer til at elske ham :)
Med de spillere han har til rådighed, skal I ikke forvente for meget. Det kan omvendt blive spændende, hvis han får hentet nogle af hans tidligere spillere til vinter - til at starte med.
Det er jeg ikke enig i. Syntes der er massere af kvalitet i truppen han kan arbejde med.
Det er det rene lort.
De eneste som kan spille bold på det hold er Coutinho, Benteke og Sturrigde. Resten spiller som i en klub som tilhører 8. pladsen. Men nu har den ringe kvalitet i Premier League overrasket mig over flere omgange, så det kan da godt være at de kan være med til at konkurrere om 4. pladsen i år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Zizou1981
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Barcelona har fået syv straffespark i otte kampe. Og så siger man, at vi har dommertække ... :-/
Nu tror jeg ikke kan man sætte lighedstegn mellem antallet af straffespark og dommertække.
Spørgsmålet er vel mere om straffesparkene er korrekt dømt.
Feks er der blevet begået 4 store straffespark på Neymar i 1 halvleg. Hvoraf dommeren faktisk kun vælger at fløjte for de to. De folk som ikke ser kampene vil konkludere at barcelona nu har fået to straffespark og skal være glade for dommeren. Just saying..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- StefanR
- Gæst
-
3 assists indtil videre for Espanyol i aftenens svære udekamp mod Betis!
Det tegner stadig godt for hans udvikling! :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
