Om Vores Rivaler IX

10 år 8 måneder siden #709 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste der er en smule bekymret for vores næste udekamp mod yderst formstærke Celta Vigo?

De har netop lige slået Villareal som også var startet rigtig godt i ligaen, og hvem husker ikke da de slog Barca for et stykke tid siden?
Endvidere har de endnu ikke tabt en kamp i ligaen og ser rigtig godt kørende ud!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #710 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om Vores Rivaler IX

Jespersk skrev: Er jeg den eneste der er en smule bekymret for vores næste udekamp mod yderst formstærke Celta Vigo?

De har netop lige slået Villareal som også var startet rigtig godt i ligaen, og hvem husker ikke da de slog Barca for et stykke tid siden?
Endvidere har de endnu ikke tabt en kamp i ligaen og ser rigtig godt kørende ud!


Mens vi døjer med en ond blanding af at, til en vis grad, stadig at være i en implementeringsfase, et væld af skader og generelt dårligt og uinspirerende spil, ja så er Celta til gengæld godt igang med at imponere. Hold da op en vild start de har fået. Tror kampen mod dem, på dette tidspunkt, skal ses som en mindst lige så stor udfordring, som Atletico ude. Dog kan jeg egentlig godt forstille mig, at deres spil umiddelbart vil lægge lidt bedre til os, end fx Atleticos gjorde? I hvert fald kan jeg godt forstille mig, at vi vil få noget mere plads mod dem, end vi har fået, mod majoriteten af de hold vi hidtil har mødt.

Altid Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 8 måneder siden #711 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kører dem over på omstillingerne

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #712 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er helt enig, de har nemlig fået en vanvittig god start og har kun scoret et enkelt mål færre end os i de første 8 kampe, samt ikke lukket særlig mange mål ind. Lad os håbe du får ret FranciscoISCO, og at vi får noget mere plads at spille på og som Johnson nævner, lad os slå dem på nogle farlige omstillinger!

Jeg er fortrøstningsfuld med vores defensiv i denne sæson, det er bare lige offensiven vi skal have med! Ved godt vi har en del skader men alligevel!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #713 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Nu så jeg Villareal - Celta kampen og synes man kan se at Celta er faldet lidt af på den. Det enmands præstationer de vandt på i går og de var endda ved at smide sejren selvom de var var en mand i overtal i en hel halvleg. Baseret på den kamp skal vi ikke være så bange, men mon ikke de kan komme et gear op igen imod os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #714 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Ha ha. Verdens bedste målmand kan også ligne en kæmpeklovn.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #715 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Johan Cruyff har fået konstateret lungekræft.

Man kan vist godt sende en stille tanke til hollænderen!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #716 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Johan Cruyff har fået konstateret lungekræft.

Man kan vist godt sende en stille tanke til hollænderen!


Jeg vil ikke sige, jeg er overrasket, for han har jo i hvert fald tidligere været absurd kæderygende.

Men derfor er det jo en frygtelig konstatering alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #717 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Det er vidst bare om at finde popcornene frem og sætte sig til rette.

Mourinho har endnu en gang gjort sig uheldigt bemærket efter at han blev udvist efter en episode i pausen.

Det er en klassisk 3. sæson for Mou.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #718 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Gåser skrev: Det er vidst bare om at finde popcornene frem og sætte sig til rette.

Mourinho har endnu en gang gjort sig uheldigt bemærket efter at han blev udvist efter en episode i pausen.

Det er en klassisk 3. sæson for Mou.


Ja det er utroligt. Han forstår virkelig at få sat fut i sine spillere når han kommer til en ny klub. Men det holder ikke lang tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #719 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om Vores Rivaler IX
Men selvom Mourinho altid har haft problemer i sin 3. sæson, så synes jeg at denne situation er meget anderledes.

Han er jo slet ikke i kontrol med noget - ikke engang sin egen kommunikation og imagepleje - og det virker som om, at der er kortslutning på øverste etage.

Jeg er lidt spændt på, hvordan jobmarkedet reagerer, når Mourinho bliver fyret. Jeg er ikke sikker på, at det bliver nemt for ham, at finde en ny storklub,

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #720 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Har egentlig haft tanken et par gange i løbet af sidste sæson, men i år har det så slået rod. Nolito som 2. angriber/winger i Real Madrid? Jeg ved godt, at han er sat i forbindelse med de der katalanere (+ har en fortid på deres B-hold :/ ), men uanset hvor usandsynligt en handel end ville være, går vi så ikke glip af lidt af et scoop ved ikke at gå efter ham også?

Han er utrolig konsistent over en hel sæson, fin fysik + en lækker fanden-i-voldskhed, og så kan han altså også noget på egen hånd, som vi bevidnede det i går. Jeg mener, at han sagtens også ville kunne agere spilstation, ligesom Benzema gør det på den sidste tredjedel af banen, hvilket ellers er en egenskab, jeg synes er ret unik ved vores nuværende 9'er. Nolitos assist-total understøtter statistisk set dette. Med det i mente ville han - alt andet lige - formentlig kunne passe ret så perfekt ind på holdet i stedet for en Jesé, måske?
For mig at se er han en usleben diamant, som jeg nødig ser i Barcelona, da han synes at være utrolig offensiv intelligent på utrolig mange parametre.

Er det bare mig?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum