Sæsonen 12/13
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden.
+1 ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Pablo Sarabia var mere end et stort talent i ungdoms-årene i Real Madrid og der var lagt an til noget rigtig stort, men akkurat som med Javier Portillo kunne vingerne ikke bære, da de skulle. Men det kunne man naturligvis ikke forudsige dengang.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Er det ikke længere muligt at ytre sig og komme med noget ris til siden uden at man bliver svinet til?
Der var mere ros til Madridista.dk i mit indlæg end der var ris, skal det også lige siges.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Saforcada
- Gæst
-
Tror ikke man behøver overnaturlige evner for at bedømme Messis talent i forhold til andres. Det er nu fair nok, at I bliver stillet til regnskab for det, når man påstår, at der i vores klub render større talenter rundt end Messi og Neymar, og disse såkaldte talenter så flopper totalt.Siempre Madrid skrev: Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden.
Som moderator burde det simpelthen være muligt, at få nogle mere brugbare svar fra dig, Siempre. Fair nok du så efterfølgende forklarer det med, at det så lovende ud. Men det er altså ris til egen røv, når man slår større brød op end man kan bage ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men jeg medgiver gerne, at jeg anså ham for at have et enormt talent, men der er altså ikke noget odiøst i, at det så ikke efterfølgende kommer til sin fulde ret. Det er set utallige gange før.
Det er helt fair at komme med ris, men når man gør det må man også være parat til at kunne gøre det bedre. Derfor er der nok ingen problemer i denne udfordring:
Hvor er Jesé Rodríguez i sin karriere den 26. januar 2015? Er han en fast del af Real Madrid-truppen (og en afgørende spiller)? Har han fået debut på det spanske landshold? Eller er han måske at finde i en betydningsfuld klub et andet sted?
Lad os høre dit svar, så gemmer vi det i to år og laver en status. Eller var det bare ris for det bedrevidendes skyld?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Angående kampen idag var der gode momenter, men synes stadig at holdet mangler en rød tråd når vi står på modstanderens bane halvdel. Det er stadig som at meget handler om tilfældigheder. Jeg kunne godt lide Cristianos hovedstøds mål, da opspillet til dette er noget vi har manglet rigtigt meget.
Angående Sarabia, havde jeg også store forventninger til ham. Men hvad der dog er sket med ham ved jeg ikke. Men det kan være at han en dag viser noget på et senere tidspunkt når han har mere erfaring.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
"Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden."
Ved ikke om dette er en provokations svar, men det fremkommer uhøfligt for mit vedkommende.
Admin drop disse såkaldte "troll's" som vi også ser på Facebook siden, ellers synes jeg denne diskussion er ubetydelig for den fodbold mæssige del.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En anden der har imponeret mig er Rafael, han har spillet en rigtig flot sæson, og jeg ser gerne Real Madrid gå efter ham til højrebacken, hvor jeg har fået nok af Arbeloa. Jeg håber ikke Arbeloa sælges, men jeg håber han rykker tilbage til rollen som backup for en stærk højreback, og nu hvor denne ikke kan være Ramos, håber jeg man investerer i en anden spiller. Der er ikke vildt mange prospekter her, og jeg kan ikke udtale mig om Carvajal da jeg ikke har set ham spille.
Til den defensive midtbane - ved siden af Alonso - konstaterer jeg ganske subjektivt at Modric skal væk til sommer. Chelsea har vist interesse, og i den forbindelse ville det være lækkert hvis Perez ser samme lys som jeg, i Ramires. Fantastisk boks-til-boks spiller, han er stærk i nærkampe og duelspil, han er hurtig, han skyder godt, dribler godt, og er samtidig stærk defensivt. Nå ja, det skader nok heller ikke mit billede af ham at hans lækre mål på Camp Nou sendte Barca ud af Champions League.
Jeg har ikke noget tihlørsforhold til engelske hold, jeg synes blot ligaen er interessant at følge. Derfor synes jeg at jeg kan opleve de fleste kampe ganske objektivt, uden at være den mindste smule farvet. Ramires, Rafael, Chico til sommer, det kan vel næsten alt sammen finansieres med salg af Modric og Kaka og eventuelt Coentrao, og så har man lidt spending money på siden til lidt lækkerier fra aller-øverste hylde, vi skal jo også have lidt valgflæsk hvis man kender Florentino ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Jeg har nu efterhånden set en stor mængde Swansea-kampe i denne sæson, og jeg kan ikke lade være med konstant at imponeres over deres spanske CB Chico Flores. Sergio Ramos light, han ligner ham sågar en lille smule. Hans speed, placeringsevne, evne til at forudse og læse spillet, samt enorm luftstyrke har virkelig imponeret mig, jeg synes virkelig han ser spændende ud. Kanon køb af Laudrup, helt på niveau med købet af Michu hvis du spørger mig!
En anden der har imponeret mig er Rafael, han har spillet en rigtig flot sæson, og jeg ser gerne Real Madrid gå efter ham til højrebacken, hvor jeg har fået nok af Arbeloa. Jeg håber ikke Arbeloa sælges, men jeg håber han rykker tilbage til rollen som backup for en stærk højreback, og nu hvor denne ikke kan være Ramos, håber jeg man investerer i en anden spiller. Der er ikke vildt mange prospekter her, og jeg kan ikke udtale mig om Carvajal da jeg ikke har set ham spille.
Til den defensive midtbane - ved siden af Alonso - konstaterer jeg ganske subjektivt at Modric skal væk til sommer. Chelsea har vist interesse, og i den forbindelse ville det være lækkert hvis Perez ser samme lys som jeg, i Ramires. Fantastisk boks-til-boks spiller, han er stærk i nærkampe og duelspil, han er hurtig, han skyder godt, dribler godt, og er samtidig stærk defensivt. Nå ja, det skader nok heller ikke mit billede af ham at hans lækre mål på Camp Nou sendte Barca ud af Champions League.
Jeg har ikke noget tihlørsforhold til engelske hold, jeg synes blot ligaen er interessant at følge. Derfor synes jeg at jeg kan opleve de fleste kampe ganske objektivt, uden at være den mindste smule farvet. Ramires, Rafael, Chico til sommer, det kan vel næsten alt sammen finansieres med salg af Modric og Kaka og eventuelt Coentrao, og så har man lidt spending money på siden til lidt lækkerier fra aller-øverste hylde, vi skal jo også have lidt valgflæsk hvis man kender Florentino ;)
Der er tre spillere, som har været gode denne sæson (selvom der har været udfald). De hedder Ronaldo, Ramos og Khedira... Hvorfor erstatte Khedira med Ramires?
Carvajal tager HB:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Gode, ja måske. Men noget skal der ske, Real er bagud med 16 points i La Liga, du godkender måske sæsonen hidtil, på trods af det faktum?M_linding skrev: Der er tre spillere, som har været gode denne sæson (selvom der har været udfald). De hedder Ronaldo, Ramos og Khedira... Hvorfor erstatte Khedira med Ramires?
Carvajal tager HB:)
Der er intet der tyder på det bliver bedre til næste sæson, når de store spillere ikke leverer på egen hånd skal de andre træde i karakter, og jeg ser ikke Khedira som værende stærk nok til at nedbryde de rigtig stærke modstandere, og siden Mourinho som regel benytter en 3-mands-midtbane mod disse hold, kunne det tyde på at han er af samme mening.
Ramos og Ronaldo er urørlige, men jeg vil gerne undgå at se Albiol og Carvalho skøjte rundt dernede når Ramos og Pepe har pådraget sig en af de 50 karantænedage de vel tilsammen høster på en sæson, og det er her Chico er aktuel.
Mourinho har vel også vurderet Khedira som værende utilstrækkelig, siden han har investeret i Essien, Modric og Sahin, siden købet af tyskeren. Ingen af dem har dog haft nøgler nok i sit nøglebundt....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
