Sæsonen 12/13

  • kavver
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1261 af kavver
Besvaret af kavver på emne Sæsonen 12/13

JesperA skrev:

M_linding skrev: Der er tre spillere, som har været gode denne sæson (selvom der har været udfald). De hedder Ronaldo, Ramos og Khedira... Hvorfor erstatte Khedira med Ramires?

Carvajal tager HB:)

Gode, ja måske. Men noget skal der ske, Real er bagud med 16 points i La Liga, du godkender måske sæsonen hidtil, på trods af det faktum?

Der er intet der tyder på det bliver bedre til næste sæson, når de store spillere ikke leverer på egen hånd skal de andre træde i karakter, og jeg ser ikke Khedira som værende stærk nok til at nedbryde de rigtig stærke modstandere, og siden Mourinho som regel benytter en 3-mands-midtbane mod disse hold, kunne det tyde på at han er af samme mening.

Ramos og Ronaldo er urørlige, men jeg vil gerne undgå at se Albiol og Carvalho skøjte rundt dernede når Ramos og Pepe har pådraget sig en af de 50 karantænedage de vel tilsammen høster på en sæson, og det er her Chico er aktuel.

Mourinho har vel også vurderet Khedira som værende utilstrækkelig, siden han har investeret i Essien, Modric og Sahin, siden købet af tyskeren. Ingen af dem har dog haft nøgler nok i sit nøglebundt....


Men vi godkendte da allesammen sidste års rekord sæson, hvor Khedira spillede, næsten hver kamp. Og hvis du har set Reals sidste 6-7 kampe - synes jeg - at Khedira har været den klart mest stabile spiller. Har har aldrig nogen udfald. Og hvis han har, så kæmper han røven ud af bukserne. Han er en klasse spiller, og kan ikke erstattes. Tilmed er han kun 25 år.

Og til midterforsvaret, tror jeg, du glemmer vi har en franskmand på 19 år, som spiller som en på 28 år allerede. Han starter med V og rimer på larme.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1262 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Sæsonen 12/13

kavver skrev:

JesperA skrev:

M_linding skrev: Der er tre spillere, som har været gode denne sæson (selvom der har været udfald). De hedder Ronaldo, Ramos og Khedira... Hvorfor erstatte Khedira med Ramires?

Carvajal tager HB:)

Gode, ja måske. Men noget skal der ske, Real er bagud med 16 points i La Liga, du godkender måske sæsonen hidtil, på trods af det faktum?

Der er intet der tyder på det bliver bedre til næste sæson, når de store spillere ikke leverer på egen hånd skal de andre træde i karakter, og jeg ser ikke Khedira som værende stærk nok til at nedbryde de rigtig stærke modstandere, og siden Mourinho som regel benytter en 3-mands-midtbane mod disse hold, kunne det tyde på at han er af samme mening.

Ramos og Ronaldo er urørlige, men jeg vil gerne undgå at se Albiol og Carvalho skøjte rundt dernede når Ramos og Pepe har pådraget sig en af de 50 karantænedage de vel tilsammen høster på en sæson, og det er her Chico er aktuel.

Mourinho har vel også vurderet Khedira som værende utilstrækkelig, siden han har investeret i Essien, Modric og Sahin, siden købet af tyskeren. Ingen af dem har dog haft nøgler nok i sit nøglebundt....


Men vi godkendte da allesammen sidste års rekord sæson, hvor Khedira spillede, næsten hver kamp. Og hvis du har set Reals sidste 6-7 kampe - synes jeg - at Khedira har været den klart mest stabile spiller. Har har aldrig nogen udfald. Og hvis han har, så kæmper han røven ud af bukserne. Han er en klasse spiller, og kan ikke erstattes. Tilmed er han kun 25 år.

Og til midterforsvaret, tror jeg, du glemmer vi har en franskmand på 19 år, som spiller som en på 28 år allerede. Han starter med V og rimer på larme.


Jeg tvivler på, at du udtaler 'Varane' korrekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1263 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev: Nu tvivler jeg for det første på, at jeg har påstået at Pablo Sarabia var et større talent end Messi og Neymar, blandt andet fordi jeg slet ikke kendte Neymar for 3-4 år siden.

Men jeg medgiver gerne, at jeg anså ham for at have et enormt talent, men der er altså ikke noget odiøst i, at det så ikke efterfølgende kommer til sin fulde ret. Det er set utallige gange før.

Det er helt fair at komme med ris, men når man gør det må man også være parat til at kunne gøre det bedre. Derfor er der nok ingen problemer i denne udfordring:

Hvor er Jesé Rodríguez i sin karriere den 26. januar 2015? Er han en fast del af Real Madrid-truppen (og en afgørende spiller)? Har han fået debut på det spanske landshold? Eller er han måske at finde i en betydningsfuld klub et andet sted?

Lad os høre dit svar, så gemmer vi det i to år og laver en status. Eller var det bare ris for det bedrevidendes skyld?


Haha jamen fordi Madridista.dk laver en lang artikel om hvordan vi fans skal glemme alt om Messi og Neymar fordi vi har Sarabia, så skal jeg også kunne vurdere et ungdomstalent? Næææh nej det var ikke mig der skrev artiklen, så jeg kan komme med ris uden at skulle kunne bedre. Jeg skal ikke holdes til regnskab eller sættes op mod hvad Madridista.dk skriver. Jeg synes det er en besynderlig holdning at have, og jeg må indrømme at jeg blev skuffet og det bliver jeg formentlig også næste gang jeg ser Getafe spille med Pablo.

Hugol skrev: Helt ærligt kassow, lad nu vær med at føle dig så truffet hele tiden. Det er sgu da træls at skulle scrolle forbi.


Ingen beder dig logge ind og debatere. Jeg bliver personligt glad for hver gang du vender tilbage fra den spanske hovedstad, men du behøver ikke logge ind, hvis du ikke finder det underholdende :) Jeg havde en klar og retfærdig kritik af hjemmesiden, og for det vil jeg ikke rakkes ned på. Det er de små og få slag, man må tage, når man har en hjemmeside.

Edit: Men yeah Jabac jeg kan godt se hvad du mener. Jeg vil tænke over det i det næste stykke tid og forsøge at holde mine emner on topic i stedet for at det blot bliver til mudderkastning.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1264 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Morientes2012 skrev:

Jeg tvivler på, at du udtaler 'Varane' korrekt.


Haha tænkte præcis det samme :D. Jeg sad og udtalte hans navn et par gange, for bare og finde den mindste sammenligning, og googlede det endda også, men helt uden held :).

Vigtigst af alt, så forstod vi pointen :).

Kassow-Rossing skrev:

Jeg skal ikke holdes til regnskab eller sættes op mod hvad Madridista.dk skriver. Jeg synes det er en besynderlig holdning at have, og jeg må indrømme at jeg blev skuffet og det bliver jeg formentlig også næste gang jeg ser Getafe spille med Pablo.


Nu er jeg godt nok ikke Madridista.dk, og kan ikke stå til regnskab for hvad de siger, eller laver deres regler.

Men efter og have læst disse linjer, så stemmer jeg altså for, at der bliver lavet en aldersgrænse for at kunne tilmelde sig forummet.

Folk der går i 5. B burde have en seddel med hjemmefra.

Jeg er udmærket godt klar over jeg overhovedet ikke skulle blande mig, men det her er simpelthen for dumt, barnligt og komisk.
Jeg undskylder på forhånd hvis mit indlæg skuffer dig :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Morientes2012, Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1265 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13

JesperA skrev:

M_linding skrev: Der er tre spillere, som har været gode denne sæson (selvom der har været udfald). De hedder Ronaldo, Ramos og Khedira... Hvorfor erstatte Khedira med Ramires?

Carvajal tager HB:)

Gode, ja måske. Men noget skal der ske, Real er bagud med 16 points i La Liga, du godkender måske sæsonen hidtil, på trods af det faktum?

Der er intet der tyder på det bliver bedre til næste sæson, når de store spillere ikke leverer på egen hånd skal de andre træde i karakter, og jeg ser ikke Khedira som værende stærk nok til at nedbryde de rigtig stærke modstandere, og siden Mourinho som regel benytter en 3-mands-midtbane mod disse hold, kunne det tyde på at han er af samme mening.

Ramos og Ronaldo er urørlige, men jeg vil gerne undgå at se Albiol og Carvalho skøjte rundt dernede når Ramos og Pepe har pådraget sig en af de 50 karantænedage de vel tilsammen høster på en sæson, og det er her Chico er aktuel.

Mourinho har vel også vurderet Khedira som værende utilstrækkelig, siden han har investeret i Essien, Modric og Sahin, siden købet af tyskeren. Ingen af dem har dog haft nøgler nok i sit nøglebundt....


Noget skal der ske ja - der er vi enige.

Der skal laves et par spillerhandler, som alle er udskiftninger af nogle breddespiller. I startopstillingen kan Pepe og di Maria overvejes, samt at Arbeloa skal have konkurrence fra Carvajal. Målmandensposten er på skønneste vis allerede klaret.

Men det er alt sammen småting.

Det vigtigste er, at Mourinho bliver erstattet af en Real Madrid-træner, som foruden at være en god træner, også kender og respektere Real Madrid og alt ved dette indebærer.

Michael Laurdrup er blevet forfremmet til min favorit, men der er mange andre muligheder også...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved M_linding.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1266 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Jeg synes at Admin til alle tider skal fremstå moden og ideal.
"Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden."
Ved ikke om dette er en provokations svar, men det fremkommer uhøfligt for mit vedkommende.
Admin drop disse såkaldte "troll's" som vi også ser på Facebook siden, ellers synes jeg denne diskussion er ubetydelig for den fodbold mæssige del.


Jeg tilslutter mig dén holdning.

Admin bør ikke benytte sin position til at latterliggøre forummets brugere uanset, hvad de end måtte skrive.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved 10-Tallet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1267 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Jeg synes at Admin til alle tider skal fremstå moden og ideal.
"Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden."
Ved ikke om dette er en provokations svar, men det fremkommer uhøfligt for mit vedkommende.
Admin drop disse såkaldte "troll's" som vi også ser på Facebook siden, ellers synes jeg denne diskussion er ubetydelig for den fodbold mæssige del.


Dobbeltpost. Slet.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved 10-Tallet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Dionysos
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1268 af Dionysos
Besvaret af Dionysos på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Jeg synes at Admin til alle tider skal fremstå moden og ideal.
"Vi skrev sådan, fordi vi ikke besidder dine evner til at kigge ind i fremtiden."
Ved ikke om dette er en provokations svar, men det fremkommer uhøfligt for mit vedkommende.
Admin drop disse såkaldte "troll's" som vi også ser på Facebook siden, ellers synes jeg denne diskussion er ubetydelig for den fodbold mæssige del.


Bingo.

Jeg har allerede tidligere været lidt ude efter Siempre Madrid i min ellers ret korte karriere herinde. Som administrator skal Siempre Madrid dels være forums ansigt udadtil og dels være en rollemodel for alle andre brugere herinde - en som formår at holde hovedet koldt og bevare overblikket. Så nytter det altså ikke at der tys til personlige angreb og at man uddeler et 'tak' til så usagligt og offensivt indlæg som det Dios skriver her.

Siempre Madrid træffer naturligvis selv sine beslutninger og jeg kan ikke rigtigt ændre på nogle dem - men jeg forstår godt nok ikke et hak af dem, for jeg synes ærligt talt at han fremstår som alt andet end upartisk, fattet og overbliks-besiddende, og indlæg som de han skriver her, trækker under ingen omstændigheder debatten i nogen synderlig saglig retning.

Se det nu ikke dette som et personligt angreb, Siempre Madrid. Jeg er overbevist om at du er en ganske fin fyr. Tag det i stedet som en omgang konstruktiv kritik af din 'præstation', for nu at bruge et fodboldudtryk, som administrator. En konstruktiv kritik der så passende kan tages til efterretning.

I øvrigt kan Sarabia for så vidt sagtens nå at slå igennem endnu. 20 år er ingen alder. Han har i hvert tilfælde potentialet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1269 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Til dem, som har følt anledning til at kommentere mit svar til Kassow-Rossing:

Jeg har faktisk – tro det eller ej – forsøgt at lægge stilen om i forbindelse med det nye Madridista.dk, men jeg må erkende at jeg har fundet min begrænsning, når man føler sig stødt på manchetterne over et sarkastisk svar til et indlæg, som absolut intet andet formål havde end at være bedrevidende og bagklog i forhold til en nyhed, som Madridista.dk måske har bragt for 3-4 år siden, hvor vi ophøjer et dengang bragende stort talent til at have en lys fremtid.

Som jeg har nævnt før, så er det hverken første eller sidste gang, at et lysende talent ikke bliver til det, som talentet berettiger til. Det er vel nærmere reglen end undtagelsen.

Derfor var Kassow-Rossings bemærkning omsonst, grænsende til det groteske, og selvfølgelig skal jeg da som admin have lov til at svare på det.

Nu er det ikke Madridista.dk´s – eller min – opgave at stille alle tilfredse, så der er jo garanteret masser af andre Real Madrid-fora og hjemmesider, som vil passe jer bedre, hvis en sarkastisk kommentar til et fuldstændig unødvendigt indlæg, bringer jeres blod i kog.

Madridista.dk´s forum må gerne have lidt højere til loftet end det I lægger op til.

Lad dette være min sidste kommentar til den debat.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, anes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1270 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Sagen er at det ikke er 3-4 år siden, og slet ikke lægger så langt tilbage, at man kan undskylde artiklen med at man ikke kunne spå om fremtiden. Jeg er en mand, der forstår at man kan lave fejl, men når man siger at man kan glemme alt om den dobbelte vinder af titlen som verdens bedste fodboldspiller, fordi vi har en 18 årig gut løbende rundt i ungdomsrækkerne, så grænser det til det groteske og så kan man altså ikke satse på at han bliver en af de få, der slipper gennem nåleøjet. Så skal man vide sig sikker!

Hvis det ikke længere er muligt at komme med ris til siden, så sig til.
Og igen skal det bemærkes, at jeg også fik sendt en masse ros afsted mod siden i samme indlæg.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1271 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Og det kan jeg med 100% sikkerhed sige, at jeg aldrig har sagt noget om. Det må du meget gerne føre lidt bevis for, når du nu er så sikker i din sag og når det ikke er så længe siden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1272 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 12/13

10-Tallet skrev: Admin bør ikke benytte sin position til at latterliggøre forummets brugere uanset, hvad de end måtte skrive.


Inden vi maler fanden på væggen vil jeg gerne vide hvordan Siempre "benytter sin position" i denne sammenhæng? Skriver han ikke bare på forummet som alle andre brugere kan? Han har jo ikke bannet brugere, fjernet posts eller låst tråden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum