Sæsonen 12/13

13 år 4 måneder siden #1273 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Jamen Siempre det er jo ikke en slåskamp mod dig. Jeg ser ikke den artikel som om den blev skrevet af dig og som DU skal holdes til regnskab for, men artiklen tilhører Madridista.dk og dermed skal siden da også holdes "til regnskab" for denne. Jeg føler alt der kan blive sagt, er sagt.
Jeg føler at siden tog gevaldigt fejl, og du føler, at jeg er flabet når jeg skriver sådan. Skal vi komme videre?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1274 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Flabet og flabet, det er måske så meget sagt, men jeg føler mig da en lille smule provokeret af, at siden skal stilles til ansvar for en to-tre år gammel spådom, som ikke gik i opfyldelse. Husk Storm Ps ord!

Hvis vi skal følge din holdning, så kan vi ikke tillade os at lave en artikel om, at Jesé Rodríguez er en særdeles lovende spiller med en stor fremtid foran sig, fordi vi om to-tre år må erkende, at han har svært ved at komme på holdet i Osasuna? Tak for kaffe, siger jeg bare.

Jeg har fået vores web-ansvarlige til at finde de tre artikler, som Madridista.dk har skrevet om Sarabia og så lægger jeg dem her i denne tråd.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1275 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev: Hvis vi skal følge din holdning, så kan vi ikke tillade os at lave en artikel om, at Jesé Rodríguez er en særdeles lovende spiller med en stor fremtid foran sig, fordi vi om to-tre år må erkende, at han har svært ved at komme på holdet i Osasuna? Tak for kaffe, siger jeg bare.


Jo selvfølgelig må I det, men hvis der i artiklen står at vi skal glemme alt om Messi, fordi vi har Jesé, så skal man fandme have styr på sine spådomme :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1276 af anes
Besvaret af anes på emne Sæsonen 12/13
...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved anes.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1277 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Det er ikke verdens undergang, at madridista ikke fik ret i deres spådom. Vi læsere kan dog bruge den erfaring fremadrettet. Næste gang der publiceres en artikel om 'The Next Big Thing', kan man vælge at forholde sig kritisk til indholdet.

Denne episode skal selvfølgelig ikke stoppe madridista fra at skrive om talenterne der løber rundt i Madrid. De skal bare være opmærksom på deres troværdighed. Der skal ikke komme mange andre af disse 'spådomme' før det fremstår utroværdigt.


@Kassow-Rossing
Denne sætning fortæller mig, at der er muligheder for dig i fremtiden:

Er det ikke længere muligt at ytre sig og komme med noget ris til siden uden at man bliver svinet til?


Det er betryggende at vide, at du faktisk kan skelne mellem rigtig og forkert ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1278 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13
Jeg har hørt noget snak om at Ronaldo ikke skulle være med i morgen? Dette er bare et fjollet rygte, right?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1279 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 12/13
Jeg er 100% sikker på han er med. Han deltog også i træningen. Det jeg ikke ved er hvorvidt han er i karantænefare.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1280 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 12/13
Jeg forstår ikke, hvordan man kan kører den så langt ud.

Det så godt ud for Sarabia, ligesom det har gjort for andre før ham, og at man så kører den lidt bombastisk ud, det er egentlig fint nok for mig. Det er naivt, at tro på spådomme, uanset om det kommer herfra, bold.dk, goal.com eller barcelona.dk, og hvis man er skuffet, så ligger den kun et sted.

Freddy Adu blev fremført som en fremtidens storspiller, men det er ikke nemt at spå om unge spillere, for de udvikler sig ikke med samme fart hele vejen igennem deres karriere, og nogle går endda tilbage. Sarabias niveau for Castilla svarer vel til det niveau han i øjeblikket spiller på.

@Storken
Det er ikke specifikt denne side, som man skal være kritisk overfor, men alle sider der udråber "den næste...".

@Siempre
Jeg så ikke samme.. utilfredshed, fra Kassows første indlæg, som du åbenbart gjorde. Det hele virker lidt som en storm i et glas vand.

tl;dr
Det er fedt med nogle, som skriver passioneret om det, om ikke andet så lærer man de andre spillere i la liga bedre at kende, og hvis man står med det største talent på Fabrikken, så må håbet gerne være stort, og det må gerne fremgå af teksten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1281 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Det jeg ikke ved er hvorvidt han er i karantænefare.


Skulle han få et gult kort på onsdag, vil han ikke kunne være med i returen. Skulle han få gult kort i returen, vil han ikke kunne være med i en eventuel finale.

Årsagen:
Han har allerede fået to gule kort i Copa del Rey mod henholdsvis Celta Vigo og Valencia. Det tredje gule kort giver automatisk karantæne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1282 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 12/13
Verdammt noch mal! Det er ikke godt, Cristiano har haft nogle defensive udfald her på det sidste. Men mon ikke han har styr på det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1283 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Cristiano har haft nogle defensive udfald her på det sidste. Men mon ikke han har styr på det?


Det er svært at sige. Det kommer nok an på om man ser glasset som halv fyldt eller halv tomt.
Ronaldo har i de seneste 11 kampe fået 7 gule kort. Han har dog kun fået 1 gult kort i de sidste 4 kampe.

El Clasico er dog nogle intense opgør uanset hvad statistikken siger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1284 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

CristianoRonaldo skrev: Verdammt noch mal! Det er ikke godt, Cristiano har haft nogle defensive udfald her på det sidste. Men mon ikke han har styr på det?


Ronaldo har tydeligt været frustreret og har nemt ved at blive irriteret på banen når dommeren dømmer mod hans vej. Også forståeligt da Cristiano tit bliver bortdømt. Han har fået mange hensynsløse tacklinger og har tit gået blødende for banen.
Da vi mødte Valencia fik han også en grim tackling der sagtens kunne ha resulteret i minimum et rødt kort til Tino Costa. Der blev blot dømt frispark. Så jo, det er svært at være Cristiano for tiden, fordi han ikke har samme beskyttelse som Messi, når Messi får disse tacklinger ind på sig.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum