Sæsonen 12/13
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Vi har fået adgang til samtlige nyheder, som er skrevet på Madridista.dk gennem tiderne og jeg har foretaget en søgning på ”Sarabia” og jeg kan naturligvis have overset noget, men jeg har ikke kunnet finde noget som helst, som så meget som antyder at Madridista.dk skulle have skrevet, at Sarabia var på vej til at overhale Neymar og Messi.
I kan jo selv prøve at søge på Sarabia og se, om I har større held. I finder linket her:
madridista.dk/arkiv.php
Det nærmeste, jeg kommer det, er en nyhed fra den 30.06.11, hvor vi refererer til en Marca-nyhed, som beskriver en skuffelse i Valdebebas, men her er det ikke Sarabia, der henvises til, men derimod Jesé Rodríguez. Af nyheden fremgår det dog tydeligt, at nedenstående påstand er holdningen hos de Canterano-ansvarlige i Real Madrid og ikke som sådan Madridista.dk´s holdning. I får hele nyheden her:
Skuffelse i Valdebebas – 2011-06-30
Ifølge spanske Marca stiger utilfredsheden i Ciudad Deportiva de Valdebebas, hvor man ikke forstår at der ikke er plads til klubbens egne spillere i førsteholds-truppen.
Utilfredsheden har fået ekstra næring efter købet af 18-årige Raphaël Varane, som kommer som et stort set ukendt navn direkte ind i førsteholds-truppen i stedet for eksempelvis 24-årige David Mateos, som ellers var blevet lovet en plads i truppen til den kommende sæson efter sin udlejning til AEK Athen.
Det samme gør sig gældende med 21-årige Nacho, som nåede at få et par lovende optrædender på førsteholdet og fik ros af José Mourinho.
Udsigten til, at Real Madrid henter 19-årige Neymar for 45 mill. € får dog en unavngiven ansat i Valdebebas til at ryste opgivende på hovedet og han siger til Marca:
- Hvis Jesé Rodríguez (gigant-talent på Juvenil A-holdet) havde været brasilianer, så havde han været fast mand hos Santos og en stjerne....Han kan være lige så god eller bedre end Neymar, men som det er her, er der ingen som tror på ham.
Flere af Real Madrids allerstørste talenter rygtes denne sommer væk på enten lejekontrakter eller salg med tilbagekøbs-klausuler. Det drejer sig om spillere som Pablo Sarabia, Juan Carlos, Juanfran og Fran Rico i første omgang, mens det rygtes at Álvaro Morata er tæt på en forlængelse og bliver i klubben.
Der er vist ikke mere at sige…….
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1. Uha uha uha Carvalho! Han skal simpelthen ikke spille i sådan nogle kampe længere. Jeg er hunderæd for et rødt kort eller endnu et kiks...
2. Varane er fantastisk. Rolig, sikker og hurtig. Fremragende Classico debut indtil videre. Den indstilling skal man have.
Hurtigt spørgsmål: Er der andre i karantænefare end Cristiano?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
Synd at vi igen-igen ikke er specielt skarpe. Det er efterhånden blevet en uvane i disse opgør. Men godt indstilling og fight.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
De får et ærgeligt mål, men vi får fortjent udlignet og jeg er meget fortrøstningsfuld inden returkampen - vi plejer jo at spille godt på Camp Nou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Efter min mening havde Varane også været Man of the Match for Real Madrid, hvis han ikke havde scoret målet. Han var outstanding. Kan vi snart få Pepe solgt? ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu kan du ikke finde artiklen og du fastholder stadig, at den stod med præcis de ord, hvor Madridista.dk gør ham til en større spiller end Messi og Neymar!
Du tror ikke, at det er dig, der er noget i vejen med?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kheldar
- Gæst
-
Jeg har benyttet Google til at søge efter nyheden, samt været på diverse andre Madrid relaterede sider (han kunne jo huske forkert, og at det var skrevet andetsteds), og brugt deres søgefunktion. Jeg kan ikke umiddelbart finde en artikel, eller sågar en kommentar på et debatforum, der antyder det Kassow påstår er skrevet her på siden. Det eneste jeg kan finde der har relevans, er rent faktisk denne tråd, og så et indlæg fra Kassow selv for knap 4 månder siden, hvor han ligeledes henviser til den artikel. (w.madridista.dk/index.php/forum/debat/43-castilla?start=120)
Så umiddelbart vil jeg mene, at Kassow er gal på den her, og at Siempre nok har en god sag. Såfremt du er sikker i din sag Kassow, så vil jeg gerne se artiklen, da jeg i hvert fald ikke har kunnet finde den. Kunne det tænkes, at det var en "Madridista.dk mener..", for i så fald må det vel stå for skribentens egen regning? Nu ved jeg ikke om de også allesammen ligger som artikler Siempre, hvis det er tilfældet, så holder denne tanke selvfølgelig heller ikke vand.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Er der en der kan fortælle lidt om den nye brasilianske spiller i Real Madrid? Hvem skal han spille i stedet for, er han købt som gardering eller til start 11, tror I han bliver købt til sommer?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Siempre Madrid skrev: Du tror ikke, at det er dig, der er noget i vejen med?
...
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Casemiro er købt til Real Madrid Castilla og jeg forestiller mig, at man køber ham til sommer, hvis han gør det godt og hvis Real Madrid Castilla vel at mærke bliver i Liga Adelante.
Personligt er jeg lidt overrasket over, at man henter en midtbanespiller, når Alberto Toril har skreget på forsvarsspillere, men man kan så håbe, at Casemiro er så målfarlig, at det vil kompensere for de mål, som man uværgerligt vil lukke ind.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Saa kan det vaere at han husker forkert ? Kassow det var mig og ikke madridista.dk
For fanden da Kassow. Kan du ikke bare moede op til et fanklub arrangement og praesentere den gode side af dig selv!
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
