Sæsonen 12/13

13 år 4 måneder siden #1285 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Så er der nyt i Kassow-Rossing-Gate:

Vi har fået adgang til samtlige nyheder, som er skrevet på Madridista.dk gennem tiderne og jeg har foretaget en søgning på ”Sarabia” og jeg kan naturligvis have overset noget, men jeg har ikke kunnet finde noget som helst, som så meget som antyder at Madridista.dk skulle have skrevet, at Sarabia var på vej til at overhale Neymar og Messi.

I kan jo selv prøve at søge på Sarabia og se, om I har større held. I finder linket her:

madridista.dk/arkiv.php

Det nærmeste, jeg kommer det, er en nyhed fra den 30.06.11, hvor vi refererer til en Marca-nyhed, som beskriver en skuffelse i Valdebebas, men her er det ikke Sarabia, der henvises til, men derimod Jesé Rodríguez. Af nyheden fremgår det dog tydeligt, at nedenstående påstand er holdningen hos de Canterano-ansvarlige i Real Madrid og ikke som sådan Madridista.dk´s holdning. I får hele nyheden her:


Skuffelse i Valdebebas – 2011-06-30

Ifølge spanske Marca stiger utilfredsheden i Ciudad Deportiva de Valdebebas, hvor man ikke forstår at der ikke er plads til klubbens egne spillere i førsteholds-truppen.

Utilfredsheden har fået ekstra næring efter købet af 18-årige Raphaël Varane, som kommer som et stort set ukendt navn direkte ind i førsteholds-truppen i stedet for eksempelvis 24-årige David Mateos, som ellers var blevet lovet en plads i truppen til den kommende sæson efter sin udlejning til AEK Athen.

Det samme gør sig gældende med 21-årige Nacho, som nåede at få et par lovende optrædender på førsteholdet og fik ros af José Mourinho.

Udsigten til, at Real Madrid henter 19-årige Neymar for 45 mill. € får dog en unavngiven ansat i Valdebebas til at ryste opgivende på hovedet og han siger til Marca:

- Hvis Jesé Rodríguez (gigant-talent på Juvenil A-holdet) havde været brasilianer, så havde han været fast mand hos Santos og en stjerne....Han kan være lige så god eller bedre end Neymar, men som det er her, er der ingen som tror på ham.

Flere af Real Madrids allerstørste talenter rygtes denne sommer væk på enten lejekontrakter eller salg med tilbagekøbs-klausuler. Det drejer sig om spillere som Pablo Sarabia, Juan Carlos, Juanfran og Fran Rico i første omgang, mens det rygtes at Álvaro Morata er tæt på en forlængelse og bliver i klubben.


Der er vist ikke mere at sige…….

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Administrationen. Begrundelse: Tegnsæt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1286 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Jeg går sjældent ind og skriver i halvlegen af en kamp, men skal lige ud med 2 ting:

1. Uha uha uha Carvalho! Han skal simpelthen ikke spille i sådan nogle kampe længere. Jeg er hunderæd for et rødt kort eller endnu et kiks...

2. Varane er fantastisk. Rolig, sikker og hurtig. Fremragende Classico debut indtil videre. Den indstilling skal man have.

Hurtigt spørgsmål: Er der andre i karantænefare end Cristiano?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1287 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 12/13
Shiiit Carvalho er ringe. Og Varane er klart fremtidens mand. Men det vidste vi jo godt.

Synd at vi igen-igen ikke er specielt skarpe. Det er efterhånden blevet en uvane i disse opgør. Men godt indstilling og fight.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1288 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Sæsonen 12/13
Jeg kommer i bukserne når jeg ser Varane spille sådan en gudekamp - hold kæft hvor er han god!!

De får et ærgeligt mål, men vi får fortjent udlignet og jeg er meget fortrøstningsfuld inden returkampen - vi plejer jo at spille godt på Camp Nou!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1289 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 12/13
Bare lige en rettelse til siden :) Kampen mod Granada spilles d. 02/02/2013, i følge den officielle side.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1290 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Det er ærgerligt at artiklen ikke kan findes, men den blev skrevet og postet her på siden, selvom I ikke kan finde den nu. Ja jeg tror også alt hvad der kunne siges i den sag, er blevet sagt. Jeg må blot forholde mig kritisk til artiklerne fra nu af. Og ja mit indlæg blev taget som storm i et glas vand.

Efter min mening havde Varane også været Man of the Match for Real Madrid, hvis han ikke havde scoret målet. Han var outstanding. Kan vi snart få Pepe solgt? ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1291 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Du stopper bare ikke. Du kan lave søgningen på Sarabias navn og så kommer der en laaang liste af nyheder, hvor hans navn er nævnt.

Nu kan du ikke finde artiklen og du fastholder stadig, at den stod med præcis de ord, hvor Madridista.dk gør ham til en større spiller end Messi og Neymar!

Du tror ikke, at det er dig, der er noget i vejen med?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kheldar
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1292 af Kheldar
Besvaret af Kheldar på emne Sæsonen 12/13
Mht. den artikel Kassow omtaler, så besluttede jeg mig for at søge lidt rundt efter det han påstår er skrevet. Nu mener jeg selv, at jeg har læst langt de fleste nyheder fra Madridista de sidste par år, og jeg mindes ikke den artikel, og har ikke læst nogen andre steder at han skulle være så stort et talent. Er der overhovedet andre end Kassow der kan mindes den artikel?!

Jeg har benyttet Google til at søge efter nyheden, samt været på diverse andre Madrid relaterede sider (han kunne jo huske forkert, og at det var skrevet andetsteds), og brugt deres søgefunktion. Jeg kan ikke umiddelbart finde en artikel, eller sågar en kommentar på et debatforum, der antyder det Kassow påstår er skrevet her på siden. Det eneste jeg kan finde der har relevans, er rent faktisk denne tråd, og så et indlæg fra Kassow selv for knap 4 månder siden, hvor han ligeledes henviser til den artikel. (w.madridista.dk/index.php/forum/debat/43-castilla?start=120)

Så umiddelbart vil jeg mene, at Kassow er gal på den her, og at Siempre nok har en god sag. Såfremt du er sikker i din sag Kassow, så vil jeg gerne se artiklen, da jeg i hvert fald ikke har kunnet finde den. Kunne det tænkes, at det var en "Madridista.dk mener..", for i så fald må det vel stå for skribentens egen regning? Nu ved jeg ikke om de også allesammen ligger som artikler Siempre, hvis det er tilfældet, så holder denne tanke selvfølgelig heller ikke vand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1293 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Det kan ikke være mit ansvar at finde artiklen på jeres side. Hvis I har slettet den, er det for egen regning. Artiklen blev skrevet, postet og læst. Jeg kan huske ordene brændte sig ind "Glem alt om Messi og Neymar, vi har Sarabia" og så gik artiklen ellers i gang med at forklare at han var fremtidens mand. Det er efterhånden kommet derud, hvor jeg er ligeglad med om I tror på mig, men bare fordi I har en dårlig hukommelse og siden har slettet sine tidligere artikler, betyder det ikke at den ikke blev postet her på siden og at jeg ikke kan huske artiklen. Og nej jeg besøger ikke andre hjemmesider. Nogle gange tager jeg et kig forbi bold.dk men det er mere for underholdningsværdiens skyld. Når det kommer til fodbold er der kun to sider for mig og de er begge officielle Real Madrid hjemmesider.

Er der en der kan fortælle lidt om den nye brasilianske spiller i Real Madrid? Hvem skal han spille i stedet for, er han købt som gardering eller til start 11, tror I han bliver købt til sommer?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1294 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev: Du tror ikke, at det er dig, der er noget i vejen med?


...

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1295 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Vi sletter ikke artikler, som er lagt op på siden, men lad os parkere den her, for du har din påstand og jeg har min påstand og de fleste brugere herinde vil nok vide, hvad der er mest troværdigt.

Casemiro er købt til Real Madrid Castilla og jeg forestiller mig, at man køber ham til sommer, hvis han gør det godt og hvis Real Madrid Castilla vel at mærke bliver i Liga Adelante.

Personligt er jeg lidt overrasket over, at man henter en midtbanespiller, når Alberto Toril har skreget på forsvarsspillere, men man kan så håbe, at Casemiro er så målfarlig, at det vil kompensere for de mål, som man uværgerligt vil lukke ind.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1296 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Tror i ikke bare at det er en af mine udtalelser a la "Drenthe slaar Robinho af" som Kassow referere til ?
Saa kan det vaere at han husker forkert ? Kassow det var mig og ikke madridista.dk

For fanden da Kassow. Kan du ikke bare moede op til et fanklub arrangement og praesentere den gode side af dig selv!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum