Sæsonen 12/13

13 år 6 måneder siden #1297 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæsonen 12/13
Hvorfor bliver mit emne hele tiden slettet????

Har 3 gange oprettet nyt emne omkring ny indkøbet Casemiro, men dette bliver slettet hele tiden? Enlighten me pls

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #1298 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Zizou21

www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...-husregler-for-forum

Punkt 7.

Det er ikke nødvendigt at oprette en tråd til hver enkelt indkøb eller salg, derfor blev den slettet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 6 måneder siden #1299 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæsonen 12/13
Er hermed flyttet til Castilla tråden!

Hala

13 år 6 måneder siden #1300 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Tror i ikke bare at det er en af mine udtalelser a la "Drenthe slaar Robinho af" som Kassow referere til ?
Saa kan det vaere at han husker forkert ? Kassow det var mig og ikke madridista.dk

For fanden da Kassow. Kan du ikke bare moede op til et fanklub arrangement og praesentere den gode side af dig selv!

Jo det kunne være at jeg skulle gøre det :) Jeg elsker at se Real Madrid kampe med andre fans!! Jeg har dog hørt at det oftest er i Jylland. Jeg har været til et enkelt arrangement i København (4-1 kampen mod Barcelona med El Pasillo og Samuel Eto'o der udeblev)
Indlægget læste jeg her på siden og det var en artikel. Det kan måske have været en Madridista.dk mener. Det skal ikke kunne siges. Jeg er ikke i tvivl og jeg er selvfølgelig ked af at de få andre, der har deltaget i debatten her, ikke kan huske indlægget, men hvad skal en almindelig gut som mig gøre ved sådan noget? Jeg kan da ikke finde en artikel frem som stifterne af siden ikke engang kan finde frem.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 6 måneder siden #1301 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Ska vi saa ik bare vende tilbage til emnet. Selvf bliver da kastet nogle bemarkninger fra madridista afsted hvilket kan vaere forkert, men vi tager jo alle fejl.

Jeg kunne godt taenke mig at diskutere mere om folk tror vi har en chance uden marcelo, samt to meget uskarpe angribere til at vinde copa del rey el chl. Jeg saa dig ik, var der selv dengang

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

13 år 6 måneder siden #1302 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Ligaen er tabt medmindre Barcelona løber ind i nogle alvorlige skader og løber ind i deres første voldsomme formdyk i mange år.

Copa del Rey er der 30 % chance for at vinde, som jeg ser det. Barcelona står bedst til at gå videre, men Real Madrid er Real Madrid og spillede en fin kamp med så mange skader + karantæner. Jeg tror ikke man har brug for Marcelo til at vinde Copa del Rey.

Champions League kan ikke vindes uden Marcelo, som jeg ser det. Han er for vigtig fordi han gør Ronaldo farligere og over mange kampe (Forhåbentlig syv kampe) mod nogle af de bedste klubber i verden, kan marginalerne gøre forskellen. Der er langt mellem snapsene for vores portugisiske back, der ellers holder et udemærket bundniveau og et udemærket topniveau synes jeg.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 6 måneder siden #1303 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
The Special one, er røget ned som nummer 34 på min rangliste over The Special ones.

Vi spillede en fantastisk kamp mod Barcelona i onsdags, og det er positivt at spillerne stadig kan hive sig op til disse kampe. For det er faktisk det eneste våben vi har udover kontra, nemlig vilje og det kendskab spillerne har til fodbold. For lige pt. mener jeg at Mourinho har så minimal indflydelse på hvordan kampene udvikler sig. Han agerer slet ikke i forhold til kampens udvikling eller op til kampen. Derfor så er det naturligt at vi mister points i ligaen, for spillerne kan selvfølgelig ikke spille på det høje niveau hele tiden. Dog skulle vi ha svært ved at hive os op til de store kampe der mangler i CHL og pokalen, så har vi stor chance for at tabe det hele på gulvet. For vi kommer nemlig op imod modstandere der er flere længder foran os, på det spillemæssige plan, hold mæssige plan, og på det taktiske plan.

Mourinho skal fyres skulle han ryge ud af CHL eller tabe i finalen. Det er den dårligste sæson Real Madrid har præsteret i årevis. Skulle Real Madrid vinde CHL så håber jeg stadig at Real Madrid skiller sig af med Mou. Jo tidligere jo bedre, selvom jeg håber vi vinder selvf. Mourinho har sat Real Madrid ind i en ond ond cirkel sammen med Florentino Perez, der minder meget om den vi var i, tilbage i 2004-2005 og et par år frem.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1304 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Sæsonen 12/13
Ligaen er tabt ja, men tror sagtens vi kan gå videre i CDR, hvis vi lukker Messi ligeså godt ned som i første kamp, og vi selføgelig er lidt skarper foran mål. Tror på en 1-2 sejr på Camp Nou. Den første kamp mod Barca var god, alle gjorde et godt stykke arbejde, begge hold kunne sagtens havde vundet, med de chancer der opstod.

Træls at vi allrede tabte vores første kamp i 2013, det har lige gået så godt, også sker det her....

13 år 6 måneder siden #1305 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæsonen 12/13
Xabi Alonso og Varane misser deres kampe for landsholdet med skader... På mange måder en sæson man bare vil glemme.

13 år 6 måneder siden #1306 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Hvor er det bare langt ude vi ikke vinder igår når Barca igen taber point. Fandme taget 5 point på 2 kampe mod Barca og fået forspringet ned på 13 hvis bare taberne havde vundet mod Granada. Flovt og pinligt.

• Los Campeones
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #1307 af Los Campeones
Besvaret af Los Campeones på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev: Hvor er det bare langt ude vi ikke vinder igår når Barca igen taber point. Fandme taget 5 point på 2 kampe mod Barca og fået forspringet ned på 13 hvis bare taberne havde vundet mod Granada. Flovt og pinligt.

Tag dog og klap gællerne i, mester.
1) du omtaler holdet som "vi", hvorefter du i næste sætning kalder dem for tabere - kan du se hvad du har gjort galt der?
2) hvis ikke du kan lide Real Madrid - i godt og ondt - så tag og hold med et andet hold - jeg er sikker på, at hverken dette forum eller Real Madrid kommer til at savne dig.
3) Real Madrid skylder dig ingenting, hvorfor de med al mulig grund kan vælge at tabe med 5 til Granada uden, at du nødvendigvis behøver at hidse dig så meget op, hver evig eneste gang tingene begynder at gå skævt. Igen - du er mere end velkommen til at skifte hold - ingen vil forsøge at holde dig tilbage.

Generelt kan jeg sagtens forstå, at man har brug for at komme af med noget galde efter en omgang møgfodbold, men klubben har fortjent bedre, visse spillere har fortjent bedre og sidst men ikke mindst madridista.dk har fortjent bedre.
Konstruktivt feedback/kritik er altid velkommen, så længe det er konstruktivt og giver grundlag til en diskussion eller debat. At begynde at hidse sig sådan op, fordi man ikke kan gå i skole næste dag for at fortælle sine "homies" hvor "voldblæret" Ronaldo var i går, da han endnu gang scorede hattrick og Real vandt med 8, og dermed føle sig som "king of the hill" for andres regning, er simpelthen ikke!
Stram nu op.

Læs Dios' indlæg, hvis du vil se, hvordan konstant kritik leveres på en konstruktiv måde (som regel ;).)

13 år 6 måneder siden #1308 af Madridista hasta la muerte
Fuck alle i ledelsen. Fuck alle i trænerstaben. Fuck alle førsteholdsspillerne. Fuck alle andetsholdsspillerne. Fuck alle ungdomsspillerne. Fuck alle madridistas. Fuck alle spaniere. Fuck alle portugisere. Justin Bieber hasta la muerte.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Madridista hasta la muerte.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum