Sæsonen 12/13
Los Campeones skrev:
asp3200 skrev: Hvor er det bare langt ude vi ikke vinder igår når Barca igen taber point. Fandme taget 5 point på 2 kampe mod Barca og fået forspringet ned på 13 hvis bare taberne havde vundet mod Granada. Flovt og pinligt.
Tag dog og klap gællerne i, mester.
1) du omtaler holdet som "vi", hvorefter du i næste sætning kalder dem for tabere - kan du se hvad du har gjort galt der?
2) hvis ikke du kan lide Real Madrid - i godt og ondt - så tag og hold med et andet hold - jeg er sikker på, at hverken dette forum eller Real Madrid kommer til at savne dig.
3) Real Madrid skylder dig ingenting, hvorfor de med al mulig grund kan vælge at tabe med 5 til Granada uden, at du nødvendigvis behøver at hidse dig så meget op, hver evig eneste gang tingene begynder at gå skævt. Igen - du er mere end velkommen til at skifte hold - ingen vil forsøge at holde dig tilbage.
Generelt kan jeg sagtens forstå, at man har brug for at komme af med noget galde efter en omgang møgfodbold, men klubben har fortjent bedre, visse spillere har fortjent bedre og sidst men ikke mindst madridista.dk har fortjent bedre.
Konstruktivt feedback/kritik er altid velkommen, så længe det er konstruktivt og giver grundlag til en diskussion eller debat. At begynde at hidse sig sådan op, fordi man ikke kan gå i skole næste dag for at fortælle sine "homies" hvor "voldblæret" Ronaldo var i går, da han endnu gang scorede hattrick og Real vandt med 8, og dermed føle sig som "king of the hill" for andres regning, er simpelthen ikke!
Stram nu op.
Læs Dios' indlæg, hvis du vil se, hvordan konstant kritik leveres på en konstruktiv måde (som regel ;).)
Åhh thi nu stille klovn, du kan ikke selv se at 5 point havde været hjemme hvis de ikke havde dummet sig. Drop det med VI og din forklaring af mit indlæg, må selv bestemme om jeg synes det er formuleret korrekt. Pinligt du slutter af med skole snak når du ingen anelse har om alder eller lign. Stram selv op fjols.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvem husker ikke Real Madrids syv år uden nogen som helst succes i Champions League; de seneste to år er det immervæk blevet til et par semifinalespladser. Hvem husker ikke, at Real Madrid for blot ni år siden, ja det er en del sæsoner sider, endte som fire i ligaen. Hvem husker ikke alle de forbandende rokader på trænerposten de seneste ti år..... fælles for alt dette er, at Real Madrid, verdens mægtigste fodboldklub, har overvundet alle disse elendigheder, spillet sig ind i hjertet på dig, beriget dig med en masse smuk og indlevelsesrig fodbold. Høstet flere store triumfer; la Decíma mangler.
Jeg er virkelig målløs over at læse så mange intetsigende indlæg, hvor Real Madrid - det hold I støtter - bliver tilsvinet. Det er virkelig krampagtig læsning. Jeg har tilkendegivet, at de hvide engle ikke har spillet godt i indeværende sæson, men jeg synes stadigvæk, at man som fan skal huske på, hvilke oplevelser dette mandskab egentlig har givet os gennem tiderne; dette er især henvendt til de ældre brugere herinde.
Husk denne tekst: No soló soy perfecto, soy madridista también. I må hjertens gerne forkaste al dette og kalde mig kvalmende at høre på i denne hårde tid, men har man fulgt Real Madrid tilstrækkeligt, er denne spillemæssige krise vand ved siden af fortidens sorte stunder - og jeg har blot skitseret lidt af dem holdet har haft i dette årtusind.
Jeg er stolt over at være Real Madrid-fan, og er måske mere fan end nogensinde før, når det går holdet dårligt. Det er forhelvede NU, at ens sande identitet kommer frem! Er man fan, er man også fan og støtter holdet, når det går mindre godt. Bum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Granada-kampen var blot endnu en skuffelse i La Liga. Dét nederlag kan ikke sætte mit urin i kog. Barcelonas pointtab ændre ikke på denne holdning. Ligaen er umulig at vinde. Jeg vælger at sætte min lid til, at Real Madrid kan abstrahere fra den spillemæssige krise i ligaen og transformere sig til en helt anden enhed, når holdet spiller returkampen i CDR imod Barcelona, ligesom Champions League-kampene imod Manchester United også kræver en helt anden identitet og styrke. Jeg er sikker på, at Real Madrid vil gøre alt for at vinde disse kampe. De har immervæk også en selvbevidsthed at spille for, ligesom jeg formoder, at vores krav - os bag tv-skærmene, os med Real Madrid-trøjen på hver dag, os der postere penge i merchandise, osv. - er nogle de ønsker at efterkomme.
Hvem husker ikke Real Madrids syv år uden nogen som helst succes i Champions League; de seneste to år er det immervæk blevet til et par semifinalespladser. Hvem husker ikke, at Real Madrid for blot ni år siden, ja det er en del sæsoner sider, endte som fire i ligaen. Hvem husker ikke alle de forbandende rokader på trænerposten de seneste ti år..... fælles for alt dette er, at Real Madrid, verdens mægtigste fodboldklub, har overvundet alle disse elendigheder, spillet sig ind i hjertet på dig, beriget dig med en masse smuk og indlevelsesrig fodbold. Høstet flere store triumfer; la Decíma mangler.
Jeg er virkelig målløs over at læse så mange intetsigende indlæg, hvor Real Madrid - det hold I støtter - bliver tilsvinet. Det er virkelig krampagtig læsning. Jeg har tilkendegivet, at de hvide engle ikke har spillet godt i indeværende sæson, men jeg synes stadigvæk, at man som fan skal huske på, hvilke oplevelser dette mandskab egentlig har givet os gennem tiderne; dette er især henvendt til de ældre brugere herinde.
Husk denne tekst: No soló soy perfecto, soy madridista también. I må hjertens gerne forkaste al dette og kalde mig kvalmende at høre på i denne hårde tid, men har man fulgt Real Madrid tilstrækkeligt, er denne spillemæssige krise vand ved siden af fortidens sorte stunder - og jeg har blot skitseret lidt af dem holdet har haft i dette årtusind.
Jeg er stolt over at være Real Madrid-fan, og er måske mere fan end nogensinde før, når det går holdet dårligt. Det er forhelvede NU, at ens sande identitet kommer frem! Er man fan, er man også fan og støtter holdet, når det går mindre godt. Bum!
Du har ret. Men forstår stadig ikke de taber og ikke kan sætte sig op mod hold som intet kan. Hvis de ikke vinder CHL så har det været den værste sæson for mit vedkomne. Måske nogensinde og så skal Mourinho ud asap også hvis vi taber mod man u 1 time efter nederlag hvis det sker og procenterne er sku høje for det, så skal det ud fra Perez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg bliver mere og mere nervøs for United kampene......... Men tror selvfølgelig på den =)
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I den førstnævnte er vi ikke stødt på den sidste negative overraskelse, for der vil komme flere mærkværdige pointtab, men de præstationer skal man passe på ikke at kanalisere over i den anden sæson, hvor man spiller Copa og CL, for her vil være en ganske anden gejst, vilje og nærvær.
Så at man ikke kan slå Granada er ikke ensbetydende med, at opgørene mod Manchester United og Barcelona er blevet sværere. Tværtimod.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er helt fint at have en mening, men at vurdere min moralske svale som værende "kramme-snak", er virkelig dumdristigt. Du har øjensynligt misset hele pointen! Real Madrid har aldrig fejlet i mine øjne, da de altid har overvundet deres vanskeligheder og kommet stærkere tilbage.
Genstridigheder - negative superlativer i omklædningsrummet - har bragt Real Madrid i en situation, hvor der ikke eksisterer megen kammeratskab i truppen, hvilket personificeres i spillet på banen. Så forklar mig én ting: Hvad løser sure miner, tilsvininger og meget mere i den negative ende af skalaen? Jeg kan kun én forklaring. De brugere, som benytter sig af denne abelignende retorik, må have noget overskydende testosteron, som kun kan komme ud af systemet ved at kaste med spredehagl. Det kan da ikke passe, at man kan være så kort for hovedet blot, og jeg mener BLOT, fordi denne sæson ikke er tilsvarende sidste.
Den åbenlyse arrogance, du praktiserer i dit mystiske indlæg, er netop det der gør, at Real Madrid befinder sig en mindre favorabel position i ligaen. Det er svært at vinde ligaen, men sværere at genvinde den. Det har Real Madrid måtte sande. De har gentagende gange undervurderet mindre modstandere og taget de tre point for givet. Der er masser af vindermentalitet, den vindermentalitet så du imod Barcelona og du vil igen se den imod Manchester United.
Lad mig forklare det anderledes til dig. Jeg er ikke mere fan nu, men heller ikke mindre, ligesom 80 % af brugerne herinde virker til at være, når der er lidt ugler i mosen. Jeg står ved og er præcis en lige så stolt Real Madrid-fan i dag, som i sidste sæson. Den hvide trøje bliver båret med største tilfredshed!
Edit: Du vil vist gerne have syn for sagen. Jeg kan sagtens være en frustreret Real Madrids-fan, og se sent som i kampen imod Barcelona, postede jeg dette på FB:
"Carvalho: Skrid nu bare med dig. Du er ved at anlægge munkefrisure, ergo, du er for gammel til at spille fodbold, og det kan tilmed ses! Callejón: Hvad i alverden foretager du dig egentlig? Du kan løbe, og det er flot, men uden nogen form for boldføling og næse for mål, når modstanderen ikke er Ajax, kan du kun bruges til at hente vand - middelmådige Cartoon-lignende spanier!"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Men man skal også holde sig for øje, at Real Madrid i øjeblikket har gang i to sæsoner: En i Liga BBVA og en i Copa del Rey/Champions League.
I den førstnævnte er vi ikke stødt på den sidste negative overraskelse, for der vil komme flere mærkværdige pointtab, men de præstationer skal man passe på ikke at kanalisere over i den anden sæson, hvor man spiller Copa og CL, for her vil være en ganske anden gejst, vilje og nærvær.
Så at man ikke kan slå Granada er ikke ensbetydende med, at opgørene mod Manchester United og Barcelona er blevet sværere. Tværtimod.
Det tror jeg ikke på du siger hvis vi bliver ydmyget mod Man U og Barca, det er noget du regner med, men procenterne som de spiller i øjeblikket og deres motivations faktor som åbenbart kun kan ramme tæt på 100% i kampe mod store hold så er der stor risiko for de taber alt fremover og så skal der ske noget med mou og den trup som jeg p.t kalder en taber trup alene af den grund de ikke kan sætte sig op og vinde over skod hold. Det er ufatteligt, da de skulle være pro fodbold spillere, der må fandme være en grund til de får kassen i penge hver uge, ellers kunne vi ligeså godt have købt FCK og sendt dem til granada og vinde den kamp sikkert. Håber du kan se det med FCK på en sjov måde, men man kunne også tage et 1 divisions hold som havde givet mere modstand. Derfor pinligt og flovt at være fan. Skammer mig når jeg taler med venner på arbejdet eller privat, når de har spillet lige op med Barca (nok 1-3 bedste hold i verden p.t) hvor de havde ikke optimalt hold og så 3-4 dage efter tåber rundt og ligner lort.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Akkurat som man så det i 1998, hvor man endte med at vinde CL og sluttede som nr. 6 (tror jeg, at det var) i Primera División.
Når det så er sagt, så kan man selvfølgelig sagtens være ude af Copa del Rey og CL om sammenlagt tre kampe, men det bliver 100% efter en helt anden indstilling end den man så i lørdags og vil komme til at se i andre kampe i Liga BBVA i den resterende del af sæsonen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis Atletico slutter som 2'er (hvorfor skulle de ikke kunne det?), vil jeg holde op med at kalde dem lillesøster...:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Haha min arrogance? - Måden hvor på De skriver Sir.
Jeg kræver ikke en sæson som den foregående, men kræver et hold som kæmper for at undgå ydmygelsen, uanset om ligaen er tabt eller ej. Vindermentaliteten er ikke noget der KUN skal findes frem når vi møder Barca/UtD, men den skal være der konsekvent. Hvis man skal følge din/siempre's teori/priortiering kunne vi lige så godt stille op med B-holdet i ligaen før ChL/CdR kampe, for at spare kræfterne til disse???
''..og er måske mere fan end nogensinde før, når det går holdet dårligt.'' - Bare lige et citat.
Hala
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men skal virkelig passe på med at sætte folk i bås. Jeg har kritiseret Real Madrid i snart 10 år i træk, og folk har kaldt mig diverse skældsord, og ment jeg ikke er Madridista, blot fordi jeg ikke mener det er acceptabelt og nedpriotere ligaen, fordi vi er mange point bagud. Hvor er Juanito-ånden blevet af? Hvis det ikke er kendetegnet for Madridismoen, så ved jeg snart ikke.
Det var præcis den vindermentalitet som førte os til mesterskabet tilbage i 2007, og den følelse fik jeg faktisk tilbage i kroppen da vi hentede 3 point ind på Barca for 2 uger siden. Desværre er mentaliteten forsvundet, og vi har en træner, som tydeligvis ikke fatter en skid af størrelsen af Real Madrid, og desværre er den sørgelige mentalitet smittet af på en del fans. Sandheden er dog bare, at vores træner spiller for navnet bag på trøjen, og ikke logoet foran!.
Gu ka vi ej acceptere en 3. Plads i ligaen. Hvad er det dog for en holdning at have? Hvor er æren blevet af? Og kan vi virkelig tillade os, og kalde os verdens bedste klub, hvis man tænker sådan? Det mener jeg ikke.
Om vi vinder La Decíma eller ej, så er det vigtigste af alt smadret. Vores image, ære og identitet er smadret. "Hala Madrid", er blevet til "Haha Madrid", og al det kun på grund af La Decíma?. Jeg vil langt hellere støtte en klub, som ingen titler vinder, end og støtte en klub, som vil gøre alt for bare at vinde 1 titel koste hvad det koste vil. Det er ikke titler jeg støtter sæson efter sæson, men Real Madrid. Og det kan ingen tage fra mig!.
Alle er ikke ens, og mit Madrid hjerte bløder, når Madridistaer tænker på den måde. Det er overhovedet ikke et nedladende indlæg til dig Daniel, men bare mit syn på tingene, og en diagonal modsætning til din holdning.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
