Sæsonen 12/13

  • Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1345 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Sæsonen 12/13

Kassow-Rossing skrev:

Tobiasillas skrev: Er du klare over at Real holdet får bonus ved en sejre og en mindre bonus ved uafgjort på udebane mens på hjemmebanen kun få bonuser hvis man sejre? Det er for at give en pegefinger hvad klubben forventer af holdet.


Gider du at gentage og forklare? Det lyder spændende, men jeg forstår simpelthen ikke hvad der står.


Seriously?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1346 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Sæsonen 12/13

Kassow-Rossing skrev:

Tobiasillas skrev: Er du klare over at Real holdet får bonus ved en sejre og en mindre bonus ved uafgjort på udebane mens på hjemmebanen kun få bonuser hvis man sejre? Det er for at give en pegefinger hvad klubben forventer af holdet.


Gider du at gentage og forklare? Det lyder spændende, men jeg forstår simpelthen ikke hvad der står.

Har du ikke en Sarabia artikel du skal have fundet?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1347 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Jo men Madridista.dk har åbenbart slettet artiklen eller evt. mistet den på anden vis og de kan ikke selv finde den. Det kan ikke være mit ansvar. Jeg har jo aldrig haft adgang til deres arkiver, så hvis de vælger at miste en artikel, så kan jeg ikke gøre noget for at finde den. Har du ikke bedre at tage dig til end at bringe gamle emner op igen efter alle har lagt dem på hylden?

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om de bonusser, der blev talt om.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1348 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 12/13
edit: det var et svar til Dios på siden før. Troede det ville fremgå automatisk af min besked, men åbenbart ikke!

Jeg synes da både Owen og Beckham viste niveau til Madrid. Jeg forstår dog ikke man købte dem, når man åbenlyst havde et eller andet imod dem. Owen skulle have haft meget mere spilletid, han var den mest formstærke angriber på daværende tidspunkt da både Ronaldo og Raul ikke var prangende.
Beckham synes jeg havde en stor andel af vores mesterskab under Capello, selvom de havde nogle kontroverser. Vi kunne godt have brugt ham en enkel sæson eller to mer, efter min mening.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Lars1991.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1349 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Kassow, din påståelighed er tæt på at være idiotisk.

Hvis ikke du vil bruge tid på at lede efter en artikel, som aldrig er skrevet, kunne du måske bruge tid på finde din sidste rest af anstændighed. Det vil gøre det lettere at tage dig alvorligt i fremtiden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1350 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Sæsonen 12/13

Kassow-Rossing skrev:

Tobiasillas skrev: Er du klare over at Real holdet får bonus ved en sejre og en mindre bonus ved uafgjort på udebane mens på hjemmebanen kun få bonuser hvis man sejre? Det er for at give en pegefinger hvad klubben forventer af holdet.


Gider du at gentage og forklare? Det lyder spændende, men jeg forstår simpelthen ikke hvad der står.

Her får du det igen.
De kampe der udløser bonus til spillerne fra klubben er
I ligaen
Sejrer hjemme
Uafgjort ude
Sejre ude
I pokalen
Sejre hjemme
Uafgjort ude
Sejre ude
Vider avancement
I Ch.l
Det samme som pokalen
Altså et uafgjort resultat hjemme udløser ingen bonus fra arbejdsgiveren, det vil sige det betragtes ikke som et resultat man skal forvente af holdet.
Håber du forstår det jeg skrev nu, bonus systemer er meget indviklet i Real og Barça der er mange slags bonuser, pr kamp, pr resultat, pr pokal, pr spillet minutter osv, men den jeg har prøvet at skære ud fra det andre er de bonuser som klubben betaler spillerne på opnået kamp resultat for at give et billed over hvad Perez forventer af Mourinho
Også er det til grin at vi forventer mindre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1351 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
Jeg kan ikke helt se, hvor du vil hen med dit indlæg. Det er ikke urimeligt at forlange en seriøs indsats af spillertruppen i hver eneste kamp, men at forklare det med, at madridismoen skal æres pga. diverse spillerbonusser, der evt. kommer ved gode resultater, er lidt mystisk. Madridismoen bliver altså kune æret, når den enkelte spiller har forstået ånden (det handler sgu ikke om bonusser). Tro mig. Jeg har flere gange, også herinde, efterspurgt et mere intemiderende Real Madrid-hold. Vi så lidt af det i sidste sæson.

Jeg har stadig fuld tiltro til denne gruppe af spillere, med undtagelse af ganske få. Mourinho er bare ikke den rette mand til at få det optimale ud af denne trup længere. Jeg elsker et kontinuerligt projekt, som dette vel var lagt op til at være, men portugiseren har tabt sutten og er måske i virkeligheden den største grund til, at Real Madrid ikke er på niveau pt. Dette sagt, så slår Real Madrid både Manchester United og Barcelona ud. Jeg tror i hvert fald på det! Jeg kan dog se, at det for visse personer, er urolig svært at have tiltro til holdet BLOT fordi det ikke går særlig godt for tiden. Ærgerligt.

Edit: Min pointe er, at selvom spillerne bliver krediteret med fine bonusser for deres indsats, bør dette ikke være en nødvendig for, at de vil ære trøjen og alt det den repræsenterer!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Daniel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1352 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13

Tobiasillas skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Tobiasillas skrev: Er du klare over at Real holdet får bonus ved en sejre og en mindre bonus ved uafgjort på udebane mens på hjemmebanen kun få bonuser hvis man sejre? Det er for at give en pegefinger hvad klubben forventer af holdet.


Gider du at gentage og forklare? Det lyder spændende, men jeg forstår simpelthen ikke hvad der står.

Her får du det igen.
De kampe der udløser bonus til spillerne fra klubben er
I ligaen
Sejrer hjemme
Uafgjort ude
Sejre ude
I pokalen
Sejre hjemme
Uafgjort ude
Sejre ude
Vider avancement
I Ch.l
Det samme som pokalen
Altså et uafgjort resultat hjemme udløser ingen bonus fra arbejdsgiveren, det vil sige det betragtes ikke som et resultat man skal forvente af holdet.
Håber du forstår det jeg skrev nu, bonus systemer er meget indviklet i Real og Barça der er mange slags bonuser, pr kamp, pr resultat, pr pokal, pr spillet minutter osv, men den jeg har prøvet at skære ud fra det andre er de bonuser som klubben betaler spillerne på opnået kamp resultat for at give et billed over hvad Perez forventer af Mourinho
Også er det til grin at vi forventer mindre.


De almindelige kampbonuser er dog en forholdsvis minimal del af spillernes løn.

Det lette modargument vil i øvrigt også være, at spillerne i Espanyol sikkert også får en gedigen bonus, hvis de vinder ligaen. Ikke desto mindre er det vel ikke det forventede mål for klubben.

At sætte lighedstegn mellem bonuser og forventninger er en temmelig overfladisk måde at sætte sine forventninger, og udtrykker en klar mangel på indsigt i kompleksiviteten i, hvad man bør forvente af et fodboldhold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1353 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13

Daniel skrev: Jeg kan ikke helt se, hvor du vil hen med dit indlæg. Det er ikke urimeligt at forlange en seriøs indsats af spillertruppen i hver eneste kamp, men at forklare det med, at madridismoen skal æres pga. diverse spillerbonusser, der evt. kommer ved gode resultater, er lidt mystisk. Madridismoen bliver altså kune æret, når den enkelte spiller har forstået ånden (det handler sgu ikke om bonusser). Tro mig. Jeg har flere gange, også herinde, efterspurgt et mere intemiderende Real Madrid-hold. Vi så lidt af det i sidste sæson.

Jeg har stadig fuld tiltro til denne gruppe af spillere, med undtagelse af ganske få. Mourinho er bare ikke den rette mand til at få det optimale ud af denne trup længere. Jeg elsker et kontinuerligt projekt, som dette vel var lagt op til at være, men portugiseren har tabt sutten og er måske i virkeligheden den største grund til, at Real Madrid ikke er på niveau pt. Dette sagt, så slår Real Madrid både Manchester United og Barcelona ud. Jeg tror i hvert fald på det! Jeg kan dog se, at det for visse personer, er urolig svært at have tiltro til holdet BLOT fordi det ikke går særlig godt for tiden. Ærgerligt.

Edit: Min pointe er, at selvom spillerne bliver krediteret med fine bonusser for deres indsats, bør dette ikke være en nødvendig for, at de vil ære trøjen og alt det den repræsenterer!


Med det spil de præstere i øjeblikket bliver de desværre ydmyget i de 3 kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1354 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sæsonen 12/13
Fantastisk mål af Ronaldo i dag, på flot oplæg af Coentrao. Og så blev Khedira matchvinder mod Frankrig, flot assisteret af Özil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1355 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 12/13

asp3200 skrev:

Daniel skrev: Jeg kan ikke helt se, hvor du vil hen med dit indlæg. Det er ikke urimeligt at forlange en seriøs indsats af spillertruppen i hver eneste kamp, men at forklare det med, at madridismoen skal æres pga. diverse spillerbonusser, der evt. kommer ved gode resultater, er lidt mystisk. Madridismoen bliver altså kune æret, når den enkelte spiller har forstået ånden (det handler sgu ikke om bonusser). Tro mig. Jeg har flere gange, også herinde, efterspurgt et mere intemiderende Real Madrid-hold. Vi så lidt af det i sidste sæson.

Jeg har stadig fuld tiltro til denne gruppe af spillere, med undtagelse af ganske få. Mourinho er bare ikke den rette mand til at få det optimale ud af denne trup længere. Jeg elsker et kontinuerligt projekt, som dette vel var lagt op til at være, men portugiseren har tabt sutten og er måske i virkeligheden den største grund til, at Real Madrid ikke er på niveau pt. Dette sagt, så slår Real Madrid både Manchester United og Barcelona ud. Jeg tror i hvert fald på det! Jeg kan dog se, at det for visse personer, er urolig svært at have tiltro til holdet BLOT fordi det ikke går særlig godt for tiden. Ærgerligt.

Edit: Min pointe er, at selvom spillerne bliver krediteret med fine bonusser for deres indsats, bør dette ikke være en nødvendig for, at de vil ære trøjen og alt det den repræsenterer!


Med det spil de præstere i øjeblikket bliver de desværre ydmyget i de 3 kampe.


De spillede da lige op med Barca forleden?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1356 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 12/13
Synes jeg ikke de gjorde. Faktisk dårligt at Barcelona ikke vandt den kamp.

Jeg holder med Madrid, men de får ørene i maskinen på Nou Camp hvis de ikke leverer varen, frygter endnu en lussing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum