Sæsonen 12/13

13 år 4 måneder siden #1357 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13

Siempre Madrid skrev: Kassow, din påståelighed er tæt på at være idiotisk.

Hvis ikke du vil bruge tid på at lede efter en artikel, som aldrig er skrevet, kunne du måske bruge tid på finde din sidste rest af anstændighed. Det vil gøre det lettere at tage dig alvorligt i fremtiden.

Tag dig sammen og bliv voksen!! Vis noget autoritet her på siden.

Lad os antage scenariet at jeg ikke har drømt den artikel. Hvor er den henne? Hvordan i ALVERDEN skulle jeg kunne finde den på JERES side?????? Det er JER der har skiftet design på siden og dermed fjernet samtlige artikler I nogensinde har skrevet. Det er ikke muligt at gå tilbage i arkivet, fordi det daterer kun tilbage til den første artikel I skrev med det nye design. Så fortæl mig lige igen hvordan jeg skal finde den artikel som I selv har skrevet her på siden, når jeg ikke går og gemmer jeres artikler på min computer?? Hvis du kan svare på hvordan jeg kan finde jeres artikel, så har du noget at skulle have sagt i denne debat. Ellers så find den eller indrøm at I kunne være kommet til at miste den, fordi jeg ved, at jeg har læst den, og jeg kan huske hvordan ordene "Glem alt om Messi og Neymar, vi har Sarabia" stod der ordret og jeg ved også, at jeg ikke læser Real Madrid på nogen anden hjemmeside, fordi jeg mener at Madridista.dk er den klart bedste side.

Og seriøst bare stop med det pladder. Det var ikke mig, der bragte emnet op igen. Det var Rubæk hat der syntes han skulle bringe det op igen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1358 af Kassow-Rossing
Jeg har nu også søgt på Google i et kvarters tid og jeg kan intet finde. Hvis jeg skulle have drømt indlægget, så undrer det mig gevaldigt, fordi jeg kan huske artiklen ret præcist. Det undrer mig også at ingen havde noget som helst tvivl til at artiklen skulle findes dengang jeg sidst snakkede om det. Jeg vil gerne lukke emnet med en note til mig selv: Gem artiklerne på computeren, hvis du tror de kan blive relevant at snakke om i fremtiden. Rubæk venligst lad være med at åbne et gammelt emne igen medmindre du har noget intelligent at tilføje.

13 år 4 måneder siden #1359 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

Så er der nyt i Kassow-Rossing-Gate:

Vi har fået adgang til samtlige nyheder, som er skrevet på Madridista.dk gennem tiderne og jeg har foretaget en søgning på ”Sarabia” og jeg kan naturligvis have overset noget, men jeg har ikke kunnet finde noget som helst, som så meget som antyder at Madridista.dk skulle have skrevet, at Sarabia var på vej til at overhale Neymar og Messi.

I kan jo selv prøve at søge på Sarabia og se, om I har større held. I finder linket her:

madridista.dk/arkiv.php

Det nærmeste, jeg kommer det, er en nyhed fra den 30.06.11, hvor vi refererer til en Marca-nyhed, som beskriver en skuffelse i Valdebebas, men her er det ikke Sarabia, der henvises til, men derimod Jesé Rodríguez. Af nyheden fremgår det dog tydeligt, at nedenstående påstand er holdningen hos de Canterano-ansvarlige i Real Madrid og ikke som sådan Madridista.dk´s holdning. I får hele nyheden her:

Skuffelse i Valdebebas – 2011-06-30

Ifølge spanske Marca stiger utilfredsheden i Ciudad Deportiva de Valdebebas, hvor man ikke forstår at der ikke er plads til klubbens egne spillere i førsteholds-truppen.

Utilfredsheden har fået ekstra næring efter købet af 18-årige Raphaël Varane, som kommer som et stort set ukendt navn direkte ind i førsteholds-truppen i stedet for eksempelvis 24-årige David Mateos, som ellers var blevet lovet en plads i truppen til den kommende sæson efter sin udlejning til AEK Athen.

Det samme gør sig gældende med 21-årige Nacho, som nåede at få et par lovende optrædender på førsteholdet og fik ros af José Mourinho.

Udsigten til, at Real Madrid henter 19-årige Neymar for 45 mill. € får dog en unavngiven ansat i Valdebebas til at ryste opgivende på hovedet og han siger til Marca:

- Hvis Jesé Rodríguez (gigant-talent på Juvenil A-holdet) havde været brasilianer, så havde han været fast mand hos Santos og en stjerne....Han kan være lige så god eller bedre end Neymar, men som det er her, er der ingen som tror på ham.

Flere af Real Madrids allerstørste talenter rygtes denne sommer væk på enten lejekontrakter eller salg med tilbagekøbs-klausuler. Det drejer sig om spillere som Pablo Sarabia, Juan Carlos, Juanfran og Fran Rico i første omgang, mens det rygtes at Álvaro Morata er tæt på en forlængelse og bliver i klubben.

Der er vist ikke mere at sige…….

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Raul 4 ever

13 år 4 måneder siden #1360 af Siempre Madrid
Der finder du samtlige artikler, som Madridista.dk har skrevet siden starten i 2003.....

Jeg er ikke sikker på, at det overbeviser dig, til gengæld slår det endnu en gang fast, at du er gennemført påståelig og ikke har nogen nedre grænse for, hvor meget du vil gøre dig selv til grin.

13 år 4 måneder siden #1361 af Kassow-Rossing
Dit indlæg var til grin fordi det havde ingen værdi: "og jeg kan naturligvis have overset noget"

Du skrev at du kunne have overset noget og dermed kan artiklen stadig findes selvom du ikke fandt den. Derudover vælger du at citere en artikel der absolut intet har med Messi, Neymar og Sarabia at gøre. Jeg valgte derfor at overse dit indlæg, fordi det var ubrugeligt.

Artiklen er ikke at finde på Google. Det kan være at jeg har drømt den, men der er større sandsynlighed for at artiklen er gået tabt på den ene eller den anden måde. Siempre du skal lære ikke at tage tingene så personligt når en mand som Rubæk starter et gammelt emne op og jeg bliver nødt til at svare ham når han snakker direkte til mig. Ingen grund til at du kommer ind i samtalen og blander dig igen. Stop den nu mens du har chancen.

13 år 4 måneder siden #1362 af Siempre Madrid
Vi åbner for din bruger igen, når du har fundet artiklen.

madridista.dk/arkiv.php, gerne kombineret med F3-tasten, så du kan søge på både Sarabia og Messi/Neymar.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Lars1991, Mathiaska, JimmyBroe, Kaká8, pm, Hugol

13 år 4 måneder siden #1363 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Der er gået Hugol, Campo, madrid, Acram, Pepe osv i Kassow Rossing.

Tilbage til trådens kerne.
Real møder Sevilla lørdag og jeg kan desværre ik se den da jeg holder 30 aars foedselsdag for min gravide kaereste. Er der nogle der ved om man kan downloade kampen efter?

Har valgt at takke af på forum!

13 år 4 måneder siden #1364 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Real møder Sevilla lørdag og jeg kan desværre ik se den da jeg holder 30 aars foedselsdag for min gravide kaereste. Er der nogle der ved om man kan downloade kampen efter?

Der er en grund til at man har TIVO, mester ;-)

13 år 4 måneder siden #1365 af Pena1992
Besvaret af Pena1992 på emne Sæsonen 12/13

Hugol skrev: Der er gået Hugol, Campo, madrid, Acram, Pepe osv i Kassow Rossing.

Real møder Sevilla lørdag og jeg kan desværre ik se den da jeg holder 30 aars foedselsdag for min gravide kaereste. Er der nogle der ved om man kan downloade kampen efter?

Kommer der en "Lille-Campo"? For satan da...

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 4 måneder siden #1366 af Furia
Besvaret af Furia på emne Sæsonen 12/13
Nu er det bestemt ikke for at forsvare Kassow-Rossing - og jeg tvivler på den artikel findes, men umiddelbart mangler nogle af de allerældste 'Madridista.dk mener' og evt. sådan noget som 'Siempres Klumme' fra arkivet. Man kan med fordel bruge Wayback Machine til at se ældre versioner af hjemmesider. Hvis nogle har lyst til at spilde en masse tid, er siden indekseret på forskellige tidspunkter her:
web.archive.org/web/20070501000000*/http://madridista.dk

@Hugol
forum.rojadirecta.es/forumdisplay.php?15...carga-(Full-matches)
Kig derind efter kampen. Der kommer adskillige versioner op til fri download med både spanske og engelske kommentatorer.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, Hugol

13 år 4 måneder siden #1367 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13

Furia skrev: Nu er det bestemt ikke for at forsvare Kassow-Rossing - og jeg tvivler på den artikel findes, men umiddelbart mangler nogle af de allerældste 'Madridista.dk mener' og evt. sådan noget som 'Siempres Klumme' fra arkivet. Man kan med fordel bruge Wayback Machine til at se ældre versioner af hjemmesider. Hvis nogle har lyst til at spilde en masse tid, er siden indekseret på forskellige tidspunkter her:
web.archive.org/web/20070501000000*/http://madridista.dk

@Hugol
forum.rojadirecta.es/forumdisplay.php?15...carga-(Full-matches)
Kig derind efter kampen. Der kommer adskillige versioner op til fri download med både spanske og engelske kommentatorer.

Det faktisk meget sjovt at kigge tilbage og læse nogle gamle nyheder. Jeg synes at huske jeg har læst dem før, hvilket jeg nok også har.

Tre gode nyheder:

08-07-2004: Real Madrid får forkøbsret på Torres
Højst overraskende er det lykkedes Florentino Pérez at få forkøbsret på Fernando Torres, da aftalen om Samuel Eto´o blev indgået med Atl. Madrid. Fernando Torres regnes for det største spanske talent siden Raúl.

Real Madrid drømmer iøvrigt om, at indlemme Samuel Eto´o i truppen til sæsonen 2005/06, når Carlos og Walter Samuel har fået deres spanske pas, så han kan danne angreb med Ronaldo og Raúl. Samuel Eto´o og Fernando Torres har samme agent, og han menes at have spillet en vigtig rolle i handlen.

08-07-2004: Morientes vil gerne til Porto
Fernando Morientes vil gerne indgå i en del af handlen med Porto om Ricardo Carvalho.

Det indrømmer hans agent, Gines Carvajal, som ikke mener, at Morientes har nogen fremtid i klubben, idet Camacho ikke har givet nok garantier for, at han regner med Morientes til den kommende sæson.

Ifølge agenten vil det ikke være et skridt tilbage for Fernando Morientes, da Porto er et storhold i Europa.

08-07-2004: Pérez frikøber Samuel Eto´o
Florentino Pérez har gjort alvor af at købe Samuel Eto´o fri af Mallorca, således at Real Madrid nu 100% ejer den camerounske angriber. Handlen koster Real Madrid 9 mill. €.

Men Samuel Eto´o kommer ikke til at spille for Real Madrid foreløbig, idet han lejes ud til Atl. Madrid i de kommende tre sæsoner, hvor Real Madrid til enhver tid kan hente ham tilbage.

Med i aftalen er også at Samuel Eto´o ikke må spille med i Atl. Madrids kampe mod Real Madrid, hvilket var helt afgørende for, at Pérez ville udleje ham til bysbørnene længere mod syd.

Vigtigt for Real Madrid og Florentino Pérez var også, at Barcelona ikke sikrede sig den talentfulde angriber, som nu skal danne angreb med en anden kommende stjerne, Fernando Torres.

Samuel Eto´o har til fulde accepteret handlen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved ZizouMo.

13 år 4 måneder siden #1368 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13

Pena1992 skrev:

Hugol skrev: Der er gået Hugol, Campo, madrid, Acram, Pepe osv i Kassow Rossing.

Kommer der en "Lille-Campo"? For satan da...

Ja der kommer en lille Campo. Navnet er vi ikke helt sikker paa men selvf har Raul, Hugo, Juanito og Joaquin vaeret i tankerne hos mig. REJECTED

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum