Sæsonen 12/13
- Torben
- Gæst
-
Så alle artikler der nogensinde er skrevet på madridista.dk er tilgængelige.
Jeg skal sørge for at lægge en kronologisk liste på, så I manuelt kan bladre gennem det hele. Der er 15.908 artikler i alt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
Hugol skrev: Der er gået Hugol, Campo, madrid, Acram, Pepe osv i Kassow Rossing.
Tilbage til trådens kerne.
Real møder Sevilla lørdag og jeg kan desværre ik se den da jeg holder 30 aars foedselsdag for min gravide kaereste. Er der nogle der ved om man kan downloade kampen efter?
Så er du alligevel mere effektiv end Alexis Sanchez, når du får chancen ;) - Tillykke med det.
Du kan sikkert finde det på Torrentz, det kunne man i hvert fald med seneste El Clasico allerede tre timer efter kampens afslutning.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Naaja: Sikke en konge kasse af Ronaldo !!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil så gerne have at Modric præsterer og indfrier sit potentiale, men hold da op hvor intet fungerede for ham i dag og hvor forfærdeligt han egentligt spillede. Han har desværre ikke fået overbevist mig endnu.
I øvrigt ærgerligt at når nu Morata trods alt får 30 min, at han så skal spille på så decimeret et hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
pm skrev: Ubegribeligt at de kan leverer saa god en kamp i 65 min. for saa at dumme sig saa meget til sidst. Arbeloa kan man jo ikke blive overrasket over, han laver jo idiotiske tacklinger hver eneste kamp, men Higuains frustration lyser ud af ham fra forste gang han mislykkes med en aktion, og modric spillede jo generelt en fornaermende ringe kamp. Synd det negative skal overskygge alt det positive der ellers var i en flot forste times tid.
Naaja: Sikke en konge kasse af Ronaldo !!
Enig. Håber ikke arbeloa spiller cl. Vi må have et bedre alternativ ellers kan vi risikere et rødt kort hvis dommer/linjedommer ser hvad han laver
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
3 hattrick i januar-februar - fuldstændig vanvittigt. Derudover, så var det fantastisk at se, hvordan alle målene blev fejret sammen med medspillerene.
Det er patetisk, at der er så mange brugere herinde, der mener han er niveau under Ronaldo Lima, Zidane, Figo, Henry, Ronaldinho og hvad de ellers hedder. I en alder af 28 år, har han allerede overgået dem alle - i min verden. Dog mangler han klart en masse trofæer endnu. Ærgerligt for ham, at Portugal ikke snuppede EM i 2004, den ville han kunne have levet med resten af hans karriere.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HHB65 skrev:
pm skrev: Ubegribeligt at de kan leverer saa god en kamp i 65 min. for saa at dumme sig saa meget til sidst. Arbeloa kan man jo ikke blive overrasket over, han laver jo idiotiske tacklinger hver eneste kamp, men Higuains frustration lyser ud af ham fra forste gang han mislykkes med en aktion, og modric spillede jo generelt en fornaermende ringe kamp. Synd det negative skal overskygge alt det positive der ellers var i en flot forste times tid.
Naaja: Sikke en konge kasse af Ronaldo !!
Enig. Håber ikke arbeloa spiller cl. Vi må have et bedre alternativ ellers kan vi risikere et rødt kort hvis dommer/linjedommer ser hvad han laver
Rolig nu, Arbeloa spillede en fin kamp og lukkede Reyes heelt ned.
Det gule kort var aftalt, spørg Mourinho der hvisker ham før det sker. Han har nu 5 gule kort dvs karantæne imod Rayo HJEMME. Det er en fin måde at spare kræfter på, da han faktisk har spillet mere end normalt på det seneste i forhold til resten af holdet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Man skal ikke udelukkende bedømme en spiller ud fra hvor mange mål vedkommende scorer. Cristiano er ikke på samme niveau som Zidane endnu. Zidane gjorde hele sit hold bedre, samtlige af hans medspillere steg et niveau når Zizou var på banen. Han tog kampen ved nosserne og gav ikke slip.
Cristiano er uden tvivl et fænomen og sammen med Messi, har de siddet på det hele lige fra slut 00'erne til 10'erne her og nu. Men jeg må stadig sige, på trods af Cristianos vanvittige målsnit, så dominerer han (i mine øjne) ikke ene mand sine modspillere og hele kampen i samme stil som Zidane, Ronaldinho (i de 3 år han var på toppen) eller Maradona.
Du kalder det "patetisk" at andre brugere (mig inklusiv) f.eks. kalder Zidane en bedre spiller, en mand der har vundet CHL, VM, EM og 3 gyldne bolde etc. Men jeg vil snarere vende den om og kalde det "patetisk" at du allerede vil udråbe ham som historiens bedste spiller, i en alder af kun 28... Messi er ikke på det stadie endnu og ej heller er Cristiano.
Cristiano er derimod måske den største atlet spillet nogensinde har set. Et fysisk unikum. En spiller der kan score med venstrefod, højrefod, hæl, skulder, hoved, ryg og formentlig også øreflip - fra 1 meter ude og fra 40 meter ude. En spiller der kan løbe solen sort, bliver aldrig træt, aldrig skadet. Kynisk som bare fanden. Og alt det er beundringsværdigt - ingen tvivl om det. A legend in the making.
Men lad os lige give manden muligheden for at færdiggøre sin karriere, inden vi begynder at døbe ham den bedste spiller i historien.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ZizouMo skrev:
HHB65 skrev:
pm skrev: Ubegribeligt at de kan leverer saa god en kamp i 65 min. for saa at dumme sig saa meget til sidst. Arbeloa kan man jo ikke blive overrasket over, han laver jo idiotiske tacklinger hver eneste kamp, men Higuains frustration lyser ud af ham fra forste gang han mislykkes med en aktion, og modric spillede jo generelt en fornaermende ringe kamp. Synd det negative skal overskygge alt det positive der ellers var i en flot forste times tid.
Naaja: Sikke en konge kasse af Ronaldo !!
Enig. Håber ikke arbeloa spiller cl. Vi må have et bedre alternativ ellers kan vi risikere et rødt kort hvis dommer/linjedommer ser hvad han laver
Rolig nu, Arbeloa spillede en fin kamp og lukkede Reyes heelt ned.
Det gule kort var aftalt, spørg Mourinho der hvisker ham før det sker. Han har nu 5 gule kort dvs karantæne imod Rayo HJEMME. Det er en fin måde at spare kræfter på, da han faktisk har spillet mere end normalt på det seneste i forhold til resten af holdet.
Ok. Beklager hvis jeg dømte manden for hurtigt. Ser altid vores kampe, men var til fætter og kusinefest her til aften, så er lige kommet hjem og har ikke set matchreplay. Har bare ikke brudt mig om de svinestreger han har lavet i de seneste kampe og ofte fortsætter han løb ind i modstanderen. Taktiks kan jeg godt se at det ef smart at sidde over i næste runde. Fedt at se 3 scoringer fra Ronaldo. Jeg håber virkelig han kan gøre maks. ondt på sit gamle hold i CL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
