Sæsonen 12/13

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1405 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 12/13

M_linding skrev: Altså, hvad skal den slags flueknepperi dog til for?

Slå op hvilke titler Zidane vandt, og så står resten sort på hvidt. Så nemt er det jo;)


Ja det er flueknepperi, sorry.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1406 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Det lader til at det er blevet et princip at glorificere Arbeloa. Ligesom det også engang nærmest var et princip at hænge ham ud for alt der gik i vejen. Han fik uretfærdig meget kritik tidligere i sin Real Madrid karriere, men nu tyder det på at Arbeloa simpelthen ikke må kritiseres uden helvede bryder løs. Han har bare ikke haft den bedste sæson i sin karriere, hvilken hverken Coentrao, Pepe, Casillas, Di Maria, Higuain eller Benzema har haft. Forskellen er bare, at de, med rette, er blevet kritiseret. Noget Arbeloa tilsyneladende ikke må.

Han skal ikke hænges ud for at være stærkere defensivt end offensivt, men han skal hænges ud når det er hans defensive mangler og fejl der straffer os. Jeg er ved at blive gevaldigt træt af alle hans frispark og hans manglende hurtighed, det kostede os mod Dortmund og det kan sagtens koste os igen. Når man begynder at lægge mere mærke til hans arbejde uden bold, bliver alle hans frispark og svinestreger tydeliggjort. Et rødt kort mod Sevilla i lørdags havde måske endda også været på sin plads.

Hvad jeg forsøger at sige er: Arbeloa har altså også ret til at blive kritiseret, når det er berettiget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1407 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
Åh gud, kan det virkelig passe at vi har Barcelona Tirsdag d. 26-02, derefter Barcelona igen Lørdag d. 02-03 og så United Tirsdag d. 05-03.... Det er sidste sæson om igen... Vi kan jo ikke tillade eller tolerere at spare kræfter i en eneste af de kampe. I så fald bliver liga-Clasico'en nedprioriteret, men stadigvæk.

Kalenderguden har ikke helt været på vores side.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1408 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
Det kunne den ha vaeret hvis resultaterne og spillet havde vaeret praeget af succes.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1409 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@Jaken

Kalenderguden er skam uden skyld.

Havde Real Madrid selv afgjort et af opgørene mod Barca eller United hjemme på Bernabeu, så havde man kunne spare spillere i returen. I det mindste kan Real Madrid spare spillere i ligaen (minus EL Clasico), da de allerede har afgjort deres skæbne der...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1410 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13
@Hugol

Datoen for liga-Clasicoen har jo altid været fastlagt. Lige såvel har Copa del Rey semifinalerne og CHL 1/8 finalerne, i kraft af at Dortmund også spillede i går. Så kampprogrammet havde vel stadig været det samme.

@Storken

Det er en meget naiv tankegang. Man skal godt nok gevaldigt have afgjort første kamp, hvis man kan tillade sig at spare spillere i kampe mod Barcelona og United. Det lyder ikke realistisk for et eneste hold i verden. .

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1411 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
@Jaken

*Jeg retter lige mig selv*

Misforstod din pointe...

Det er selvfølgelig svært at stille med decideret reserver mod United uanset resultatet på Bernabeu. Jeg vil dog alligevel påstå, at Real Madrid er nødsaget til at stille svækket op mod Barca i ligaen, da de er tvunget frem mod United på Old Trafford. Real Madrid stiller i stærkeste mod United på bekostning af El Clasico den 2. marts..
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Storken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1412 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13
For mig er 1-1 det samme som 0-0. Jeg ved at forskellen er at vi går ind til kampen på vej ud af Chl, men men...

Man u har været dårlige til at holde målet rent både på udebane og på hjemmebane (præcis som barca). Faktisk så er der blevet scoret 15 mål i deres 13 liga kampe (hjemme). I chl er der blevet scoret 3 mål ud af 3 hjemmekampe.

Udover det så synes jeg kampen kommer til at ligne den samme som vi så igår.
Man u var det hold der søgte et godt resultat i går, så de spillede på kontra og dødbolde.

Næste kamp kommer man u til at stille sig tilbage og spille på kontra og dødbolde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1413 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13

Jaken skrev: Åh gud, kan det virkelig passe at vi har Barcelona Tirsdag d. 26-02, derefter Barcelona igen Lørdag d. 02-03 og så United Tirsdag d. 05-03.... Det er sidste sæson om igen... Vi kan jo ikke tillade eller tolerere at spare kræfter i en eneste af de kampe. I så fald bliver liga-Clasico'en nedprioriteret, men stadigvæk.

Kalenderguden har ikke helt været på vores side.


Omvendt så havde Manchester United en PL-kamp i søndags, på trods af vigtig udekamp om onsdagen i CL. Det er godt at se, at det på ingen måde har været et samtalemne, det kunne de forkælede storklubber i Spanien lære noget af!

Det er selvfølgelig ikke normalt med tre så store opgør på en uge. Der er dog ingen tvivl om, at både Barca og Madrid vil bruge ligaopgøret som en træningssession i forhold til deres returopgør i CL. Godt nok er El Clasico stor og man må aldrig få en lussing, ligesom den helst skal vindes, men den bliver stensikkert nedprioriteret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1414 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Sæsonen 12/13

raul7=kongen skrev: Omvendt så havde Manchester United en PL-kamp i søndags, på trods af vigtig udekamp om onsdagen i CL. Det er godt at se, at det på ingen måde har været et samtalemne, det kunne de forkælede storklubber i Spanien lære noget af!


Enig. Selvom forskellen på Everton og Real Madrid på 4 dage og så 2x Barcelona og United på 7 dage er til at tage og føle på. Men ja, det klæder en klub, ikke at nævne det.

raul7=kongen skrev: Det er selvfølgelig ikke normalt med tre så store opgør på en uge. Der er dog ingen tvivl om, at både Barca og Madrid vil bruge ligaopgøret som en træningssession i forhold til deres returopgør i CL. Godt nok er El Clasico stor og man må aldrig få en lussing, ligesom den helst skal vindes, men den bliver stensikkert nedprioriteret.


Forventer nu, at Barcelona praktisk talt allerede er videre efter første kamp, mod et Milan hold ude af fatning. Barcelona skal nok være klar til El Clasico. Hvis historien viser os noget, så sparer ingen af holdene det store, selv i den (mindre betydningsfulde) Clasico.

Men man har jo heller ikke en trup på 20+ mand for ingenting ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Jaken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #1415 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Sæsonen 12/13

raul7=kongen skrev:

Jaken skrev: Åh gud, kan det virkelig passe at vi har Barcelona Tirsdag d. 26-02, derefter Barcelona igen Lørdag d. 02-03 og så United Tirsdag d. 05-03.... Det er sidste sæson om igen... Vi kan jo ikke tillade eller tolerere at spare kræfter i en eneste af de kampe. I så fald bliver liga-Clasico'en nedprioriteret, men stadigvæk.

Kalenderguden har ikke helt været på vores side.


Omvendt så havde Manchester United en PL-kamp i søndags, på trods af vigtig udekamp om onsdagen i CL. Det er godt at se, at det på ingen måde har været et samtalemne, det kunne de forkælede storklubber i Spanien lære noget af!

Det er selvfølgelig ikke normalt med tre så store opgør på en uge. Der er dog ingen tvivl om, at både Barca og Madrid vil bruge ligaopgøret som en træningssession i forhold til deres returopgør i CL. Godt nok er El Clasico stor og man må aldrig få en lussing, ligesom den helst skal vindes, men den bliver stensikkert nedprioriteret.


Ferguson var ude og nævne det og brokke sig til det engelske fodboldforbund.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #1416 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 12/13
AS.com bringer idag en artikel op omkring Benzema og Higuain der begge har set utrolig fraværende ud i de to opgør mod Man U og Barcelona.
Svaret skulle være i at rotationen af de to angribere som Mourinho gør sig brug af ikke har virket som i sidste sæson. Men jeg vil nu sige at Benzema var den fortrukne angriber sidste år. Jeg har nævnt det tidligere at vores angribere er gået i stå. Og det er Mourinho igen en stor del af skylden af. Jeg er dog ikke i tvivl om at Higuain ryger til sommer hvor vi går efter en ny angriber for det er 100% sikkert at Real madrid ikke satser på Morata med eller uden Mourinho. Man tør ikke at satse, man vil hellere bruge penge.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum