Sæsonen 12/13
Jeg har da flere gange læst at de ikke får lov at spille med i CL/EL næste sæson, men alligevel taler kommentatorerne konstant om den vigtige 4. plads, både når Valencia og Malaga spiller. Det betyder vel i princippet intet om Valencia slutter som 4'er eller 5'er, hvis Malaga ikke kommer i CL alligevel. Og det er ikke den eventuelle økonomiske forskel der nævnes, de bliver ved med at snakke om CL-pladsen, som Malaga, så vidt jeg har forstået, overhovedet ikke er i spil til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Diego Lopez
Varane, Pepe, Arbeloa, Marcelo
Khedira Modric
Kaká, Ronaldo Di Maria
Higuain
Morata ind
Callejon ind
Coentrao ind
Har valgt at takke af på forum!
Raphael Varane won't be able to play against Deportivo tonight due to minor muscular problems.
Las os stille sådan her op på lørdag:
..........................Adan.........................
...........................................................
Arbeloa......Pepe.....Albiol.....Marcelo
..........................................................
.................Essien....Modric...............
........................Kaka..........................
Callejon..................................Jesé... (ja det mener jeg;)
.....................Higuain........................(Ser gerne, at Benzema spiller mod United)
Kampen ender 2-1 til os, og Kaka bliver 2xmålscorer...
M_linding skrev: Taget hele den aktuelle situation i betragtning, er der absolut ingen grund til at stille det stærkeste hold på lørdag. Tværtimod - vi må vælge vores kampe og udnytte det pludselige momentum, som måske kan gi' os en titel eller to (hvilket jo nærmest ville være surrealistisk)
.....................Higuain........................(Ser gerne, at Benzema spiller mod United)
Ronaldo, Ramos og Özil spiller alle fra start. Mesut stiftes ud tidligt i anden halvleg for Di Maria og Kaka får hele kampen. Morata kommer ind efter med ca. 20-15 min igen.
El Clasico er stadigvæk vigtig at vinde og derfor tror jeg ikke Mou vælger et komplet "B" hold.
Men ellers er jeg meget enig i at spare kræfter og en spiller som Di Maria skal bare ind og have en halvtime med al det han skal løbe på tirsdag. Som den maskine Ronaldo nu engang er, klarer han uden problemer 2x90 min lørdag og tirsdag.
M_linding skrev: Taget hele den aktuelle situation i betragtning, er der absolut ingen grund til at stille det stærkeste hold på lørdag. Tværtimod - vi må vælge vores kampe og udnytte det pludselige momentum, som måske kan gi' os en titel eller to (hvilket jo nærmest ville være surrealistisk)
Jeg forstår dig virkelig godt, det gør jeg, men hvis Barca stiller i noget nær bedste formation, så er der en reel chance for at vi bliver ydmyget med det hold der.
Det kunne dog være fedt, hvis man lavede en aftale om ikke at stille med 1. holdet (de startende 11 fra gårsdagens kamp), men det grænser nok op til det ulovlige. Begge hold kunne godt bruge det, men mest af alt er det i Madrids interesse, at holdene stiller op dårligst muligt. Vi har en større chance for at gå videre, og vi skal ikke komme igen efter et (svigende) nederlag.
Raul-rik skrev: Mesut stiftes ud tidligt i anden halvleg for Di Maria og Kaka får hele kampen. Morata kommer ind efter med ca. 20-15 min igen.
El Clasico er stadigvæk vigtig at vinde og derfor tror jeg ikke Mou vælger et komplet "B" hold.
Men ellers er jeg meget enig i at spare kræfter og en spiller som Di Maria skal bare ind og have en halvtime med al det han skal løbe på tirsdag. Som den maskine Ronaldo nu engang er, klarer han uden problemer 2x90 min lørdag og tirsdag.
Di María skal nok blive sparet, og kommer ikke på banen. Det er lidt en taktisk genistreg af Mourinho i kombination med dommeren fra sidste uge. Di María har karantæne ;-)
Lad os stille sådan her op på lørdag: Di maria er jo også ude pga rødt kort!
..........................Lopez.........................
Arbeloa......Pepe.....Ramos.....Marcelo
.................Essien....Khedira...............
........................Modric..........................
Kaka..................................Ronaldo...
.....................Higuain........................
Jeg tror han sparer ozil, varane, alonso, coentrao og benzema
Kan ikke se hvordan ronaldo ikke skulle spille den kamp og blive erstattet af Jese. Men okay, barcelona har også en meget vigtig kamp mod Milan og hvis messi ikke stiller op pga fiktiv sygdom/spares så tror jeg måske Mourinho også spare Ronaldo
Som jeg ser det, ville ingen lægge noget særligt i sådan et nederlag. Ikke når det sker 4 dage efter, at Real Madrids A-hold udspillede Barcelonas A-hold på Campo Nuevo... Det ville ikke engang være et prestigetab. Tværtimod, så ville det vise, at vi ikke har behov for at satse skader, træthed osv... Bare for at vinde over skide Barcelona en gang til.
Jeg bliver sur, hvis Ozil, Ronaldo, Ramos, Varane, Alonso og Khedira starte inde på lørdag:)
BBB skrev:
Jeg forstår dig virkelig godt, det gør jeg, men hvis Barca stiller i noget nær bedste formation, så er der en reel chance for at vi bliver ydmyget med det hold der.
Det kunne dog være fedt, hvis man lavede en aftale om ikke at stille med 1. holdet (de startende 11 fra gårsdagens kamp), men det grænser nok op til det ulovlige. Begge hold kunne godt bruge det, men mest af alt er det i Madrids interesse, at holdene stiller op dårligst muligt. Vi har en større chance for at gå videre, og vi skal ikke komme igen efter et (svigende) nederlag.
Raul-rik skrev: Mesut stiftes ud tidligt i anden halvleg for Di Maria og Kaka får hele kampen. Morata kommer ind efter med ca. 20-15 min igen.
Di María skal nok blive sparet, og kommer ikke på banen. Det er lidt en taktisk genistreg af Mourinho i kombination med dommeren fra sidste uge. Di María har karantæne ;-)
Hov hvem sad på iltslangen til mit hoved??
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
På den måde vil de spillere som er mest fysisk og mentalt udsat blive sparet, men samtidig vil man stille et stærkt hold til kampen og stadigvæk kunne spille på omstillingerne. Vi ser næppe talenterne i spil, men Mourinho har før vist, at han er forholdsvis kynisk i de store kampe og en Carvalho kan givetvis erstatte Ramos, omend jeg tvivler.