Sæsonen 12/13

• Alma Merengue
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #673 af Alma Merengue
Besvaret af Alma Merengue på emne Sæsonen 12/13
Læs #667, tak.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #674 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Sæsonen 12/13

Jamen fint du aldrig har kunnet lide de to. Har svært ved at se hvorfor, men fair nok. Men nu er du ikke den eneste der udtrykker sig lettere negativt om de to og særligt Higuain.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 8 måneder siden #675 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Sæsonen 12/13
Roesen.
Higuain er en fin spiller, men han er ikke i nærheden af Benzema. Jeg betegner Benzema som en top 3 angriber. Han ville være fast mand hos alle klubber i verden. En af hans forhindringer har været sproget, men nu er han altså kølig, god teknik, et fremragende blik for spillet og fysik! Eneste bedre angriber er en Ibra som er fuldstændig sindssyg.
Mht. Casillas er jeg uforstående. Da Raul blev &quot;dårlig&quot; røg han på bænken, true? Hvorfor kan Casillas ikke ryge på bænken? Casillas burde ikke være fredet, da han er blevet &quot;dårligere&quot; de sidste 2 år. At han i perioder af storkampe laver fuldstændige vanvittige ting er en anden ting. Han har de sidste par år været heldig med store redninger. (robben VM finale med foden) han har enorme svagheder i feltet, som jeg ikke synes han har forbedret siden 2000. Han dropper næsten ligeså tit som Valdes men fejlene er ikke så åbenlyse, da valdes &quot;med vilje&quot; spiller modstanderen bolden..
At nogle nævner han er færdig er jeg fuldstændig uenig i. Men hvis han føler han ikke har konkurrence, så må man gerne vise ham at det er der skam.
Andre der har hæftet sig ved marcelo/cr7s opblomstring på kanten? Første par kampe så de ikke særlige glade ud, nu kører de alle hold rundt...!

13 år 8 måneder siden #676 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13

Iker Casillas skal vel ikke på bænken, fordi han er dårlig (blevet dårligere), men fordi alternativerne er blevet bedre end ham. Men du kan vel ikke mene, at Adán er bedre?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #677 af Realmadrid94
Siempre

Det ved jeg ikke. Var Diego Lopez ikke ret vild? Jeg ser ham aldrig spille, sandheden er at Casillas har et formdyk, og han er ikke berettiget pladsen lige i øjeblikket. Adan kan være en usleben diamant ligesom vores forskellige 3.målmænd kan være det. Casillas er verdens bedste , men han skal fandme kæmpe for sin plads.

13 år 8 måneder siden #678 af Siempre Madrid
Diego López spiller i Sevilla, så han kan jo ikke afløse Iker Casillas på nuværende tidspunkt.

Hvis Adán eller Jesús gør det bedre end Iker Casillas, vil jeg da formode at de står. Min påstand er, at de ikke gør det bedre og derfor er Iker Casillas førstevalget. Det kan jo ikke være anderledes.

13 år 8 måneder siden #679 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 12/13
Lopez er i øvrigt sat af holdet fortiden til fordel for snart 39-årige Palop.

Casillas skal selvfølgelig spille i Real Madrid. Adán er end ikke tæt på San Ikers niveau, ydermere synes jeg folk i denne debat glemmer Casillas' position i truppen, hvor han er anfører igennem flere sæsoner.

Dermed ikke sagt Casilllas skal have uendelig snor, men lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Utryghed er i øvrigt for mange keepere noget af det værste. De er i forvejen hårdt udsat, og mon ikke Casillas selv arbejder hårdere end nogen anden for at genvinde sit niveau. Det virker næsten som om enkelte i denne debat antager at Casillas kun prøver at blive dårligere. Såfremt han har problemer med selvtilliden, vil det næppe hjælpe at bænke manden.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

13 år 8 måneder siden #680 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
#684: Siempre Madrid.

Har man først skabt sig et navn, så skal der meget til før man enten ryger på bænken eller ikke bliver kåret til verdens bedste f.eks. Og det er tilfældet med Casillas.
Casillas er en fantastisk målmand, og højt respekteret af alle Madridistas uanset hans niveau.

Se bare på Kaká. Han er værdsat verden over, fordi han har skabt sig et navn. Men sidst han præsterede på aller højeste niveau er ved og være 5 år siden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #681 af Siempre Madrid
Men nu er det så også af absolut nyere dato, at Iker Casillas præsterer på et lidt lavere niveau end man er vant til fra hans side.

Han er jo fortsat en klassemålmand og den absolut bedste af de tre i Real Madrid-truppen og derfor er det omsonst at snakke om bænkeplads.

13 år 8 måneder siden #682 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 12/13
Nu er det jo heller ikke kun en bænkplads, der bliver snakket om. Nogle snakker om at købe en anden målmand fra en anden klub. Det er vi dog langt flere, der er modstander af.

Iker Casillas er formentlig ikke verdens bedste målmand i første halvdel af denne sæson, men hans niveau er stadig højt nok til at han er fast mand. Han vil formentlig højne sit niveau igen og vil formentlig være fast mand for Real Madrid otte år endnu.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

13 år 8 måneder siden #683 af Realmadrid94
Jeg føler mig misforstået. Jeg siger ikke at Diego Lopez spiller i Real er udmærket klar over hvor han er, og hvad han laver. Min pointe er at det er svært for en reservemålmand i Real Madrid, som aldrig får chancen. At få chancen mod Alcorcon eller lignende, er jo ikke en chance. Jeg føler med Adan. Han er vellidt i klubben, men alle, inklusiv ham selv er klar over hans situation. Når Casillas så spiller dårlig 10-15 kampe i træk, skal han så ikke lige have en pause?
Vi ser det i United, hvor jeg mener at De Gea er lysår foran lindegaard, men hans store forhindring er bl.a sproget, som ikke liiiige sidder i skabet. Derfor er han ikke særlig god. I nogles øjne vel og mærke.
Men igen, Casillas er den eneste Real-trøje jeg nogensinde har købt udover Beckhams... :) Beckhams comeback-kamp mod Sociedad frisparksmål.. Damn, blev nødt til at købe den ugen efter! :D

Er jeg den eneste som håber Granero udvikler sig helt vildt og kommer tilbage til klubben? Er virkelig stolt over at man går NED i løn for at komme til Real Madrid. Ikke at han sulter men han fik vel omkring det samme i løn som Thygesen gør i BIF..

13 år 8 måneder siden #684 af Siempre Madrid
Jamen, du har da ret i, at det er svært for en reservemålmand, men Iker Casillas har nu i et årti været en absolut sikker sidste skanse og han bør vel have mere kredit end at man skal til at spekulere i en bænkeplads til ham nu. Så dårlig har han altså heller ikke været. Det peger jo ikke alene tilbage på Iker Casillas, at vi er otte points efter Barcelona. Det er heller ikke hans skyld, at vi &quot;kun&quot; fik 2-2 i søndags.

Jeg mener iøvrigt ikke, at eksemplet med Manchester United er særligt velvalgt. Dels har De Gea, som du selv nævner, haft sprogproblemer, dels var han også umanerligt dårlig i de første kampe. Var Lindegaard nu kommet op mod Van der Saar, som havde en lille formnedgang, så havde der med sikkerhed ikke været samme udskiftning på posten.

Leveret af Kunena Forum