Sæsonen 12/13
Du fik det sidste ord. Jeg vil blot håbe på, at du bruger din åbenlyse viden og evner ved tastaturet mere konstruktivt, end tilfældet har været hidtil.
Jeg har den seneste periode smidt lidt videoer op, som jeg håber nyder stor anseelse. Ovenstående viser - i min optik - den ideelle opstilling, med det nuværende materiale. Endvidere viser den, hvilket niveau Iker Casillas indeholder og, hvorfor den almene madridista er forvent og skuffet på samme tid over dennes præstationer i indeværende sæson og nuværende niveau.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har ganske rigtigt en stor gæld, men den truer jo på ingen måde hverken klubben eller den spanske stat. Real Madrid har i sidste regnskabsår barberet 25% af gælden, hvilket peger på en ret stærk økonomi. Herudover kan det altså ind i mellem være klogere at gældsætte sig end at bruge af egenkapitalen og Real Madrid har måske netop lettere til bankernes accept, fordi økonomien er så stærk som den er.
At Real Madrid har lejet sig ind på træningsanlægget..........åh, hvad kan man sige uden at fornærme nogen? Læs på lektien, måske!? Real Madrid solgte sit gamle træningsanlæg, men det var som Raúl 4 ever nævner til private investorer. Bystyret var inde over, fordi området skulle byggemodnes og godkendes til erhverv og der er som bekendt flere penge i kontorbygninger end i parker, så de kunne naturligvis også se en fordel i det. Herefter købte Real Madrid et langt større areal uden for byen. Naturligvis for lånte penge. Dels fordi det var en ret stor sum, dels fordi det ville være dumt at bruge hele egenkapitalen på det.
Omkring Levante-billetterne. Igen en påstand, som er slynget ud i luften uden nogen som helst viden. Levante er en såkaldt kategori B-kamp og priserne ligger mellem 40 € og 130 €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Jeg gav 80 euro for 2 gange Chl og 2 gange la liga. der er ALDRIG udsolgt på bernabeu, så man behøver ikke købe på forhånd. medmindre det er barcelona eller noget i den kaliber. Så kom igen :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Optakten til aftens kamp.
Der er faktisk en hel masse spørgsmålstegn, som jeg glæder mig til at få besvaret.
Bliver også lige nødt til at dele den følelse af glædelse og frustration jeg har ved denne kamp. Jeg er lige nu i Madrid og er på Bernabeu i aften. Min yndlingsspiller, Marcelo, er ude, men det giver forhåbentlig mulighed for at se nogle unge knægte i aktion. Sidst, men ikke mindst, så bruger jeg dagen i sengen da jeg har en let feber og halsbetændelse. Intet skal dog holde mig fra en Madrid kamp :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Opstillingen til i aften, nu får i jeres vilje med Alonso og Modric centralt så får vi se hvor stærkt et par de er.
Kaka og Ozil sammen offensivt bliver spændende, regner med Özil til venstre og Ronaldo til højre.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Casillas
Varane Pepe Ramos
Essien
Alonso Modric
Özil Kaka Ronaldo
Higuain
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Pepe skal spænde hjelmen hvis han skal starte inde i den kommende sæson!