Sæsonen 12/13

13 år 8 måneder siden #733 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 12/13
#738: Elkrimi

Så sandt. Om end Grønkjær åbenbart mener det modsatte, selvom det rent faktisk er Essien, Pepe og Sergio Ramos, der har virket mest usikre.

... og skal vi så ikke bare sætte en fed streg under dette: Sergio Ramos hører til i det centrale forsvar og ikke ude som back. Det er immervæk kun til nøds, at han skal derud og spille!

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #734 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 12/13
Enig!

Gentager lige: Varane er så vild! Stille og roligt piller han Lewandowski, hvorimod Pepe kegler rundt som sædvanligt.

Arbeloa-Varane-Ramos-Marcelo. Snarest, tak!

13 år 8 måneder siden #735 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 12/13
Essien sejlede er du helt gal man. Hold kæft han var ringe. Ikke siden Raul Bravo og Pavon og Mejia tiden har vi haft så ringe en forsvarsspiller. Pepe var elendig og kostede nok point idag med hans tåbelige aflevering.

13 år 8 måneder siden #736 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Sæsonen 12/13
Hold nu op hvor spillede BVB en god kamp. Hummels og Subotic viste stor klasse i midterforsvaret, hvor Pepe måske ikke så godt ud i den anden ende. Jeg synes egentlig ikke, at Real kollektivt set var en katastrofe, men små fejl og lidt haltende forsvar koster dyrt i CHL.

13 år 8 måneder siden #737 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13
Jeg synes i tit har en tendens til at overdrive når det kommer til Pepe. Han kostede 1-0 mål det helt klart, men ellers synes jeg han spillede flot. Måske skulle han stoppe med at lave lange afleveringer ud tiæ Di maria.
Selvsamme Di maria var manden bag alle vores chance, fantastisk kamp!

Jeg synes rent faktisk kun det var Essien der var elendig, men igen han får ikke nok støtte og opbakning på den venstre side af Ronaldo. Måske derfor Marcelo og Coentrao nogle gange har problemer.

Øzil præsterede i perioder ellers synes jeg ikke han var god. Ronaldo var der ved målet (smukt et), men ligesom Øzil forsvandt han.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #738 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
@madrid2000

Slaaaaap nu af ikk. Essien har spillet to kampe i hele hans kariere, som venstre back han er 3. valg, så rolig nu det var en absolut nødløsning. I mine øjne burde vi have satset på Nacho, hvorfor i alverden er han ellers i førsteholdstruppen. Som jeg også sagde i sommer, så gir jeg ikke meget for, at Morata, Nacho og Jesus er førsteholdsspillere, selvom de på papiret måske er. Man satser slet ikke på dem, om de har niveau eller ej.

... den tidlgiere tyske landsholdsspiller Bernd Schneider sagde i interview, at Götze er bedre end Özil, og jeg kan kun give ham ret. Han er meget mere alsig, og endnu bedre boldomgang.

Jeg sys personligt også det ærgerligt, at Benzema hele tiden trække ud på venstrekanten. Pepe's lange bolde op af banen ala Simon Kjær er virkelig også demotiverende at se på. Men jeg er glad for de skader vi har i forsvaret, så det snart må gå op for klubben, at vi har brug for endnu en højre back..

Derudover var se fedt at se den 'gamle' Casillas igen, flot kamp. Jeg sys det var en meget lige kamp, men jeg er meget imponeret over Klopp og Dortmund hold da op et spændende hold at følge i fremtiden.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

13 år 8 måneder siden #739 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 12/13
@ElKrimi

Mon ikke det er mere sandsynligt at Ramos overtager højreflanken, imens Pepe og Verane danner par på midten?

Flot kamp af Dortmund, kampen idag beviser endnu engang at højt boldbesiddelse absolut ikke resultere i at man får flest chancer. - Men førstepladsen forventer jeg nu at vi alligevel snupper om kort tid.

PS: og god tur tilbage til drengene fra madridista.dk ;-)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Mavi
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #740 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Sæsonen 12/13
Madrid2000 & ZizouMo

Nu skal du lige huske, at Essien ikke er en naturlig back. Jeg synes han ikke var så elendig, at man skal pege fingre af.

Jeg synes Xabi Alonso og Pepe var de klart dårligste. Pepe smed bolden væk flere gange, mens Xabi kun blev nævnt af kommentatorende 1-2 gange.

Casillas er der sikkert også nogle der river sig i håret af, pga. hans frygt for at gribe bolde... Men han skal også roses for, at holde bolden fra målet.

13 år 8 måneder siden #741 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 12/13
&quot;Jeg synes i tit har en tendens til at overdrive når det kommer til Pepe.&quot;

Tjah.... det er hverken første eller sidste gang, at han har kostet et mål. Varane er måske ikke rutineret, men han spiller med et markant større overblik end, Pepe.

13 år 8 måneder siden #742 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 12/13
Kig lige kampen igennem en gang til. Hold så øje med spilleren med nr.15. Han var pisse elendig!!!
Jeg giver ikke meget for at det var hans første eller anden kamp, det ændre ikke på, at han var elendig. Mere er der sådan set ikke i det. Jeg synes på ingen måde vi spillede nogen dårlige kamp, det var individualister der kostede sejren idag.

13 år 8 måneder siden #743 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 12/13
Jeg håber da inderligt Essien spillede sin sidste kamp i forsvaret i Real Madrid, og egentlig os i Real Madrid. Var aldrig begejstret for lejningen, og de &quot;chancer&quot; han indtil videre har fået, der har han endelig bevist hvorfor Chelsea valgte og leje ham ud. Modric er klart til og foretrække på den centrale, hvis Khedira sidder ude.
Pepé druknede idag. Han var ude på dybt vand fra første fløjt af, og efter 10 min. Druknede han. Jeg tror aldrig jeg har set en forsvarspiller erobre bolden 4-5 gange i træk, og miste den på første aflevering. Var helt målløs over hvor elendig han skilte sig af med bolden.
Varane er tværtimod det største forsvarstalent jeg nogensinde har set. Aldrig har jeg set en så iskold 19 årig gut som bagerste mand, og bare udstråle den arrogance og frækhed som han udstråler. Det kan gå hen og blive den bedste forsvars signing siden Ramos og Marcelo, og han kan endda blive større end Ramos. Ramos har stadig sine ustabile vaner, hvor Varane indtil videre bare spiller fodbold som det skal gøres.
Jeg krydser alt hvad der kan krydses, for der kommer en halv liderlig rigmand og byder det hvide ud af øjnene på Pepé til sommer. Har aldrig været en fan af ham, og Varane er på nuværende tidspunkt et bedre valg. Ramos er selvskrevet, og det er immervæk ikke på den højreback, men centralt!.

Di María spillede helt fantastisk. Der er dog bare 1 ting jeg altid bider mærke i ved hans spil. Den simple aflevering kender han bare ikke til. Og det er skide synd, for halvdelen af hans afleveringer ville være farligere hvis han slap den 2-3 sekunder før, og til sidemanden få meter fra ham. Han skal altid have den skide berøring, hvor en hurtig førstegangs aflevering ville være og foretrække.

Men en helt fantastisk præstation af Dortmund, også alligevel ikke. De spillede fantastisk, men deres bedste mand idag var klart Essien. Endelig et hold som spiller aggressivt, offensivt og uden de unødvendige 200 afleveringer i forsvarskæden.

Vi spillede egentlig rigtig godt. Vi bevarede presset i mange situationer, og holdte vores ball possession som vi skulle. Samtidig var vi giftige i omstillingsspillet, men desværre manglede den sidste skarphed.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 8 måneder siden #744 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 12/13
Casillas

Carvajal Varane Ramos Marcelo

Alonso Khedira

di Maria Modric Ronaldo

Benzema

Nøj hvor jeg håber det er vores startopstilling til næste sæson.

@ Dios

Jeg hælder også mest til Varane, men der skal så findes en erstatning for Pepe, da jeg ikke mener Albiol og Nacho er stærke nok til at tage over.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum