Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
www.as.com/english/articulo/real-madrid-...30308dasdenspo_2/Ten
(I øvrigt burde vi have haft en hel Mourinho-tråd så meget som det er blevet diskuteret)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Antonio Adan. Han fik chancen, men tog den slet ikke. Han så usikker ud og man var slet ikke tryk ved ham. Slå ikke hverken Casillas eller Lopez. Håber vi kan får 4-6 mio euro for ham.
Ricardo Carvalho. Skal bare ud, han er for gammel og det vil være ideelt at give hans plads til en talent ala Varane.
Raúl Albiol. Han må egentlig gerne blive for min skyld, men jeg tænker mere på hans egen karriere. Hvis han skifter til et andet hold i Laliga, så kan han potentielt blive fast mand på landsholdet. Han har ikke niveau til at slå Pepe, Ramos og Varane. Jeg tror vi kan får 5-10 mio euro for ham.
Kaká Han er bare ikke Mourinho's spiller. Han spilder bare sin talent i Real Madrid. Han skal afsted til en klub som kan give ham spilletid, så han kan komme til VM2014. Håber vi får 12-15 mio euro for ham.
José Callejón Jeg synes ikke rigtig han har niveau til Real Madrid. Mourinho kan godt lide ham og derfor får han masser af spilletid, men han bidrager sjældn't med meget. Han er kant spiller men kan ikke sætte nogen som helst af. Er kun god når holdet spiller godt. Tvivler dog på han bliver solgt, hvis Mou bliver.
Gonzalo Higuaín Vi trænger til fornyelse på toppen. Den måde Real Madrid spiller på klæder ham simpelthen ikke. Han får for få afleveringer til at arbejde med og hans forcer ligger ikke i at skabe chancer selv. Desuden har han ikke være så skarp som tidligere. City, Chelsea eller Juventus. Pris 35-40 mio euro.
Ind
Daniel Carvajal. Pris 12 mio euro. Ingen tvivl der, han skal bare tilbage. Så kan han kæmpe med Arbeloa om pladsen som HB.
Gareth Bale En spiller som kan forstærke holdet. Løbestærk, Fysisk Stærk, målfarlig, hurtig og kun 24 år til sommer. Prisen kommer til at gøre ondt, men mon ikke vi har råd. Han har desuden udtalt sig positivt om Real Madrid, så mon ikke han kan overtales til et skifte?
Falcao Stærk Stærk angriber. Jeg tvivler stærkt på han kommer, da han spiller for rivalerne og jeg ved ikke om 400 mio vil være værd at kaste efter en spiller der allerede er 27.
Jese Skal ind og være på holdet istedet for Callejón. En spiller med kæmpe potentiel og så er han kun 19 modsat Callejón som allerede er 26.
Isco Hvis en af de Engelske klubber byder det samme sum som vi købte Moderic for er det bare med at sælge og købe den Spanske guldfugl. Han kommer til at klæde Real Madrid og det altid godt med Spanske spiller.
Trup:
Iker Casillas
Lopez
Jesús Fernández
Raphaël Varane
Pepe
Ramos
Coentrao
Marcelo
Arbeloa
Khedira
Alonso
Mesut Özil
Michael Essien
Luka Modric
Ángel di María
Cristiano Ronaldo
Jese
Isco
Gareth Bale
Karim Benzema
Rudamel Falcao
Álvaro Morata
Min drømme opstilling til næste sæson:
Casillas
Carvajal---Ramos-Varane---Marcelo
Khedira---Alonso
Gareth Bale
M.Özil
Ronaldo
Benzema/Falcao
Ved ikke, hvad der sker for opstillingen, men det er en 4-2-3-1 opstilling med ovenstående spiller.
- Storken
- Gæst
-
Din opstilling løser slet ikke Real Madrids problem. Hvad gør man mod hold, der parkerer bussen?
Hverken Bale, Ronaldo, Alonso, Özil eller Falcao har deres forcer i de små rum. Samtlige spillere er bedst på omstillinger og høje forsvarslinjer.
- Bernabéu
- Gæst
-
Storken skrev: Din opstilling løser slet ikke Real Madrids problem. Hvad gør man mod hold, der parkerer bussen?
Hverken Bale, Ronaldo, Alonso, Özil eller Falcao har deres forcer i de små rum. Samtlige spillere er bedst på omstillinger og høje forsvarslinjer.
Jeg syntes vi har gjordt det okay før. Vi formåede at bryde både United, City, og Barca's defensiv.
Storken skrev: @madrid2000
Din opstilling løser slet ikke Real Madrids problem. Hvad gør man mod hold, der parkerer bussen?
Helt enig, Storken.
Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen; hvis man henter en spiller udefra til at spille i stedet for di Maria, så skal det være Isco eller Mata - en slags 10'er, som tager udgangspunkt fra kanten. Vi har set Ozil spille rollen før, med stor succes.
Men hvis man har sådan en type på kanten, tror jeg også at Carvajal bliver en vigtig spiller. Arbeloa kan nemlig ikke holde bredden i angrebet, på samme måde som Carvajal ville kunne.
Morata, Suarez og Benzema. Tuff angreb
Har valgt at takke af på forum!
Bruger alle kneb, hånd, spyt osv.
Og han er sku ikke bedre end falcao eller cavani. Plus hans teknik er skidt. Grim er han sku også:), så ved i hvad jeg synes om ham.
asp3200 skrev: Aldrig suarez, manden er simpelthen så usympatisk, fusket og irriterende type.
Bruger alle kneb, hånd, spyt osv.
Og han er sku ikke bedre end falcao eller cavani. Plus hans teknik er skidt. Grim er han sku også:), så ved i hvad jeg synes om ham.
1. Hans teknik er ikke skidt - tværtimod!
2. Dette er ikke en bøsse-forening, så om han er grim spiller ingen rolle.
3. Jeg gider heller ikke se Suarez i Real Madrid;)
Har valgt at takke af på forum!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: @madrid2000
Vores styrke er kontra og omstillinger. Heller forstærker vores styrke end at prøve at svække den ved at tilføje en spiller som er bedre når hold lukker sig ned. Jeg siger ikke vi ikke skal bekymre os om hold der lukker sig ned, men ikke på bekostning af spiller som er hurtig i omstillinger. Desuden mener jeg sagtens der kan være plads til både Bale, Isco og en ny Angriber, hvis Kaka, Higuain + de andre spiller jeg nævnte forlader os.
Han er en genial spiller, mestre mange af spillets facetter, men er alt for egoistisk, ham og Cristiano Ronaldo på det samme hold tror jeg vil hæmme spillet gevaldigt.
Han har alt for mange disciplinær problemer blandt andet Evra-sagen, bed en spiller fra PSV mens han spillede i Ajax og der er sikkert mere, det ville ikke overraske mig. Hvis man bliver træt af Di Maria's konstante boldtab vil man rive sig i håret med Suarez, og istedet for at undskylde når han mister bolden eller laver en fejl aflevering så slår han ud med armene og nærmest giver sine holdkammerater skylden.
Han er til gengæld en meget spændende spiller at følge, men jeg tror ikke han ville gavne holdet.
Hugol skrev:
No solo soy perfecto, también soy Madridista.