Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?

13 år 5 måneder siden #145 af Siempre Madrid
Nej, det var en henvisning til, at Cadena SER for et par sæsoner siden kunne berette, at El Kun var klar til et skifte.

Der er ikke noget aktuelt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Los Pitufo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #146 af Los Pitufo
Besvaret af Los Pitufo på emne Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
Ok,undskyld så,så har jeg ikke kiggede efter. :-(

• Artiom
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #147 af Artiom
Køb:
Jeg vil som mange andre også rigtig gerne se Carvajal tilbage.
Jeg har i længere tid fulgt Rodrigos udvikling i Benfica og ville også rigtig gerne have ham tilbage.
Mata ville være et dejligt køb. Men det er mere ønsketænkning end noget andet.

Salg:
Ser gerne spillere som: Adan, Pepe, Carvalho, Contrao, Di maria, (Higuain) solgt da jeg ikke ser dem spille op til deres potentiale.
Higuain har jeg altid haft en kærlighed for da jeg synes at han altid har leveret for os undtagen denne sæson og stadig inderligt håber på at han finder sin mål næse igen.
Di maria vil jeg kun gerne af med fordi jeg ved at vi kan få en flot penge sum for ham og at vi i så fald kunne hive nogle talenter op. (jeg ser os gerne bruge flere af vores talenter så vi ikke spilder vores chancer på at få spillere som mata, negredo, soldado, etc. til at spille for os.)
Pepe er en fighter og har altid kæmpet for klubben men jeg har aldrig rigtig brudt mig om den hårde måde han har gjort det på, med voldsomme taklinger og grimme frispark, derfor ville jeg hellere se Madrid foruden ham.
Contrao er overvuderet i min bog og desuden synes jeg at vi har en af de 5 bedste venstrebacks i verden nemlig Marcelo.
de 2 andre er bare ikke gode nok længere så ud med dem.

Når det så er sagt, ville jeg rigtig gerne have at nuri sahin blev i klubben da han kan erstatte xabi alonso da jeg synes han efter julen er begyndt at dale i kampform, han laver pasningsfejl på pasningsfejl, taber dumme bolde og spiller ikke op til det han gjorde sidste år.
Essien har jeg altid elsket og jeg synes han har gjort det godt i sin tid i madrid, men synes desuden også at man burde hive noget mere talent op fra akademiet, så Casemeiro ville være en god erstatning.

13 år 5 måneder siden #148 af asp3200
Tror mere og mere på det Cavani rygte, især efter det rygte med Falcao har en ekstra pris i sin klausul hvis Real skulle købe ham i forhold til andre klubber.

13 år 5 måneder siden #149 af Steen
www.football-italia.net/31985/conte-i-feel-leaving-italy

Kunne Conte være et emne til sommer hvis Mou smutter?

Nu skal man selvfølgelig ikke ligge for meget i hans udtalelse, men han har endnu ikke bekræftet at han er at finde i Juventus efter denne sæson, måske har det noget at gøre med at i de italienske pressemøderne forholder de sig faktisk til fodbold modsat det spanske hvor spørgsmålet om Mourinho forlader Real Madrid dukker op hver gang de har mulighed for at spørge ham... Men han har virkelig været et stort gevinst for Juventus, første sæson førte han dem til en Serie A titel, endda ubesejret, de ser igen ud til at vinde mesterskabet, er nået til kvartfinalen i Champions League.

Löw som mange tidligere har nævnt så jeg gerne som træner, men han kan først blive et emne efter VM 2014..

• CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #150 af CC
Forstår simpelthen ikke, hvorfor I er så ivrige efter at skille jer af med Coentrao og Higuain? Coentrao har præsteret rigtig godt mens Marcelo har været ude - i min optik skal han arbejde hårdt for at opnå pladsen igen. Og både Higuain og Benzema har været uskarpe i år, hvilket har medvirket til vores elendige efterår i ligaen.

Vi skal af med Carvalho, Adan og Kaka, og rykke et par talenter op. Jeg mener ikke vi skal ud og investere i en Bale, Götze eller Falcao. Spillerne har niveauet. Denne sæson kan stadig blive vores.

Angående træner er jeg tilhænger af, at Mourinho bliver en sæson mere. Er bange for at Benitez bliver hentet hvis Mourinho ryger...
Mourinho > Benitez.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved CC.

13 år 5 måneder siden #151 af BBB

Steen skrev: Men han [Conte] har virkelig været et stort gevinst for Juventus, første sæson førte han dem til en Serie A titel, endda ubesejret, de ser igen ud til at vinde mesterskabet, er nået til kvartfinalen i Champions League.

Så vidt jeg ved, så er én af grundene til Contes succes mange træningspas, noget Mourinho vist oplevede modstand mod. Personligt er jeg for at kværne andre hold ved at vi simpelthen kan løbe dem ned det sidste kvarter i kampen.

• yuzuf1
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #152 af yuzuf1
Casillas
Rafael Ramos Varane Coentrao
Xabi Vidal
Modric
Ozil Falcao CRonaldo

Nok ikke helt realistisk, især Vidal vil Juventus nok ikke af med, men alt er muligt med Perez.

13 år 5 måneder siden #153 af Siempre Madrid
Ikke Rafael som i Rafael fra Manchester United, vel!?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pena1992, Dios

13 år 5 måneder siden #154 af BBB
onside.dk/primera-division/real-stjerne-...r-denne-barca-profil

Heldigvis er der ingen, der siger at spillerne ved hvad de snakker om, og det håb vil jeg klynge mig til, så Busquets ikke kommer hertil. Ikke pga. spilleren, men pga. personen.

13 år 5 måneder siden #155 af MMM
@BBB Jeg kan glæde dig med, at det oprindelige citat ikke rigtig understøtter Onsides fortolkning:

¿A quién te llevarías del Barça al Madrid? Elige sólo a uno.
Por necesidad, Busquets. Xabi acumula muchos partidos. El iluminado es Andrés. Pero sería como ver a Messi de blanco: es algo imposible.

Så jeg tror ikke, der er nogen grund til at frygte noget på den baggrund.

Hele interviewet kan læses her: www.cope.es/detalle/Sergio-Ramos-Me-hubi...s-al-Manchester.html
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

13 år 5 måneder siden #156 af Hugol
Nogen der ved hvor Jupp Heynches skal hen efter Bayern ?

Ham kunne jeg godt tænke mig at se igen i Real Madrid.

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum