Næste års hold-Hvem skal ind og hvem skal ud?
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den video beviser bare at manden er no go for Madrid. Han har absolut intet vist mod store hold, han bliver pakket ind mod alle de gode hold, så kan du vise mig 1000 youtube videoer af en suarez som laver tunneler på norwich spillere osv, det ændre ikke mit syn på han er mega usympatisk og nok den største filmer/snyder der findes pt.
Og M_Linding, de fortænder skal sku ikke bære madrids trøje :)
- Orange You Glad
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Tja. Tottenham er jo ikke det jeg vil forbinde med et tophold. At de ligger der viser lidt om PrL.Hugol skrev: Han var med til at tage tottenham idag
PrL er utrolig svag i øjeblikket.
Jeg tror slet ikke Suarez ville kunne begå sig i RM. Ronaldo kom som verdens bedste dengang og han havde enormt store problemer med forventningerne. (da han rev trøjen af sig og var ved at ødelægge ALLE Muskler i kroppen, da han fik sine mærkelige røde kort osv..) Suarez skulle kunne score 35 + per sæson for at kunne være en succes. Han duer ikke rigtigt til andet. Som jeg har skrevet før. Angriberen i RM, skal ikke score, han skal servicere Ronaldo. Om man er enig med mig eller ej, så bygges spillet op om ham, og ikke spydspidsen eller den off. midt. :) De ville hæmme hinandens spil. Jeg sætter mine penge på Benzema, selvom han har været enormt ringe.....
Real har ik kunne foelge med i aar netop pga manglende skarphed hos vores angribere, saa skulle uskarpe higuain blive solgt saa er Suarez i form, og kan blive farlig for madrid.
Man ved aldrig med de rygter.. Den ene dag fortsætter han den anden dag har han sagt op, sådan har det været allerede fra første dag han skrev under med Real Madrid, det er godt nok irriterende.
Hugol skrev: Premier leagues niveau har nu ikke været en forhindring for de fleste i at hente mata silva og bale med flere. I saa fald er det jo ogsaa derfor laudrup har klaret sig saa godt!
Real har ik kunne foelge med i aar netop pga manglende skarphed hos vores angribere, saa skulle uskarpe higuain blive solgt saa er Suarez i form, og kan blive farlig for madrid.
Man skulle ellers mene man var blevet klogere, men åbenbart ikke :).
Angriberes form går op og ned, og sådan har det alle dage været. Sidste sæson skulle Suarez bruge 8 chancer, for at score 1 mål, og godt nok har han været imponerende denne sæson, men lad nu vær med og lav en Perez.
Alle United fans var på den lyserøde sky, i starten af sæsonen, da Persie bombede, men han fik hurtig jordkontakt igen, og er endnu engang bare middelmådig, med et fantastisk venstreben :).
Sidste sæson var alle Real fans på den samme lyserøde sky, over Higuain og Benzema's niveau, men vi kom hurtigt ned på jorden igen denne sæson. Jeg behøver vel ikke og skrive det samme om Falcao?.
Cavani er måske den eneste som har leveret i mere end én sæson, men ellers tak :).
Der findes ikke én angriber på nuværende tidspunkt som kan præstere i længere tid. Suarez gør det måske godt nu, men næste sæson er han glemt igen.
I øvrigt er hans personlighed frastødende, han filmer mere end han spiller fodbold, og hans teknik er måske okay, men han lever af den grad af tilfældigheder.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Redondo5
- Gæst
-
Ud: Kaká, Higuaín, Carvalho, di María, A.Adan, P. León
Ind: Carvajal, Mata, Isco, Jesé
4-2-3-1 Idealopstilling:
Casillas
Arbeloa---Varane---Ramos---Marcelo
Khedira----Alonso
Isco
Mata
Özil
Ronaldo
Folk snakker om at Madridismoen er noget af det vigtigste hvis man skal spille i Real, og så bliver han nævnt? Eej men hold nu op:) så desperate må vi aldrig blive:) så hellere "bare" Higuain, Benzema og Morate:)
Jeg er her stadig XOXO
- Los Pitufo
- Gæst
-