VM 2018
Siempre fiel skrev: Så du forstår simpelthen ikke at man finder det mindre underholdende hvis man fremover ska til at juble med forbehold? "Hva har jeg så tabt?" Nej hvis du mener sådan rent håndgribeligt, så ikke spor - men du fatter ikke at den gigantiske bummer man ska føle hvis man jubler igennem og man så to minutter senere ska nulstilles? Ok, så blir det svært at udveksle holdninger - forhåbentlig ka du så forstå at andre ikke kan li VAR fordi DE (heriblandt jeg) føler spillet var sjovere/mere underholdende uden - og har følt sig ganske fint underholdt i 30-40 år, og lever fint med de dommerkendelser der engang imellem er rigtige og engang imellem er forkerte.
Jeg køber bare ikke præmissen om at man skal til at "juble med forbehold". Og så kan jeg stadig ikke se hvordan underholdningen skulle være anderledes nu (eks. var der jo ikke VAR til EM for 2 år siden, men det ændrede ikke på at den slutrunde var dødsyg - Serie A var heller ikke kedeligere i år, selvom VAR var implementeret fra start til slut).
Jeg er selvfølgelig ikke herre over hverken dine eller andres følelser, men jeg sidder og er for optaget af kampen og situationen til at spekulere over, i øjeblikket, om et mål vil holde efter VAR. Det dæmper ikke min reaktion på et mål, men hvis det gør det for dig eller andre/flere, så er din pointe da bestemt ikke uvæsentlig.
Jeg kender desuden for godt til frustrationen over kampafgørende fejlkendelser til at jeg vil være modstander af initiativet. Det er fortsat det værste aspekt ved fodbold for mig.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Matamoro skrev: Hazard er ganske enkelt ikke god nok til Real Madrid.
Med mindre han tager Conte og et defensivt indstillet Chelsea med sig, så kunne ovenstående ikke være mere forkert :-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev: Vi skal simpelthen have fat i Hazard!
Panama og Tunesien lyder ik specielt skræmmende. Har har en tendens til at underspræstere når han møder storholdende i PL. Bliver spændende at følge Hazard og Co. når de møder modstandere med højere kvalitetet.
Neymar>Hazard Anytime, Anywhere, Any Day
- Brylle
- Gæst
-
Undskyld, men det er jo bare noget vrøvl... Alene i disse to VM-kampe kan man se en spiller, der kan så mange ting, at han vil være en gevinst for alle hold. Jeg kan slet ikke forstå, at man kan komme med en underlig en påstand, for det er jo helt tydeligt, at han har noget at byde ind med. Han kan alt med bolden, kan sætte sine holdkammerater i scene, kan selv lave mål og vil være et vigtigt aktiv uanset om det er i kontrafasen eller i en mere tålmodig opbygning.Matamoro skrev: Hazard er ganske enkelt ikke god nok til Real Madrid.
Brylle skrev:
Undskyld, men det er jo bare noget vrøvl... Alene i disse to VM-kampe kan man se en spiller, der kan så mange ting, at han vil være en gevinst for alle hold. Jeg kan slet ikke forstå, at man kan komme med en underlig en påstand, for det er jo helt tydeligt, at han har noget at byde ind med. Han kan alt med bolden, kan sætte sine holdkammerater i scene, kan selv lave mål og vil være et vigtigt aktiv uanset om det er i kontrafasen eller i en mere tålmodig opbygning.Matamoro skrev: Hazard er ganske enkelt ikke god nok til Real Madrid.
Det kunne næsten ikke siges mere præcist. Hazard passer ikke ind på Contes hold. Han ville være en for vild spiller at hente.
En kommende opstilling kunne se sådan ud:
..........................Navas.....................
Carvajal..Varane......Ramos...Marcelo
James.......Modric.......Kroos.....Isco
..................Bale.............................
.................Ronaldo......................
Matamoro skrev: Hvis Hazard kan omskoles til at spille på midtbanen som Di Maria gjorde det i sæsonen 13/14, så ville jeg se det som en gevinst. Den rolle vil han nok ikke acceptere. Som en offensivspiller der skal være den afgørende faktor i de største kampe, er han bare ikke god nok. Han er god med bolden, men han er ikke målsøgende nok og heller ikke mentaliteten til at bære et Real Madrid hold. Gareth Bale derimod har vist at han kan bære holdet. Real Madrid skal ikke lave de store ændringer på holdet, der skal bare købes lidt ind til bredden. Jeg ser det som oplagt at hente James tilbage.
En kommende opstilling kunne se sådan ud:
..........................Navas.....................
Carvajal..Varane......Ramos...Marcelo
James.......Modric.......Kroos.....Isco
..................Bale.............................
.................Ronaldo......................
Og du mener at James skal kunne udfylde den rolle, som Hazard ikke kan udfylde i forhold til din mening. Bale skal væk til sommer så jeg ser ham ikke som en mulighed i din startopstilling.