VM 2018
8 år 1 måned siden #194
af nono
Jeg er hverken imponeret af udsigterne til Neymar eller Hazard...
Der er for lidt arbejdsraseri og for langt mellem snapsene. De er “overfladiske hygge-vindere” som kunne lære en del af spillere som Messi, Ronaldo, Modric, Ramos, Suarez...
Tror langt mere på Asensio/Isco/Kovacic og at de store penge er bedre givet ud på den NÆSTE helt store stjerne...
Mine håb for den kommende sæson er er par stærke spanske tilgange til bredden, måske en Salah eller Guedes frem for Bale og så at det for alt i verden lykkes, at holde på Cristiano Ronaldo. Oplægget er simpelt - en skabelon a la det spanske landshold krydderet med Ronaldos potens. Det skal der nok være titler i...
Der er for lidt arbejdsraseri og for langt mellem snapsene. De er “overfladiske hygge-vindere” som kunne lære en del af spillere som Messi, Ronaldo, Modric, Ramos, Suarez...
Tror langt mere på Asensio/Isco/Kovacic og at de store penge er bedre givet ud på den NÆSTE helt store stjerne...
Mine håb for den kommende sæson er er par stærke spanske tilgange til bredden, måske en Salah eller Guedes frem for Bale og så at det for alt i verden lykkes, at holde på Cristiano Ronaldo. Oplægget er simpelt - en skabelon a la det spanske landshold krydderet med Ronaldos potens. Det skal der nok være titler i...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 år 1 måned siden #195
af Daniel
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, ChrillRM14
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
8 år 1 måned siden #196
af ChrillRM14
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Besvaret af ChrillRM14 på emne VM 2018
Det her VM er måske ikke god for mange mål, men der er sgu drama i stort set alle grupper frem mod sidste spilledag!
Sverige spiller endimensionelt, men arbejder langt mere og viser langt større gnist end Danmark... stor respekt!
Hold kæft en kasse af Kroos!
Sverige spiller endimensionelt, men arbejder langt mere og viser langt større gnist end Danmark... stor respekt!
Hold kæft en kasse af Kroos!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved ChrillRM14.
8 år 1 måned siden #199
af mohbar
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved mohbar.
8 år 1 måned siden #200
af PMO
Der burde i hvert fald kunne findes plads til ham. Bale passer ikke ind i possesion fodbold, men spillere som Modric, Kroos, Isco og James er en drøm i den henseende.
mohbar skrev:
PMO skrev: En skam James ikke kunne bruges. En fornøjelse af se ham folde sig ud.
Fuldstændig enig. Loepetegui må kunne finde plads til ham på holdet for det var Zidane der ikke ville ham. Og han vil passe sindssyg godt ift. Boldbesidende opbyggende stil
Der burde i hvert fald kunne findes plads til ham. Bale passer ikke ind i possesion fodbold, men spillere som Modric, Kroos, Isco og James er en drøm i den henseende.
8 år 1 måned siden #201
af Elto92
Bliver faktisk liderlig af tanken om en midtbane bestående af Kroos, Modric, Isco, James og Kovacic/Casemiro/Asensio/Vasquez... ved ikke lige helt hvem den 5. Skulle være..
Av av av.
Som en anden skrev. Så tag Spaniens skabelon med boldsikre spillere og så ronaldos kynisme på toppen
Av av av.
Som en anden skrev. Så tag Spaniens skabelon med boldsikre spillere og så ronaldos kynisme på toppen
8 år 1 måned siden #202
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Det bedste og smukkeste fodbold jeg har set i min tid var med James, Isco, Benzema og Ronaldo som de forreste på banen. I efteråret 14(?) under Ancelotti. Bale var utroligt nok skadet i den periode.... Jeg glemmer ikke hvordan vi udspillede Liverpool i gruppespillet:D
Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL