VM 2018
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real HWL skrev:
Real Madrid skrev: Kroatien 6 point (+5 målscore)
Island 1 point (0)
Argentina 1 point (-3)
Nigeria 0 point (-2)
Andenpladsen er stadig helt åben, og jeg tror (desværre) Argentina ender med en sejr over Nigeria i sidste ende.
Jeg tror også Argentina slår Nigeria. Jeg er mere spændt på Island. De skal bare slå Nigeria idag, og hvis de gør det, så tror jeg det er farvel og tak til Argentina. Island kan sagtens få en uafgjort mod Kroatien i sidste runde.
Vinder Island i dag, så kan de næsten "tillade" sig at tabe til Kroatien pga. langt bedre målscore end Argentina.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
... bør vinde Ballon d'or. Det ville være forfriskende.Fondo_Sur skrev: Luka Modric .....
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Jeg forstår ikke underholdningsargumentet. Spillet er jo det samme inde på banen. Dramaet er det samme. Hvis du har jublet over en scoring og det holder med VAR, så har du jo ikke tabt det spontane glædesøjeblik? Og hvis du jublede og den så blev kaldt tilbage, hvad har du så tabt? Jo, det var da ærgerligt, men hvis man så får bekræftet at det var rigtigt og retfærdigt, så er det vel hvad det er?
Den frustration jeg har siddet tilbage med så mange gange efter at have tabt på graverende fejlkendelser er i hvert fald væsentlig værre end udsigten til at have jublet forgæves i ny og næ.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Hvis Danmark og Australien ender på samme antal point efter sidste runde er spillet, så er det først målscoren for de to hold der afgør hvem der går videre, og derefter hvem der har spillet mest fair mht. gule og røde kort, og her ligger Australien pt. bedst, da de har tre gule kort, mens Danmark har fire.
Hvis nu Danmark taber 1-0 til Frankrig, og Australien vinder 1-0 over Peru, så ender Danmark med en målscore på 2-2, mens Australien ender med 3-3. Det er så en målforskel på 0 for begge hold, men gør det nogen forskel at Danmark har scoret et mål mindre, og lukket et mål mindre ind end Australien? Tipper fordelen til enten Danmark eller Australien? Eller er det så reglen om fairplay der træder i kraft?
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Lukita skrev: Har lige et par spørgsmål, håber der er nogen der kan hjælpe!
Hvis Danmark og Australien ender på samme antal point efter sidste runde er spillet, så er det først målscoren for de to hold der afgør hvem der går videre, og derefter hvem der har spillet mest fair mht. gule og røde kort, og her ligger Australien pt. bedst, da de har tre gule kort, mens Danmark har fire.
Hvis nu Danmark taber 1-0 til Frankrig, og Australien vinder 1-0 over Peru, så ender Danmark med en målscore på 2-2, mens Australien ender med 3-3. Det er så en målforskel på 0 for begge hold, men gør det nogen forskel at Danmark har scoret et mål mindre, og lukket et mål mindre ind end Australien? Tipper fordelen til enten Danmark eller Australien? Eller er det så reglen om fairplay der træder i kraft?
I dette tilfælde vil Australien gå videre pga. en bedre målscore. Samme scenarie blev gennemgået med Island og Argentina i går, hvor Island pt. står med en langt bedre målscore.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jaken skrev: @Siempre fiel
Jeg forstår ikke underholdningsargumentet. Spillet er jo det samme inde på banen. Dramaet er det samme. Hvis du har jublet over en scoring og det holder med VAR, så har du jo ikke tabt det spontane glædesøjeblik? Og hvis du jublede og den så blev kaldt tilbage, hvad har du så tabt? Jo, det var da ærgerligt, men hvis man så får bekræftet at det var rigtigt og retfærdigt, så er det vel hvad det er?
Den frustration jeg har siddet tilbage med så mange gange efter at have tabt på graverende fejlkendelser er i hvert fald væsentlig værre end udsigten til at have jublet forgæves i ny og næ.
Så du forstår simpelthen ikke at man finder det mindre underholdende hvis man fremover ska til at juble med forbehold? "Hva har jeg så tabt?" Nej hvis du mener sådan rent håndgribeligt, så ikke spor - men du fatter ikke at den gigantiske bummer man ska føle hvis man jubler igennem og man så to minutter senere ska nulstilles? Ok, så blir det svært at udveksle holdninger - forhåbentlig ka du så forstå at andre ikke kan li VAR fordi DE (heriblandt jeg) føler spillet var sjovere/mere underholdende uden - og har følt sig ganske fint underholdt i 30-40 år, og lever fint med de dommerkendelser der engang imellem er rigtige og engang imellem er forkerte. MIN holdning er at fodbold blir kedeligere af at det nærmest føles som om de fleste mål falder efter VAR - og hvis man endda var helt konsekvent i sin brug, så ku man jo videodømme mindst 2-3 straffespark pr kamp pga situationer i feltet, bl.a. ved dødbolde. Så vi ka jo bare prøve at ta det derhen hvor ALT blir dømt - for hvis 100% rigtighed i alle kendelser er det vigtigste (det er det nemlig ikke for mig, jeg lever fint med det menneskelige aspekt hos dommerne), så ka man jo bare ta det derhen hvor alle situationer blir omdømt - som minimum alle i feltet - så vil langt de fleste mål ubetinget blive scoret pga VAR
I dette tilfælde vil Australien gå videre pga. en bedre målscore. Samme scenarie blev gennemgået med Island og Argentina i går, hvor Island pt. står med en langt bedre målscore.
Ok, tak! Og så gætter jeg på at hvis Danmark så taber 2-1 og Australien vinder 1-0, så både Danmark og Australien ender på 3-3 i målscore, så er det så at reglen om fairplay træder i kraft?
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han spiller slet ikke med samme selvtillid for Brasilien.
ChrillRM14 skrev:
... bør vinde Ballon d'or. Det ville være forfriskende.Fondo_Sur skrev: Luka Modric .....
Helt og aldeles enig selvom jeg også gerne ser Cristiano overhaler Messi ang. Balon d'or. Håber dog på Modric med tanke på, hvormeget han har betydet for Real Madrid i finalen såvel som andre nøgleopgør.