Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4333 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg er ikke bekymret omkring forsvaret på samme måde, men er enig i de nævnte emner. Vi er åbenbart eksperter i at skabe backspillere for tiden og nu er Alex J også på min liste. Ved ikke om Vinicius Tobias er på tale, men vi har altså to lovene talenter i Vinicius og Alex på højre back. Dermed ikke sagt at Frimpong kunne være et fedt køb. Alex kan så også spille venstre back.

Der skal købes en central forsvarsspiller. Men Rüdiger er altså et monster og hvis Militao kommer tilbage til samme niveau som før sin skade, så er det måske ikke en 1 prioritet at købe Antonio Silva.. Jeg kunne også godt tænke mig at gå mere i dybden med om Carlo ikke har de store udskiftninger til sommer til forsvaret som han nævnte i går.

Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #4334 af Estadio Santiago Bernabéu
​Carlo virker til at være en nikkedukke, hvis man skal skrive det lidt kynisk. En træner og ikke en sportsdirektør eller manager. Han får en trup og så får han det bedste ud af den.

Så det er op til den højere ledelse at bestemme.

Jeg tror 100 % på de venter og ser Militao an. Dvs ingen dyre forsvarsspillere til sommer på de to centrale pladser. Men der burde skaffes et ungt talent nu. Der er rigelig med spilletid. Hvornår får man ellers den chance som Real Madrid har nu. Ved dog ikke hvem.

2 år 5 måneder siden #4335 af Fondo_Sur
Jeg må sige, at Ancelotti virkelig har imponeret taktisk. Hvem havde set det komme? Holdet har altså sprudlet i nogle kampe, og behovet for Mbappé eller Haaland er dalet gevaldigt.

Bellingham har passet perfekt på 10’eren, og højst overraskende har Rodrygo og Brahim været gode som angribere. Det er som om, at Brahims spilforståelse var en den sidste brik for at få maskinen i gang.

Endrick passer perfekt ind her. Han vil ikke kræve en startplads, men vil være glad for at få chancen, når den byder sig.

Og ja, der er brug for nye spillere til forsvaret. Det bliver spændende. Davies passer perfekt, men vil virkelig også gerne se Gutierrez tilbage i hvidt. Jeg gad også godt se Vini Tobias snart, som 9eren også fremhæver. Han har lignet den bedste spiller, når jeg har set Castilla spille.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 5 måneder siden #4336 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Kylian Mbappé: “In 2022, I didn’t know my decision until May. If I know what I want to do, I shouldn’t let the decision drag on. It wouldn’t make any sense. My situation is not talked about at the club, no one is interested.” 

Kylian Mbappé: “I haven't made a decision yet. But we have an agreement with the president that means all parties are protected. My future is not an internal question. "You have to think about the team,"

2 år 5 måneder siden #4337 af Siempre Madrid

Kiwes post=171179 skrev: ​Kylian Mbappé: “In 2022, I didn’t know my decision until May. If I know what I want to do, I shouldn’t let the decision drag on. It wouldn’t make any sense. My situation is not talked about at the club, no one is interested.” 

Kylian Mbappé: “I haven't made a decision yet. But we have an agreement with the president that means all parties are protected. My future is not an internal question. "You have to think about the team,"

​Her gælder de gode gamle ord: Hvis du er i tvivl, så er du ikke i tvivl. 

Som Diego López sagde i et interview forleden, så skal Real Madrid gå efter spillere, som er klar til at tabe penge for at spille i klubben.

Camavinga, Tchouameni og Bellingham viste vejen. Det er den slags folk, der er brug for.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4338 af 9eren
Intet officielt før sommer. Der er ingen som kommer til at sige noget nu.

2 år 5 måneder siden #4339 af El Siete

Kiwes post=171179 skrev: ​Kylian Mbappé: “In 2022, I didn’t know my decision until May. If I know what I want to do, I shouldn’t let the decision drag on. It wouldn’t make any sense. My situation is not talked about at the club, no one is interested.” 

​Tænk sig at få chancen for at spille i Real Madrid og være en af, hvis ikke den, største stjerne, OG blive betalt 1 milliard kroner for ulejligheden, men være i tvivl?! Shit altså.

Jeg bliver da ikke skuffet hvis han ender med at komme, men vil langt hellere have en ydmyg spiller som Haaland, der endda ville passe bedre i systemet. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4340 af 9eren
Jeg synes også det er lidt naivt at tro, Mbappe offentligt står og siger jeg har besluttet mig uden at give svar på hvad han vil. Siger han; jeg har skrevet under med Madrid efter gårsdagens kamp. Så skaber det da kun uro i hans klub.

Hvorfor i alverden forventer folk et svar nu. Han beskytter alle parter er hvad han har udtalt.

2 år 5 måneder siden #4341 af Siempre Madrid

9eren post=171184 skrev: Jeg synes også det er lidt naivt at tro, Mbappe offentligt står og siger jeg har besluttet mig uden at give svar på hvad han vil. Siger han; jeg har skrevet under med Madrid efter gårsdagens kamp. Så skaber det da kun uro i hans klub.

Hvorfor i alverden forventer folk et svar nu. Han beskytter alle parter er hvad han har udtalt.

​Eller han beskytter egne økonomiske interesser, så han kan hive hver eneste mulige klejne ud af hans kommende klub.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4342 af 9eren

Siempre Madrid post=171186 skrev:

9eren post=171184 skrev: Jeg synes også det er lidt naivt at tro, Mbappe offentligt står og siger jeg har besluttet mig uden at give svar på hvad han vil. Siger han; jeg har skrevet under med Madrid efter gårsdagens kamp. Så skaber det da kun uro i hans klub.

​Eller han beskytter egne økonomiske interesser, så han kan hive hver eneste mulige klejne ud af hans kommende klub.

​men der er vi jo ret enige i begge to, at gør han det så er han ikke Real Madrid spiller til sommer.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4343 af 9eren
Mbappe kunne i mine øjne godt vælge PL pga lønnen. City eller Liverpool. Vælger han City så kunne vi måske have muligheden for at få Håland. Sker der ikke så skal vi satse på Endrick, Davies og Frimpong.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4344 af 9eren
Har Real Madrid overhovedet interesse i Mbappe?

Hvad vis den video med Vini og de andre om at Mbappe skulle komme til Madrid var en joke.

Leveret af Kunena Forum