Den store transferrygte-tråd

2 år 5 måneder siden #4321 af Estadio Santiago Bernabéu
​Men 9eren efter jeg stillede et spørgsmål ud i rummet for alle at svare på, så indledte du med at argentinere i Real Madrid er Inter positivt. Det avlede selvfølgelig spørgsmål. Det uddybede du med at man skal kigge på hvad der skete i klubben efter Alfredo di Stefano døde.

Så er det vel rimelig relevant for at have en ordentlig diskussion at det rent faktisk er efter di Stefano døde.

Kan du komme med en lidt længere forklaring så det giver mening for os andre?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #4322 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ah jeg kan se at du har redigeret i dit indlæg efter jeg har skrevet det her. Så giver mit skriv pludselig ingen mening.

Det er svært at have en sober og ordentlig diskussion på den her måde. Vi må give op.

2 år 5 måneder siden #4323 af Siempre Madrid

Estadio Santiago Bernabéu post=171080 skrev: ​Okay så det er min attitude, som du synes er et problem. Jeg har det samme problem med 9eren og hans evindelige arrogance. Jeg sidder bare ikke med admin rettigheder så jeg kan ikke fyre “Det var sidste advarsel” beskeder afsted.

Lad mig prøve på en mere sober måde uden stikpiller og hovedrysten. Det kommer her.

9eren post=171019 skrev: Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber.

Det kan altså umuligt passe eftersom Gonzalo Higuain blev solgt til Napoli mere end et år før Alfredo di Stefano gik bort.

​Ja, det er præcis attituden, jeg har noget imod.

Fire af dine seneste indlæg i debatten har været følgende: 
1.    ​Shit en omgang vrøvl haha :) 
2. ​Totalt fjollet skrevet og nærmest racistisk tankegang. Der er ikke 1 % sandhed i det skriv. 
3. ​Madridista og Fondo_Sur
Mon ikke det bare er fordi I ikke har en smule kendskab til klubben, ikke har fulgt med i hvad der sker ude i fodbold verden og fordi I ikke deltog i di Stefanos begravelse og stod foran kisten? 
4. Det drejer sig ikke om vi ender med at have argentinere i truppen. Det drejer sig om årsagen til hvorfor.

Læs f.eks den her søforklaring:9eren post=171019 skrev: Efter Di stefano går bort går der ikke længe før både Higuain og Di Maria får at vide at de skal søge andre klubber.
Higuain bliver solgt til Napoli 1. juni 2013.
Di Stefano går bort 13 måneder og 6 dage senere 7. juli 2014.

Det er meget fint, at du ikke bryder dig om 9eren og alle hans gerninger og alt hans væsen. Det tvinger ingen dig til. Men der er heller ikke nogen, der tvinger dig til at sende ovenstående ubrugelige bras (i forhold til at holde en god debat kørende) afsted. Så enten skal du ignorere ham fuldstændig (eftersom I nok aldrig kommer på julekort med hinanden) eller også skal du sagligt og velbegrundet "tage kampen" og argumentere for dine holdninger og blive på egen banehalvdel uden at blive nedladende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Siempre Madrid.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4324 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Estadio Santiago Bernabéu post=171083 skrev: ​Men 9eren efter jeg stillede et spørgsmål ud i rummet for alle at svare på, så indledte du med at argentinere i Real Madrid er Inter positivt. Det avlede selvfølgelig spørgsmål. Det uddybede du med at man skal kigge på hvad der skete i klubben efter Alfredo di Stefano døde.

Så er det vel rimelig relevant for at have en ordentlig diskussion at det rent faktisk er efter di Stefano døde.

​jeg skitserede lidt hvad der foregik før og efter Di Stefano. Hvorfor Real Madrid ikke satser på argentinere ligenu. Jeg tolkede også selv på nogle ting som det med at brasilienere og argentinere ikke har det bedste forhold til hinanden, og at CR7 på daværende tidspunkt, nok har sat en dagsorden med henblik på duellen mellem ham og Messi inklusiv, at man ik ønskede landsholdskammerater til Messi i Real Madrid fordi han spillede i Barcelona. 

men hovedpointen er stadig fra min side at det er bedre at holde sig til de brasilienske spillere fremfor argentinerne. Jeg håber dog at Nico Paz fortsætter sin kurve og at Redondos søn går i sin fars fodspor. 
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

2 år 5 måneder siden #4325 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=171086 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=171083 skrev: ​Men 9eren efter jeg stillede et spørgsmål ud i rummet for alle at svare på, så indledte du med at argentinere i Real Madrid er Inter positivt. Det avlede selvfølgelig spørgsmål. Det uddybede du med at man skal kigge på hvad der skete i klubben efter Alfredo di Stefano døde.

​jeg skitserede lidt hvad der foregik før og efter Di Stefano. Hvorfor Real Madrid ikke satser på argentinere ligenu. Jeg tolkede også selv på nogle ting som det med at brasilienere og argentinere ikke har det bedste forhold til hinanden, og at CR7 på daværende tidspunkt, nok har sat en dagsorden med henblik på duellen mellem ham og Messi inklusiv, at man ik ønskede landsholdskammerater til Messi i Real Madrid fordi han spillede i Barcelona. 

men hovedpointen er stadig fra min side at det er bedre at holde sig til de brasilienske spillere fremfor argentinerne. Jeg håber dog at Nico Paz fortsætter sin kurve og at Redondos søn går i sin fars fodspor. 

Jeg tror bare de fleste har ret svært ved at købe de fortolkninger når de starter med at Higuain skulle være solgt pga ting der skete i klubben efter Alfredos død når han blev solgt et år forinden. For mig der røg al troværdighed med det samme.

Er der nogen der kan svare på om vi har en talentscout i Argentina?

2 år 5 måneder siden #4326 af Fondo_Sur

Siempre Madrid post=171078 skrev:

Fondo_Sur post=171077 skrev: Der skrives også, at Florentino har skilt sig af med Redondo fordi han var argentiner. Han skriver netop ikke, at han har taget fejl, og derfor er det ikke muligt at have en debat.

​​Den er da nem at diskutere - endda på en sober måde: Florentino Pérez skilte sig ikke af med Redondo, fordi han var argentiner. Men Redondo var ret klar i spyttet under præsidentkampen mellem Lorenzo Sanz og Florentino Pérez og støttede helt åbenlyst førstnævnte. Det tilgav Pérez ikke, da han blev valgt.

Sådan - helt uden stikpiller eller hovedrysten.

​Det er prøvet. Men så fortæller 9eren bare, at Di Stefanos død ikke havde noget at gøre med Real Madrids transfere alligevel. Hvordan har redaktionen for debatten med brugere, der lyver og spilder andres tid og ovenikøbet beskylder en for at nævne ting, man ikke har samtidigt man retter i ens tidligere indlæg? 

Jeg kan egenligt meget godt lide 9erens mange indlæg om især ungdomsfodbold, men at vanære min klub og samtidigt ikke stå til ansvar for ens egne urigtige pointer… det er der, jeg står af.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4327 af 9eren

Fondo_Sur post=171088 skrev:

Fondo_Sur post=171077 skrev: Der skrives også, at Florentino har skilt sig af med Redondo fordi han var argentiner. Han skriver netop ikke, at han har taget fejl, og derfor er det ikke muligt at have en debat.

​​Den er da nem at diskutere - endda på en sober måde: Florentino Pérez skilte sig ikke af med Redondo, fordi han var argentiner. Men Redondo var ret klar i spyttet under præsidentkampen mellem Lorenzo Sanz og Florentino Pérez og støttede helt åbenlyst førstnævnte. Det tilgav Pérez ikke, da han blev valgt.

​Det er prøvet. Men så fortæller 9eren bare, at Di Stefanos død ikke havde noget at gøre med Real Madrids transfere alligevel. Hvordan har redaktionen for debatten med brugere, der lyver og spilder andres tid og ovenikøbet beskylder en for at nævne ting, man ikke har samtidigt man retter i ens tidligere indlæg? 

Jeg kan egenligt meget godt lide 9erens mange indlæg om især ungdomsfodbold, men at vanære min klub og samtidigt ikke stå til ansvar for ens egne pointer… det er der, jeg står af.

​det handler ikke bare om at du total misfortolker et indlæg?

Jeg har på intet tidspunkt sagt at Di Stefanos død havde noget med det at gøre. Undskyld men det er jo dicideret åndsvagt, at du tror det er det jeg skriver!
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

2 år 5 måneder siden #4328 af Fondo_Sur
Hvad har jeg misforstået?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #4329 af 9eren

Fondo_Sur post=171090 skrev: Hvad har jeg misforstået?

​vi springer over. Går ikke ind og genfortæller igen. Lad os komme videre!

2 år 5 måneder siden #4330 af Siempre Madrid

Fondo_Sur post=171088 skrev:

Jeg kan egenligt meget godt lide 9erens mange indlæg om især ungdomsfodbold, men at vanære min klub og samtidigt ikke stå til ansvar for ens egne urigtige pointer… det er der, jeg står af.

​Du kan spilde din egen tid. 9eren kan ikke spilde andres tid. Han kan også kun spilde sin egen. Man er jo ikke forpligtet til at svare på alle indlæg. Man kan jo vælge dem ud, der er interessante eller vælge de brugere, som man kan føre en ordentlig diskussion med. Føler man ikke, at man kan det med 9eren (eller andre), så lad da være.

2 år 5 måneder siden #4331 af Siempre Madrid
​Og så tilbage til trådens emne.

For ikke så lang tid siden var jeg ikke så nervøs for denne Real Madrid-trup i forhold til fremtidsudsigterne, men en panderynken eller to er alligevel sneget sig ind, når det kommer til forsvaret.

Ferland Mendy er for meget skadet. Carvajal og Lucas Vázquez er aldrende. Alaba og Militao vender tilbage efter meget alvorlige knæskader. Nacho er også aldrende.

Jeg synes faktisk, at man skal lægge hele sommerens transfersummer i forsvarsspillere. Alphonso Davies, Jeremie Frimpong og lad os sige Antonio Silva kunne være spændende - og tiltrængte tilføjelser.

Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 5 måneder siden #4332 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=171093 skrev: ​Og så tilbage til trådens emne.

For ikke så lang tid siden var jeg ikke så nervøs for denne Real Madrid-trup i forhold til fremtidsudsigterne, men en panderynken eller to er alligevel sneget sig ind, når det kommer til forsvaret.

Ferland Mendy er for meget skadet. Carvajal og Lucas Vázquez er aldrende. Alaba og Militao vender tilbage efter meget alvorlige knæskader. Nacho er også aldrende.

Jeg synes faktisk, at man skal lægge hele sommerens transfersummer i forsvarsspillere. Alphonso Davies, Jeremie Frimpong og lad os sige Antonio Silva kunne være spændende - og tiltrængte tilføjelser.

Hvad så med den angriber?

Vi kan være heldige/dygtige at Endrick er klar til den helt store scene. Men hvad hvis han ikke er? Det var der ikke nogle af de andre brasilianere, der var.

Synes I man skal forsøge at få et år mere med Joselu? Evt et køb.

Leveret af Kunena Forum