Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Har dog ikke den store troværdighed til defensacentral
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg vil mene han skaber mere uro ved at holde alle parter og fanbaser hen hvert evig eneste transfervindue. Han kunne blot melde ud at han bliver i PSG, det ville jo ikke være kontroversielt, og alle andre kan komme videre i livet. Men han er konstant tvetydig og det er vel for at opnå bedst mulige tilbud. Mon ikke det ender som det plejer, med en større pose penge fra Qatar.9eren post=171184 skrev: Jeg synes også det er lidt naivt at tro, Mbappe offentligt står og siger jeg har besluttet mig uden at give svar på hvad han vil. Siger han; jeg har skrevet under med Madrid efter gårsdagens kamp. Så skaber det da kun uro i hans klub.
Hvorfor i alverden forventer folk et svar nu. Han beskytter alle parter er hvad han har udtalt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
The pact Kylian Mbappé spoke about last night is him reaching an agreement with PSG to NOT receive €75m-€80m as loyalty bonus if he leaves the club as free agent.Kiwes post=171179 skrev: Kylian Mbappé: “In 2022, I didn’t know my decision until May. If I know what I want to do, I shouldn’t let the decision drag on. It wouldn’t make any sense. My situation is not talked about at the club, no one is interested.”
Kylian Mbappé: “I haven't made a decision yet. But we have an agreement with the president that means all parties are protected. My future is not an internal question. "You have to think about the team,"
@FabrizioRomano
- 9eren
- Gæst
-
Jeg læste artiklen fra @Santi_J_FM som har startet rygterne og den er virkelig tynd.Hamid8210 post=171285 skrev: Min Twitter eksplodere i breaking news ang Mbappe til Madrid !
"According to our information, Kylian Mbappé reached an agreement with Real Madrid a few days ago. The French international this time agreed to say yes to the Merengue club, after years of a fool's game which even ended up annoying the Spanish press". Står faktisk ikke mere end det.
Kan læses her - skal dog oversættes til dansk/engelsk.
www.footmercato.net/a1119571919622271560...indre-le-real-madrid
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg synes, at de skal lave en "Diego Tristán" på ham!9eren post=171290 skrev: Medierne skriver alle steder at Mbappe afviser Real Madrids bud. Så kan vi komme videre nu?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
hvordan var det nu den var?Siempre Madrid post=171291 skrev:
Jeg synes, at de skal lave en "Diego Tristán" på ham!9eren post=171290 skrev: Medierne skriver alle steder at Mbappe afviser Real Madrids bud. Så kan vi komme videre nu?
The Times skriver han ikke kommer og ham Santi Aouna skriver at han gør, så som sædvanligt er der ingen der ved noget :)9eren post=171290 skrev: Medierne skriver alle steder at Mbappe afviser Real Madrids bud. Så kan vi komme videre nu?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.